Bibero abans d'anar a dormir, fins quan?

Teòricament poden menjar de tot.

Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Bibero abans d'anar a dormir, fins quan?

EntradaAutor: Tutty29 » dv. març 15, 2013 1:31 pm

Jllt: al mari li donu 210ml de llet en.pols amb cereals( en un vol i cullera), a berenar iogurt, anem fent un dia iigurt i el seguent fruita, i abans d'anar a dormir un bibero de llet sola, uns 210ml.
Abans de l'any no li agrada la fruita i ara se la menja encantat, ell mateix agafa els trosseta i se'ls posa a la boca.
Esperançada: cada pediatre diu una cosa, si es de peix baix es normal que encara lj donguis per sopar bibi amb cereals. El meu fara 14 mesos i ja deu pesar jns 10kg, es bastant alt tambe.
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dv. març 15, 2013 1:53 pm

Aaaah d'acord! No sé per què, llegint els vostres missatges anteriors havia deduït que els vostres petits només prenien llet als dematins, però ja veig que estan en els 'estandards' que aconsellen la immensa majoria de pediatres. Jo us puc dir que tinc la petita, de dos anys i nou mesos, que pren 200 de llet al dematí i 200 de llet a la nit (sempre amb un parell de cullerades de cereals), i hi ha dies que si està molt cansada al migdia o si està refredada i no li baixa res de menjar, se'n pren 200 més a l'hora de dinar perquè no accepta res més que la llet. Penseu sempre que la llet és bàsica en aquests primers anys.
montsekit
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dt. set. 24, 2013 2:03 pm

El Jan té 11 mesos i em preocupa el tema...
Algú preguntava per què no fer el mateix amb el pit i el biberó, i és per la càries. El biberó té un risc de càries molt gran, amb el pit és diferent per la composició de la llet i perque entra més profundament. M´explico fatal, espero que m´entengueu.
M´han recomenat anar passant de bibe a got i de LA a llet de vaca poc a poc a partir de l´any.
Ara mateix està sobre els 800-900 ml de llet al dia, fa BLW.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Eimy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

EntradaAutor: Eimy » dc. set. 25, 2013 11:44 am

la meva té 3 anys i mig i pren biberó com a postre després de sopar. El fet que provoca càries és relatiu, la meva filla es renta les dents abans d'anar a dormir, a l'igual que fem nosaltres i cap problema. De fet jo també em prenc un bon got de llet abans de dormir i què bo que està!!
Jo no li retiraré el biberó fins que ella em digui prou i després si vol continuar prenent la llet amb tassa doncs genial!
Imatge
Imatge
montsekit
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dj. set. 26, 2013 7:19 pm

Amb el biberó les dents estan en contacte amb la llet durant molta més estona, no té res a veure amb beure amb got.
El tema no és la llet, sino el biberó ;-)
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
misspegotty
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dl. maig 20, 2013 9:45 pm

EntradaAutor: misspegotty » dl. oct. 07, 2013 1:36 pm

Hola!
Un petit incís sobre el tema quantitats. Penseu q les últimes recomanacions nutricionals són no passar-se amb els làctics. Moltes vegades només comptem la llet, i llavors hi afegim iogurt, formatges, crema de llet, o algun altre postre dolcet i aquell dia ens passem de molt! i tb va pels adults aixo!

Us passo la font aquí http://www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/healthy-eating-plate/ (en anglès)
i aquí un altre enllaç sobre llet i calci i xq és millor aconseguir calci d'altres aliments http://www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/what-should-you-eat/calcium-and-milk/

espero q us serveixi d'ajuda.
Si voleu seguir les nostres aventures familiars a https://elfredolic.wordpress.com

DPP= 21 juny
mishka
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

EntradaAutor: mishka » dg. nov. 03, 2013 8:48 am

La meva nevoda té 7 anys i encara pren bibi abans d'anar a dormir. Se'l prepara i escalfa ella mateixa.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
feeling
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dt. nov. 12, 2013 10:26 pm

El meu nen te 2 anys i mig. De vegades demana un bibi despres de sopar però cada vegada menys. El q no perdona es el bibi del mati. Tal com s'aixeca el demana i es pren 300 d llet d creixement amb papilla d cereals. No li he tret pq encara q menja be es un nen petitó i sense bibi no pren ni la meitat.
DENÍS

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::