Intolerancia a la lactosa i pastis d'aniversari
- Estic peix
- :: conillet

- Entrades: 392
- Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm
Intolerancia a la lactosa i pastis d'aniversari
Hola a tothom
A la llar d'infants ens han demanat que per evitar problemes portem els pastissos envasats del fabricant (rés de fets a casa).
L'intenció és trobar quelcom no giare complicat, un pà de pessic. No tinc ni idea d'on trobar un pà de pessic envasat (amb codi de barres ens van dir com exemple) i per intolerants a la lactosa, ja que hi ha una nena a la classe que n'és i em sap greu que no en pugui menjar.
En el cas que no en trobem buscarem galetes per a intolerants a la lactosa, que suposo serà més fàcil de trobar.
Algú em pot donar alguna idea?
Merci per avançat.
A la llar d'infants ens han demanat que per evitar problemes portem els pastissos envasats del fabricant (rés de fets a casa).
L'intenció és trobar quelcom no giare complicat, un pà de pessic. No tinc ni idea d'on trobar un pà de pessic envasat (amb codi de barres ens van dir com exemple) i per intolerants a la lactosa, ja que hi ha una nena a la classe que n'és i em sap greu que no en pugui menjar.
En el cas que no en trobem buscarem galetes per a intolerants a la lactosa, que suposo serà més fàcil de trobar.
Merci per avançat.
Re: Intolerancia a la lactosa i pastis d'aniversari
Hola estic peix!!!
Quin detall l'escoleta de pensar en la nena
No se on vius i si tens molta oferta de botigues de dietètica allà podries trobar, també hi ha supermecats grans que ja tenen espais dedicats a aquestes necessitats.
Per internet també pots comprar,
http://www.foody.es/Pasteleria-y-chocol ... -Nat-Salut
http://www.globaliments.com/ca/cataleg:Cos/0/3;0;2
Els preus no son molt econòmics.
Però també podriu fer és:
Preguntar a altres pares que ja ho hagin comprat a on ho van fer.
Demanar directament al pares que facilitin algun establiment on ells ho troben o preguntar-lis directament si tu pots fer un pastis apte per a dieta sense lactosa, és fa igual que una coca (bizcocho) però es substitueixen els 125 de iogurt, per un iogurt sense lactosa o llet sense lactosa, els hi pots passar els ingredients als pares perque donin l'OK.
Quin detall l'escoleta de pensar en la nena
No se on vius i si tens molta oferta de botigues de dietètica allà podries trobar, també hi ha supermecats grans que ja tenen espais dedicats a aquestes necessitats.
Per internet també pots comprar,
http://www.foody.es/Pasteleria-y-chocol ... -Nat-Salut
http://www.globaliments.com/ca/cataleg:Cos/0/3;0;2
Els preus no son molt econòmics.
Però també podriu fer és:
Preguntar a altres pares que ja ho hagin comprat a on ho van fer.
Demanar directament al pares que facilitin algun establiment on ells ho troben o preguntar-lis directament si tu pots fer un pastis apte per a dieta sense lactosa, és fa igual que una coca (bizcocho) però es substitueixen els 125 de iogurt, per un iogurt sense lactosa o llet sense lactosa, els hi pots passar els ingredients als pares perque donin l'OK.
Bita l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 06, 2011 8:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Pa de pèssic al mercadona en venen pero per intolerants a la lactosa, ja potser es mes complicat trobar-ho, perque no li preguntes directament a la senyoreta on el pots comprar?
Estic peix ha escrit:Hola a tothom
Merci per avançat.
Prova amb coses per Celíacs, moltes ja venen lliures de Lactosa i fins i tot algunes són aptes per diabètics. Tens més possibilitat de trobar-ne, entre els productes de Fabricants especialitzats (Schar, Beiker, Airós, Singlu i molts altres), no productes "aptes per celíacs" que avui en dia (i per sort) trobem a molts llocs, sinó específics que acostumen a trobar-se a dietètiques, farmàcies o bé als Departaments de Dietètica de Grans Superfícies.
Jo ara no en tinc cap a casa (jo soc celíaca) però estic acostumada a veure que molts no inclouen ni ou, ni lactosa, ni sucres...Et deixo un exemple de la casa Schar, si no s'està acostumat al menjar sense gluten pot semblar horrorós, però quan ja hi estàs acostumat sónf força decents
http://www.schaer.com/es/productos-sin-gluten/brioches/
Tinc també el telèfon d'una pastisseria que s'està especialitzant en "intoleràncies". Van començar amb el Gluten i segueixen amb Diabètics, intolerants a l'ou, la lactosa, etc. Si vols et passo un privi i et dono el nom de la passtisseria, però és clar depen d'on visquis no t'anirà massa bé acostar-t'hi.
que tinguis Molta Sort! Fins aviat!

Hm... I si proves a comprar un pastís vegà?? És a dir, sense res de productes animals (ous, llet ni mèl). Hi ha un pastisser molt bo que es diu "Lujúria vegana", ven les seves meravelles al restaurant Gopal (C/ Escudellers 42, Plaça George Orwell), a la pastisseria La Estrella (C/ Nou de la Rambla, 32), i a l'Eco-Centre Vegania (C/ Mallorca, 330). El que no sé és si hi haurà algun producte envasat...
Més informació a: http://www.lujuriavegana.com i a http://cocinadenihacc.wordpress.com/201 ... -barcelona
Més informació a: http://www.lujuriavegana.com i a http://cocinadenihacc.wordpress.com/201 ... -barcelona
El meu gran és intolerant a la lactosa i la veritat, ja fets i amb codi de barres, mai no he trobat cap pastis o pa de pessic que fos comparable amb un de "normal".
Les galetes.... doncs tres quarts del mateix! Excepte: les Napolitanes (les que tenen una micona de canyella per sobra) del Mercadona són força bones i no tenen lactosa ni excipients ni conservants que la continguin (atenció perquè encara que no posi lactosa directament moltes coses en contenen d'amagat). I les Dibus de Gullón, concretament les que són animalets de xocolata. Són boníssimes!! això si, una micona difícils de trobar (que jo sàpiga, al Corte Inglés i a Bonpreu)
Normalment quan hi ha aniversaris a la classe del gran és el que li porten: galetones. I ell tan content que hi hagin pensat!
Eiii a mí m'interessa molt! Que em passaries un privat amb les dades?
Les galetes.... doncs tres quarts del mateix! Excepte: les Napolitanes (les que tenen una micona de canyella per sobra) del Mercadona són força bones i no tenen lactosa ni excipients ni conservants que la continguin (atenció perquè encara que no posi lactosa directament moltes coses en contenen d'amagat). I les Dibus de Gullón, concretament les que són animalets de xocolata. Són boníssimes!! això si, una micona difícils de trobar (que jo sàpiga, al Corte Inglés i a Bonpreu)
Normalment quan hi ha aniversaris a la classe del gran és el que li porten: galetones. I ell tan content que hi hagin pensat!
Tinc també el telèfon d'una pastisseria que s'està especialitzant en "intoleràncies". Van començar amb el Gluten i segueixen amb Diabètics, intolerants a l'ou, la lactosa, etc. Si vols et passo un privi i et dono el nom de la passtisseria, però és clar depen d'on visquis no t'anirà massa bé acostar-t'hi.

- Estic peix
- :: conillet

- Entrades: 392
- Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm
Ep!! moltes gràcies a totes heu estat molt amables i m'heu donat un munt d'idees.
Bita: Pel barri n'hi han vàries de botigues de dietètica. Hi aniré a preguntar. Molt bones les webs, les hi passaré als pares per si no les tenen. El problema és que el volen precintat el pastís, i aquests s'han d'acabar de fer a casa. Tot i així els ho diré, ja que al cap i a la fi arriba precintat a casa meva i a mi només em tocaria posar-lo al forn oi?.
Nylacris. Hola :). M'ho havien dit però ja no me'n recordava del lloc. Si no trobo el pastís per intolerants allí aniré i buscaré galetes per intolerants a un altre lloc.
Inopia: Passa'm a mi també el telèfon si us plau
Danu: Tenen molt bona pinta, però no poden ser de pastisseria. Que hi farem. S'han posat durillos amb el tema.
Xana: Apuntades queden. L'any passat vaig passar de portar pastís i vaig portar galetes (quasi ningún n'havia menjat mai abans i no volia imposar-ho abans que els pares els en donéssin). Quasi tots els nens de la classe fan els anys per les mateixes dates i es fan un fart de menjar pastissos. Si no trobo el pastís potser acabi tirant pel dret i hi porti galetes variades de les que em dius.
Els pares de la nena segurament ja saben de què va el tema i tenen recursos, però els hi passaré tota l'informació que m'heu donat.
Moltes gràcies a totes
Bita: Pel barri n'hi han vàries de botigues de dietètica. Hi aniré a preguntar. Molt bones les webs, les hi passaré als pares per si no les tenen. El problema és que el volen precintat el pastís, i aquests s'han d'acabar de fer a casa. Tot i així els ho diré, ja que al cap i a la fi arriba precintat a casa meva i a mi només em tocaria posar-lo al forn oi?.
Nylacris. Hola :). M'ho havien dit però ja no me'n recordava del lloc. Si no trobo el pastís per intolerants allí aniré i buscaré galetes per intolerants a un altre lloc.
Inopia: Passa'm a mi també el telèfon si us plau
Danu: Tenen molt bona pinta, però no poden ser de pastisseria. Que hi farem. S'han posat durillos amb el tema.
Xana: Apuntades queden. L'any passat vaig passar de portar pastís i vaig portar galetes (quasi ningún n'havia menjat mai abans i no volia imposar-ho abans que els pares els en donéssin). Quasi tots els nens de la classe fan els anys per les mateixes dates i es fan un fart de menjar pastissos. Si no trobo el pastís potser acabi tirant pel dret i hi porti galetes variades de les que em dius.
Els pares de la nena segurament ja saben de què va el tema i tenen recursos, però els hi passaré tota l'informació que m'heu donat.
Moltes gràcies a totes
Xana ha escrit:El meu gran és intolerant a la lactosa i la veritat, ja fets i amb codi de barres, mai no he trobat cap pastis o pa de pessic que fos comparable amb un de "normal".
Normalment quan hi ha aniversaris a la classe del gran és el que li porten: galetones. I ell tan content que hi hagin pensat!Tinc també el telèfon d'una pastisseria que s'està especialitzant en "intoleràncies". Van començar amb el Gluten i segueixen amb Diabètics, intolerants a l'ou, la lactosa, etc. Si vols et passo un privi i et dono el nom de la passtisseria, però és clar depen d'on visquis no t'anirà massa bé acostar-t'hi.
Xana, jo he vist moltes coses de la marca Schar que són sense lactosa a més a més de sense gluten i no és difícil de trobar a molts supermercats. No se si ho heu provat...el que si que és veritat és que tractant-se de productes especials sense gluten són molt carets. Però els pots de bastonets per sucar a la xocolata estan molt bons :)
Cada cop hi ha més coses millor etiquetades, però tot avança molt poc a poc...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |