recomanacions - primers contes (0-3 anys aprox)

Per a socpetitons i socpetitones
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Ítaca » dc. feb. 01, 2012 12:54 pm

entrerius, doncs suposo q sí q és semblant!
Aquest és molt gran! Hem de seure a terra amb les cames ben obertes per poder mirar-lo bé! neujor:-)
A la part esquerra de cada escenari (o pàgina) hi ha una sèrie de dibuixets (6 o 7) i el nano els ha d'anar trobant dins el dibuix... clar arriba un moment q ja se sap de memòria on són, però com hi ha moltíssims dibuixos (la selva plena d'animalons; un mercat ple de parades de fruita, de peix...; la ciutat, amb cotxes, tren, motos, gent, avions, vaixells... i un edifici, amb gent banyant-se, dinant, rentant...) doncs dóna molt joc, ara busca una noia amb una samarreta de color groc, ara busca un cocodril... i ja et dic, gairebé cada dia ens reclama q estiguem amb ella i amb el seu llibre (ara tot és d'ella! neujor:-) ).

Ha estat unes de les millors compres q he fet... ostres, és quan veus q ella s'ho passa bé i q li agrada tant, et sents molt satisfeta! A veure si li vaig a comprar el de Fantasia...!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Takita » dt. març 20, 2012 5:54 am

Noies, m'agradaria comprar-li a l'Arnau un llibre que parlés sobre l'arribada d'un germanet, perquè "entengui" una mica la situació en què ens trobem.
En sabeu d'algun?

Gràcies.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Ítaca » dt. març 20, 2012 9:46 am

Takita, l'altre dia li vaig comprar un llibre (Adéu bolquer!) i vaig veure q de la mateixa col·lecció n'hi havia un q era: Hola, germaneta!

http://www.saltamarti.cat/cat/libro/hol ... ta-_204716

Però segur q n'hi ha moltíssims més! :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Takita » dt. març 20, 2012 11:12 am

Ítaca ha escrit:Takita, l'altre dia li vaig comprar un llibre (Adéu bolquer!) i vaig veure q de la mateixa col·lecció n'hi havia un q era: Hola, germaneta!

http://www.saltamarti.cat/cat/libro/hol ... ta-_204716

Però segur q n'hi ha moltíssims més! :ok:


Moltes gràcies, Ítaca! :ok: Ja posats, crec que també hauria de comprar el del bolquer, perquè després de Setmana Santa ja ens haurem de posar de debò.
Avatar de l’usuari
iuia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: iuia » dc. març 21, 2012 8:27 am

Hola Takita,
quina feinada que t'espera jeje. De la col·lecció de minidiccionaris en imatges hi ha un llibre que és Esperar un bebè. A mi m'agraden molt els llibres d'aquesta col·lecció. Els trobo molt didàctics.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Takita » dc. març 21, 2012 2:49 pm

Gràcies[, iuia, vaig a Google a buscar aquest que dius a veure què trobo :ok:
Avatar de l’usuari
iuia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: iuia » dc. març 21, 2012 3:03 pm

l'has trobat Takita? Què et sembla?
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Takita » dc. març 21, 2012 7:14 pm

iuia ha escrit:l'has trobat Takita? Què et sembla?


He mirat molt per sobre i he trobat webs que el tenen en castellà. Passaré per l'Abacus i, si no el tenen, sempre els hi puc encarregar, en català. De totes maneres té molt bona pinta; d'aquesta col.lecció en tenim un parell: Animals i Animals de la Granja, i a l'Arnau li encanten.

Gràcies, guapa!
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: JOBAAL » dv. març 23, 2012 8:05 am

No havia vist aquest post! El menut té com a "llibre de capçalera" aquest que vam comprar a l'Abacus, i és que tot el que porti rodes i motor... li encanta! :camio: Li agrada posar-se'l sobre les cametes (és bastant gros) i va passant les pàgines i a la seva manera ens explica tot el que veu :love:

VEHICLES GRANS I PETITS de Wolfgang Metzger

Un àlbum d'imatges a doble pàgina (cada il·lustració fa 68 x 38 cm) perfecte per als petits afeccionats a tota mena de vehicles. Només en una doble pàgina es poden descobrir i conèixer més de trenta vehicles diferents. I què passa en les escenes grans?
Visites apassionants a un mon ple de detalls, tant si es tracta d'una obra en construcció, un aeroport o una actuació dels bombers.
Fitxers adjunts
454879.26.jpg
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: ametista » dg. abr. 01, 2012 12:21 pm

us poso uns contes més:

aquest ens encanta :love:
Imatge


també estan molt bé els d'aquesta col·leció (perdó, no he trobat imatges millors) les il·lustracions són de plastilina, com els minidiccionaris de bebès però per nens una miqueta més grans
Imatge
Imatge
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 08, 2018 3:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: nius » dc. abr. 11, 2012 4:56 am

Acabo de descobrir aquest post i m'encanta!!!!
Al meu fill li agraden moltíssim els contes (ara fa uns dies que estem en fase St Jordi, n'expliquem dos, un darrera l'altre), de tot tipus. Abans d'anar a dormir ell tria quin vol q li expliquem, i durant el dia, doncs també.
Per aquest St Jordi vull comprar-li "Quan els dracs somien" un àlbum il.lustrat moooolt bonic. Tot i que molts dels que heumposat són una passada! I el mateix dia, segur que en caurà algun altre que ell mateix escollirà.
Imatge

Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: nius » dv. abr. 13, 2012 10:37 pm

Avui hem comprat a l'esclat "sant Jordi i el drac" de l'editorial La Galera (ja teniem el dels reis mags, de la mateixa colecció)
http://www.grec.cat/agora/out_fonsl.pgm ... 8424635183
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Takita » ds. abr. 14, 2012 2:53 pm

Nosaltres hem comprat aquesta setmana el "Llibre Orinal": http://www.alibri.es/llibre-orinal-511175
Les pàgines són de cartró i surten fotos de nens que expliquen com deixen els bolquers i fan servir l'orinal. Al final, hi venen unes enganxines per als campions que ho van aconseguint. A l'Arnau li encanta!
aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: aivlis » dt. abr. 17, 2012 5:54 am

Hola noies, k em podrieu recomanar algun llibre que parli de la tematica de St Jordi i especialment el DRAC (l'hi agraden força) infatil (2 anyets)? N'he fullejat algun però cap m'ha acabat de convencer del tot!
Moltes gracies.

Takita està bé aquest llibre de l'orinal, especialment pel tema punts, crec que això els pot incentivar....és que nosaltres aviat ens haurem de posar amb el tema....uix!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Takita » dc. abr. 18, 2012 8:45 am

aivlis, nosaltres, l'any passat vam comprar-li el primer que surt a aquest bloc: http://blocs.gracianet.cat/lelefant_tro ... jordi-vii/
És molt maco i està molt bé, però no parla especialment del drac. Acabo de veure que, a la mateixa pàgina, una mica més avall, recomanen un que sembla ser que parla de la història del drac.
aivlis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 9:51 am

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: aivlis » dc. abr. 18, 2012 11:16 am

Merci Takita, l'he estat fullejant i m'agradava força, més que res perquè és petit i manejable i prou curt perque l'aguanti crec.
Ahir vaig començar la ruta per llibreries i també vaig veure aquest: La llegenda de Sant Jordi , de Lluís Farré i Mercè Canals que és d'aquests que té desplegables a l'interior i em va semblar força xulo. Fins el moment no en te cap d'aquest,s més que res perquè em feia por que no els trenqués en pocs dies, però l'altre dia vam anar a la biblioteca de peques (i anem força sovint perquè l'hi agrada molt, especialment treure els llibres i tornar-los a desar....tot i que ja comença a mirar més atentament algun) doncs n'hi havia un d'aquest estil i l'hi va sorpendre i agradar molt...així que és un dels possibles. (I a quasi cada pagina surt el Drac!)
Aquesta és una foto d'una de les pagines desplegades:

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: Takita » dl. maig 21, 2012 11:37 am

Noies, us vull recomanar un llibre que li van regalar ahir a l'Arnau i que ens ha agradat molt. Ideal, sobretot, si esteu esperant un altre fill o teniu un nadó, per a explicar-li al "gran".
Fitxers adjunts
8499136311.01._SX349_SCLZZZZZZZ_V149367322_.jpg
8499136311.01._SX349_SCLZZZZZZZ_V149367322_.jpg (34.01 KiB) Visualitzat 14842 cops
8499136311.01.BACK._SX348_SCLZZZZZZZ_V149367322_.jpg
8499136311.01.BACK._SX348_SCLZZZZZZZ_V149367322_.jpg (37.41 KiB) Visualitzat 14842 cops
nineta35
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 12:00 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: nineta35 » dj. ago. 16, 2012 5:06 pm

Hola,

Els llibres que estan molt bé, son les de "sorpresa" de l'edició bruixola; amb textures i solapes. A la Júlia li encanten; per nens de 8 mesets a l'any i mig; crec.


Adeuuuuu
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: sagmai » dj. oct. 18, 2012 6:55 pm

Jo li acabo de regalar el Toca Toca A dormir! I li ha encantat!! De fet està com una moto! A veure qui dorm avui....
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Llibres infantils- de 0 a 3 anys

EntradaAutor: ada_bcn » dl. des. 17, 2012 9:55 pm

Al meu fill quan era petit, bé ara encara li agradaria si el tinguèssim, li agradava molt un conte per anar a dormir que es titula La lluna somriu.

Torna a “Contes i llibres”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::