pot menjar mató?
pot menjar mató?
sabeu si li puc donar mató (sense sucre ni mel) a un nen de 14 mesos?
L'altre dia n'estava menjant el seu pare i n'hi va donar un tros i li va agrada molt.
També us volia preguntar quin tipus de formatge li doneu per aquesta edat.
L'altre dia n'estava menjant el seu pare i n'hi va donar un tros i li va agrada molt.
També us volia preguntar quin tipus de formatge li doneu per aquesta edat.
Re: pot menjar mató?
Jo a la meva filla li donc des de que tenia 12 mesos, es molt bo per a ells, a més porta molt de cals. Si ell en vol , dona-li.
Sempre és millor introduir-los al formatge amb els frescos i deixar els curats per més endavant.
Jo no veig cap problema perquè n'hi donis. Li dones altres productes lactis o llet?
Si encara no ha pres mai res de llet de vaca no li farà mal prendre una mica de mató de tant en tant. Personalment penso que és millor que mengin mató que no pas iogurts de sabors o ensucrats, petit suise i tots aquests productes dolços i carregats d'additius.
Jo no veig cap problema perquè n'hi donis. Li dones altres productes lactis o llet?
Si encara no ha pres mai res de llet de vaca no li farà mal prendre una mica de mató de tant en tant. Personalment penso que és millor que mengin mató que no pas iogurts de sabors o ensucrats, petit suise i tots aquests productes dolços i carregats d'additius.
li dono llet d'avena o d'arròs (vaig començar a donar-li quan va fer 1 any).
Els iogurts li vaig combinant de vaca o de cabra.
Els iogurts li vaig combinant de vaca o de cabra.
Jo també li dono mató, ara ja mel i mató. De vegades trossejo les fruites que més li costen de menjar (com el kiwi) i li barrejo amb el mató abans de posar la mel i s'ho menja superbé 
doncs si ja li dones iogurts no veig cap problema a donar-li mató.
Jo també dono llet de civada i d'arròs a la meva petita de 23 mesos, i de tant en tant algun làctic i formatge. No em preocupa que no en mengi cada dia, encara pren pit.
Jo també dono llet de civada i d'arròs a la meva petita de 23 mesos, i de tant en tant algun làctic i formatge. No em preocupa que no en mengi cada dia, encara pren pit.
nosaltres vivim a Itàlia, i el mató (la ricotta) de vaca o d'ovella s'introdueixen cap al 8è mes.
jo li dono per sopar, una sopeta amb brou i verdura triturada amb pasta petita (tipus estrella, sèmola....) i una mica de mató o formatge fresc de cabra, o sino un quesito del caserio.... i a més una mica de formatge parmesà ratllat.... nosaltres som molt làctics....
a pau li encanta
jo li dono per sopar, una sopeta amb brou i verdura triturada amb pasta petita (tipus estrella, sèmola....) i una mica de mató o formatge fresc de cabra, o sino un quesito del caserio.... i a més una mica de formatge parmesà ratllat.... nosaltres som molt làctics....
a pau li encanta
Hola, jo li dono al meu fill des dels deu mesos, la pediatra em va dir que podia donar-li mató i formatge fresc.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |