Son o gana?

Els hàbits de dormir.
tineta14
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Son o gana?

EntradaAutor: tineta14 » dt. oct. 14, 2014 9:53 pm

Hola!

La meva nena de 4 mesos cada vegada que té son li agafen unes rabietes increibles! Ho ha començat a fer més ara, cap als 3/4 mesos, perquè abans era deixar-la al llitet i dormir ràpid. Però ara sembla que li hagi sortit el caràcter i estem desesperats... som pares primerencs i no sabem si és normal o no. Però el fet és que tot i avançar-nos i posar-la a dormir abans que tingui massa son, ella no s'adorm, i al final apura tant que acaba plorant moltissim i ens costa molt consolar-la.. ni amb braços, ni posant-la al nostre llit, ni passejant per casa... res! Ho fa cada dia principalment per la tarda. I a aquella hora amb el menjar igual. Plora i plora i no vol el bibi, i potser a la tercera vegada l'accepta i se'l pren tot :-()-) . O sigui que ella quan té son o gana, en comptes d'acceptar-ho a la primera, abans fot una marranada del 1000! semblant que no té ni una cosa ni l'altre... però sí! I clar, quan veiem que no vol estar al bressol, pensem que no té son sinó gana, li oferim biberó, i encara s'emprenya més, i figura que era son. I viceversa!
Ja sé que pot semblar una pregunta absurda però... què podem fer? algú amb més rodatge en aquests temes em podria donar algun truquillo, suggerencia? SIUSPLAU!!

Gràcies! ||*||
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Son o gana?

EntradaAutor: Boniqueta » dc. oct. 15, 2014 7:39 am

Hola tineta14, segons la meva experiencia i segons el que ens va passar a nosaltres. La Júlia des dels 2 als 4 mesos, més o menys, feia algo semblant a això que dius i vam arribar a la conclusió que eren pics de creixement i algún còlic. Jo li donava pit i el que feia era enfadar-se quan li donava i plorava molt i m'apartava. Al cap d'una estona (llarga) menjava tranqui·lament i s'adormia.
Per tant jo crec que és una etapa més que li toca passar. Hi ha nadons que ho passen millor i d'altres que ho passen més acusadament però lo únic que et puc dir és que diria que només heu de tenir paciència i ja li anirà passant.

Ànims. :-()-) :-()-)
Imatge
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dc. oct. 15, 2014 12:40 pm

Hola,

Segons la meva experiència et puc dir que hi ha nens que tenen son però no saben adormirse.
La meva fa igual, i necessita que la gronxin a braços o per anar bé posarla al pit i s'adorm mamant. Veig que fas LA i per tant aquesta opció no et serveix.
Apart que també poden ser colics, pero el no,saber agafar el son per si sols es molt habitual.
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dc. oct. 15, 2014 3:09 pm

Al pit no la podràs posar, però recolzar-la sobre el pit mentre ella te un bibi i acariciar-la poooc a pooc amb un braç i cantant (xiuxiuejant) potser sí.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
tineta14

EntradaAutor: tineta14 » dc. oct. 15, 2014 7:36 pm

gusiluz ha escrit:Hola,

Segons la meva experiència et puc dir que hi ha nens que tenen son però no saben adormirse.
La meva fa igual, i necessita que la gronxin a braços o per anar bé posarla al pit i s'adorm mamant. Veig que fas LA i per tant aquesta opció no et serveix.
Apart que també poden ser colics, pero el no,saber agafar el son per si sols es molt habitual.

No...còlics segur que no perquè a part que no n'ha tingut mai el seu plor no és de mal de panxa... és de voler dormir i no poder! o de tenir gana i estar enfadada... no es calma als braços... només insistint al bressol, aguantant-li el xumet... i creuar els dits perquè s'adormi ràpid!!

Gràcies per les suggerencies! :ok:
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dg. oct. 19, 2014 8:36 pm

Jo crec que és normal, nosaltres en deiem l´hora bruixa.
I en cada crisi de creixement li ha passat. Encara ara té èpoques en que li passa (d´una altra manera, ara vol jugar).
Anims i paciència. Per mi el millor bracos i que us senti ben aprop.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Irúa
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

EntradaAutor: Irúa » dg. oct. 26, 2014 10:38 pm

Jo també crec que és normal, el meu peque de gairebé tres mesos també plora força quan vol dormir, és força nerviós, i també ho fa quan té gana, i molts cos mentre menja torna a plorar, i de vegades em posa nerviosa doncs ja no saps si és que té còlics o li passa alguna altra cosa.
Irúa

EntradaAutor: Irúa » dg. oct. 26, 2014 10:40 pm

Com diu la monsekit, en el meu cas almenys, tenir-lo en braços l'acostuma a calmar força, però de vegades triga bastant a calmar-se i haig de tenir molta paciència.
tineta14

EntradaAutor: tineta14 » dl. oct. 27, 2014 8:00 pm

Doncs s'haurà de tenir paciència..! Jo crec que és el caràcter, que el té fort i punt... perquè passa sobretot quan se li acumula la gana, com que s'enrabia perquè potser no li donem just en el moment que voldria doncs després està enfadada... no sé, creiem que deu ser això! Perquè aleshores no vol el biberó, gira el cap plorant i enfadada, però al tercer o quart cop que li insisteixes l'acaba volent i se l'acaba tot! :-:)
Irúa

EntradaAutor: Irúa » dl. oct. 27, 2014 9:43 pm

Tineta14, si sl final s'ho acaba menjant molt bé no? Pensa que seria pitjor si no mengés gaire...
Gemma82
Entrades: 241
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 7:49 am

EntradaAutor: Gemma82 » dt. oct. 28, 2014 6:03 pm

A mi em passa algo semblant però jo diria que lo seu és son.
Encara no té 4 mesos i fa un parell de setmanes que li passa que quan té son es posa a plorar com una boja. Li poso teta a veure si es calma però encara es desesèra més. Sembla que només funciona posar-la a la motxilla però tinc l'sequena xunga i no és una bona sol·lució a la llarga. és el que dieu que no sap adormir-se...de fet quan està a punt a punt es torna a despertar xisclant altra vegada...
Algun truc per aprendre a dormir o que dormi sense motxilla...SOS!!!
Imatge
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dt. oct. 28, 2014 7:02 pm

Jo am 4 mesos la posava al moises i li donava bibi i be dormia rapid...uhmm 4 mesos es petita paciencia i sino daki uns mesos la podeu ensenyar a dormir
tineta14

EntradaAutor: tineta14 » dt. oct. 28, 2014 7:24 pm

Gemma82 ha escrit:A mi em passa algo semblant però jo diria que lo seu és son.
Encara no té 4 mesos i fa un parell de setmanes que li passa que quan té son es posa a plorar com una boja. Li poso teta a veure si es calma però encara es desesèra més. Sembla que només funciona posar-la a la motxilla però tinc l'sequena xunga i no és una bona sol·lució a la llarga. és el que dieu que no sap adormir-se...de fet quan està a punt a punt es torna a despertar xisclant altra vegada...
Algun truc per aprendre a dormir o que dormi sense motxilla...SOS!!!

Hola Gemma,

A mi el que m'està funcionant força és posar-li música relaxant. Tinc l'Spotify al movil i quan és l'hora de posar-la a dormir poso les cançons que tinc guardades per a ella (cançons de bressol) i la relaxa bastant! A mi almenys em funciona!
Gemma82
Entrades: 241
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 7:49 am

EntradaAutor: Gemma82 » dc. oct. 29, 2014 11:00 am

Gràcies noies!! quan anem a dormir a la nit no és molt prolema. Poso llum suau i muiqueta i amb la teta dorm...el problema és de dia quan té són...de fet no fa gaire que li passa...potser és una etapa... :-o00m
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::