Deslletament als 23 mesos
Deslletament als 23 mesos
Hola a tothom! Us explico una mica el meu cas. La Gina té 23 mesos i a més de menjar sòlid, "de postres" pren un xupito de teta. El problema és que ara ja té 23 mesos i jo estic embarassada de bessons, cosa que farà que al juliol tingui dos bebitos per alimentar i no és possible continuar amb l'alletament de la Gina també, sent egoista diré que és massa costós per a mi.
La Gisela (la meva filla gran) es va destetar ella sola mesos desprès que nasqués la Gina (fèiem lactància tàndem), un dia va dir que no volia més i així va ser. Jo crec que el meu pit ja no treu força llet i per tant diria que ella el que busca és el contacte amb mi, però clar, sempre amb la teta fora i a la boca.
Alguna més ha passat per la meva situació? Que vareu fer?
Gràcies.
La Gisela (la meva filla gran) es va destetar ella sola mesos desprès que nasqués la Gina (fèiem lactància tàndem), un dia va dir que no volia més i així va ser. Jo crec que el meu pit ja no treu força llet i per tant diria que ella el que busca és el contacte amb mi, però clar, sempre amb la teta fora i a la boca.
Alguna més ha passat per la meva situació? Que vareu fer?
Gràcies.
Re: Deslletament als 23 mesos
Hola,
Una amiga meva va tenir bessons quan la seva filla "gran" tenia 20 mesos i va continuar donant-li pit als tres!!!! clar, prioritat pels petits y "xupitos" per la gran a estones. Pero jo en lo que si tinc experiència es el lactància a les meves bessones, que van ser mooolt demandats i es pasaven el dia enganxades al pit. Jo crec que no m'hages vist capaç d'alletar a tres, pero això suposo que fins que no et trobes... Crec que ja ho veuras. El que si, obviament, donar prioritat als petits per que la gran succiona mes i el cos ja va prou atabalat per produïr per dos bebes. Que mami quan ells ja haguin mamat suficient.
Sort, súper mami!!!!!!!
Una amiga meva va tenir bessons quan la seva filla "gran" tenia 20 mesos i va continuar donant-li pit als tres!!!! clar, prioritat pels petits y "xupitos" per la gran a estones. Pero jo en lo que si tinc experiència es el lactància a les meves bessones, que van ser mooolt demandats i es pasaven el dia enganxades al pit. Jo crec que no m'hages vist capaç d'alletar a tres, pero això suposo que fins que no et trobes... Crec que ja ho veuras. El que si, obviament, donar prioritat als petits per que la gran succiona mes i el cos ja va prou atabalat per produïr per dos bebes. Que mami quan ells ja haguin mamat suficient.
Sort, súper mami!!!!!!!

[/code][/code][/code]
9 abril TE +
20 abril, 1 eco, SON 2!!!!
5 de maig, 2 eco, ja fan 2 cm.
30 de maig, 3 eco. Fan 5.8 i 6.2 cm!! Sembla NEN.
28 de juny, 4 eco. Fan 10 cm, continuan en "llitera", es mouen moltísim y semblan 2 NENES!!!
20 de juliol, morfológica. Son NENES, estan assegudes i ja fan 20 centímetres : )
25 de agost. Eco, tot bé!
FIONA i TURA

9 abril TE +
20 abril, 1 eco, SON 2!!!!
5 de maig, 2 eco, ja fan 2 cm.
30 de maig, 3 eco. Fan 5.8 i 6.2 cm!! Sembla NEN.
28 de juny, 4 eco. Fan 10 cm, continuan en "llitera", es mouen moltísim y semblan 2 NENES!!!
20 de juliol, morfológica. Son NENES, estan assegudes i ja fan 20 centímetres : )
25 de agost. Eco, tot bé!
FIONA i TURA
Karpa ha escrit:Hola,
Sort, súper mami!!!!!!!
Jo em veig incapaç de fer lactància amb els tres! Uf... si vull fer amb els bessons/nes però perquè són petits i necessiten de la mama... La Gina té ja 23 mesos i no sembla que tingui pensaments de deixar la teta... Ai quin vici té pels xupitos!
Gràcier Karpa!

Gingis, jo potser no sóc la més indicada per ajudar-te tenint en compte que la Berta que té 2,5 anys encara fa pit, però sí que és veritat que hem anat treient algunes tomes i m'he adonat que no ha estat ni molt menys traumàtic.
Quan he tret alguna toma he tingut en comptes coses com: canviar la rutina que feia que ella associés aquell moment amb fer pit. Per exemple, després de fer la migdiada si l'agafava del seu llit i la portava al sofà i me la posava a la falda segur segur que demanava pit, en canvi si anava al seu llit a buscar-la però l'entretenia una estona explicant-li un conte o jugant amb alguna cosa i llavors ella ja es posava les sabatilles i anava al menjador sola, llavors no ho associava amb el pit i no em demanava.
També vaig tenir en compte que si em demanava jo intentava donar-li un substitut del pit: mimitos, aigua o llet, alguna cosa per menjar... i a vegades també funcionava (no sempre!). En els casos que no funcionava jo sempre acabava donant-li el pit, perquè ho vull fer de forma respectuosa i no la vull veure patir.
Jo no sé quant temps més continuarem, però per ara no em suposa cap problema i per tant seguirem, quan tingui un motiu com per exemple el teu, li explicaré. A vegades entenen més les coses del què ens pensem! i llavors suposo que anirem eliminant totes les tomes... a veure com anirà!!
Molta sort!!!!!!!!!!!!!! i Ànims!!!!!
Quan he tret alguna toma he tingut en comptes coses com: canviar la rutina que feia que ella associés aquell moment amb fer pit. Per exemple, després de fer la migdiada si l'agafava del seu llit i la portava al sofà i me la posava a la falda segur segur que demanava pit, en canvi si anava al seu llit a buscar-la però l'entretenia una estona explicant-li un conte o jugant amb alguna cosa i llavors ella ja es posava les sabatilles i anava al menjador sola, llavors no ho associava amb el pit i no em demanava.
També vaig tenir en compte que si em demanava jo intentava donar-li un substitut del pit: mimitos, aigua o llet, alguna cosa per menjar... i a vegades també funcionava (no sempre!). En els casos que no funcionava jo sempre acabava donant-li el pit, perquè ho vull fer de forma respectuosa i no la vull veure patir.
Jo no sé quant temps més continuarem, però per ara no em suposa cap problema i per tant seguirem, quan tingui un motiu com per exemple el teu, li explicaré. A vegades entenen més les coses del què ens pensem! i llavors suposo que anirem eliminant totes les tomes... a veure com anirà!!
Molta sort!!!!!!!!!!!!!! i Ànims!!!!!
Gràcies pels consells Bertian! Hem provat amb dir-li que a la mama li fa mal... però a ella tan li dóna
Crec que modificarem rutines o crearem "l'hora de jugar amb la mama" o alguna cosa així, a veure si se li va treient del cap la teta!
Gingis, a veure com va!!!! Jo quan ovulo em fan bastant mal els pits i a la Berta li explico. La veritat és que no deixa de fer pit, simplement llavors em diu "ja vigilo", jajjajajjaja, o sigui que quan toqui també em costarà lo meu!!!! però ens en sortirem!!!!!!
bertian ha escrit:Gingis, a veure com va!!!! Jo quan ovulo em fan bastant mal els pits i a la Berta li explico. La veritat és que no deixa de fer pit, simplement llavors em diu "ja vigilo", jajjajajjaja, o sigui que quan toqui també em costarà lo meu!!!! però ens en sortirem!!!!!!
Ja vigilo, la meva ni això! Em vaig ficar tiretes als mugrons per dir-li que em feia mal i em va dir... tu mal, la nena teta. Toma ya!Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |