llet semi o sencera?
Re: llet semi o sencera?
Tema interessant!
En el meu cas jo li dono semi per dos motius:
Perque no li agrada la llet i la sencera te un sabor massa fort.
Perque amb la poca llet que pren la sencera se'ns caduca.
L'altre dia una amiga metge que no pediatra em va dir que sobretot li dones sencera perque aquests greixos son bons pel cervell... no se d'on ho va treure pero em va acollonir!
En el meu cas jo li dono semi per dos motius:
Perque no li agrada la llet i la sencera te un sabor massa fort.
Perque amb la poca llet que pren la sencera se'ns caduca.
L'altre dia una amiga metge que no pediatra em va dir que sobretot li dones sencera perque aquests greixos son bons pel cervell... no se d'on ho va treure pero em va acollonir!
Llegiu-vos el llibre que recomana la ponioleta, de debò. No parla de dietes perfectes, ni de prohibir ni d'obligar, tot el contrari. Us donarà una confiança i una tranquil.litat en quant s slimentació brutal, i us ho passareu pipa llegint-lo.
Jo prenc llet semi. Sé que és millor la desnatada, però la trobo molt dolenta :P. Iogurts i altres làctcs com formatge frecs, desnatats.
A la pediatra mai li he preguntat :P.
Jo prenc llet semi. Sé que és millor la desnatada, però la trobo molt dolenta :P. Iogurts i altres làctcs com formatge frecs, desnatats.
A la pediatra mai li he preguntat :P.
Els nostres, prenen sencera, és la que ens va recomanar la Pediatra i és la que sempre hem pres a casa. De tota manera, un dia a casa dels meus pares el meu fill va prendre llet desnatada (la que hi havia) i no li va agradar, va dir que no tenia cap gust de llet. Imagino que tot seria qüestió d'acostumar-se, tot i que ell només en pren al matí i, a vegades, a la tarda. Altra solució potser seria passar primer per la semi, perquè el canvi no fos tan brusc.
- misspegotty
- :: formigueta

- Entrades: 74
- Membre des de: dl. maig 20, 2013 9:45 pm
Aportaré una altra dada al debat, és necessari prendre llet un cop la criatura s'ha destetat? Hi ha alguna mamífer que prengui llet al llarg de la seva vida (i encara menys d'una altra especie!)?
Si ens ho mirem bé, podem aconseguir el cacli necessari pels nostres fills de moltes altres maneres, i estalviar-nos totes les llets,desnatades, semis i senceres!
A pensar-hi un estona! :p
Si ens ho mirem bé, podem aconseguir el cacli necessari pels nostres fills de moltes altres maneres, i estalviar-nos totes les llets,desnatades, semis i senceres!
misspegotty ha escrit:Aportaré una altra dada al debat, és necessari prendre llet un cop la criatura s'ha destetat? Hi ha alguna mamífer que prengui llet al llarg de la seva vida (i encara menys d'una altra especie!)?
Si ets capaç de d'assegurar-li l'aport mínim diari per a un nen en creixement amb altres aliments, perfecte! I tant que pots prescindir-ne, però pensa que noés gens fàcil, implica altres aliments en quantitats importants diàries. No tots els nens mengen tant
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
- misspegotty
- :: formigueta

- Entrades: 74
- Membre des de: dl. maig 20, 2013 9:45 pm
Això està clar, i cal estudiar-s'ho molt bé. Pero bé, q a banda de llet, segur que mengen molts productes làctics al llarg del dia. Entre formatges, iogurts, i possibles beixamels, cremes de llet, etc... potser ja tenen l'aport diàri, però vaja, que només era per posar llenya al foc... jeje
De totes maneres, a banda del calci, cal recordar q és important que els toqui el sol, ja que és de les poques maneres d'obtenir vitamina D, molt necessèria per l'absorció del calci. Ah! i no val si porten protector solar, perquè el protector fa de barrera dels rajos q ens ajuden a sintetitzar-la!
Sobre el tema semi i sencera, em sona haver llegit, q fins als 3 o 4 anys no se'ls pot donar llets semis ni desnatades. Però, no vaig acabar d'entendre ben bé perquè. Perquè a més, no era un 'és millor q...' sinó que deia que no es podia.
De totes maneres, a banda del calci, cal recordar q és important que els toqui el sol, ja que és de les poques maneres d'obtenir vitamina D, molt necessèria per l'absorció del calci. Ah! i no val si porten protector solar, perquè el protector fa de barrera dels rajos q ens ajuden a sintetitzar-la!
Sobre el tema semi i sencera, em sona haver llegit, q fins als 3 o 4 anys no se'ls pot donar llets semis ni desnatades. Però, no vaig acabar d'entendre ben bé perquè. Perquè a més, no era un 'és millor q...' sinó que deia que no es podia.
De vitamina D, en un pais meditarrani com el nostre, no pateixis que excepte en patologies contades que provoquen alteracions del metabolisme de la vitamina D, sense fer res especial les mínimes necessitats de vitamina D estan cobertes, Procura que el sol els toqui amb protector solar ja que la seva pell, amb els anys ho agrairà!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
eternitat ha escrit:Si ets capaç de d'assegurar-li l'aport mínim diari per a un nen en creixement amb altres aliments, perfecte! I tant que pots prescindir-ne, però pensa que noés gens fàcil, implica altres aliments en quantitats importants diàries. No tots els nens mengen tant
Totalment d'acord! Els meus fills mengen iogurts i altres lactis i els hi encanta el formatge, però clar, tampoc no s'atipen i si no prenguessin llet, estic convençuda que no arribarien a la quantitat mínima recomanada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |