Ara comença a caminar i no vol anar a dormir!

Els hàbits de dormir.
Nake
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dl. oct. 01, 2012 3:51 pm

Ara comença a caminar i no vol anar a dormir!

EntradaAutor: Nake » dc. juny 11, 2014 10:07 am

Hola mares!!
Tinc una nena de 10 mesos ( a punt de fer-ne 11) i des de fa uns 3 dies a l'hora d'anar a dormir només vol que l'agafis de la maneta i baixar a terra a caminar.
Fem sempre la mateixa rutina. A les 20h aproximadament la banyem i fem bibi i sembla q s'adorm (fins ara ja s'adormia fent bibi i cap al seu llitet) però ara quan acaba el bibi de cop es desperta amb una energia increïble...

jo ja no sé què pensar. De cap manera vol anar a dormir, s'enfada quan l'agafes en braços o fas qualsevol cosa que ella interpreta que se'n va a dormir...
ahir fins les 22.30 així de festa!!!
Suposo que això de començar a caminar és molt més interessant que no pas anar a dormir :(

a alguna de vosaltres li passa?
Akanne79
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

Re: Ara comença a caminar i no vol anar a dormir!

EntradaAutor: Akanne79 » dc. juny 11, 2014 2:00 pm

Hola,
Recordo la mateixa història quan la meva va començar a caminar,

qui vol anar a dormir quan hi ha tantes coses que descobrir ara que em puc moure!!!!!

Passarà es una època molt emocionant per a ells.
Nake

EntradaAutor: Nake » dc. juny 11, 2014 7:19 pm

Akanne79 no em sento sola doncs jejej
gràcies per la resposta! ;*
Llompi
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dv. des. 21, 2012 7:13 pm

EntradaAutor: Llompi » dj. juny 12, 2014 9:44 pm

A nosaltres també ens passa. Sempre s'adormia quan li donava el pit i després la portavem al bressol. Però des de fa unes semanes no hi ha manera que agafi la son.
Amb el pit no s'adorm i si la intentem gronxar a la babyjorn plora desesperada.
Acaba de fer un any, i fins ara sempre sha adormit mentre mamava i es clar, ara no te l'habit d'agafar la son soleta, ni de quedar-se sola al bressol per fer-ho. No sabem per on començar. Alguna recomenació?????
Akanne79
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

EntradaAutor: Akanne79 » dj. juny 12, 2014 11:04 pm

Jo depenent de l'època vaig utilitzant diferents tècniques:

primer quan va neixer braços.

després davant la tele ja que es quedava adormida en un moment.

Quan ja va ser una miqueta més grandeta i vam veure que la tele en comptes de fer-la dormir l'entretenia vam cambiar a anar a mirar la lluna i les estrelles, ens tumbavem al nostre llit i miravem si les podiem veure i aprofitavem aquest estoneta per intentar que ens expliques que havia fet durant el dia (dic intentar perque tot just començava a parlar), llavors quan veia que s'estava dormint ella mateixa demanava anar al seu bressol.

I ara doncs la posem al llit i hem d'estar a la seva habitació fins que s'adorm. Aquesta es la menys pràctica ja que es perd molt de temps fent "no res" asseguda o tumbada al costat del seu llit, així que ara que te 2 anys i mig, i ella insisteix en dir que ja és molt gran per fer tot ella sola, estem intentan que es quedi sola a l'habitació. Primer vaig jo o el papa amb ella i llegim un conte, després apaguem llums i li expliquem un altre i després depenent l'excitada que encara es trobi sortim de l'habitació explicant-li que hem de fer coses, que ella ja és gran però que si ens necessita ens cridi i vindrem.

No se si seran les millors tècniques però són les que fem servir.
La meva germana per exemple des de que la seva peke va neixer que la deixa al bressol amb un mobil amb música,d'aquests que es posen a sobre el llit, i s'adorm sola. Això sí, ha d'anar a totes bandes amb el mòbil

Cada nen és un món i els papis ho intentem fer el millor possible, ànims!!!!
Llompi
Entrades: 314
Membre des de: dv. des. 21, 2012 7:13 pm

EntradaAutor: Llompi » dv. juny 13, 2014 8:59 am

Moltes gràcies Akanne79! Ja veig que heu anat canviant de mètode conforme es feia gran. Ara haurem de trobar el nou mètode per la Marina, a veure si el trobem aviat! :)
Nake

EntradaAutor: Nake » ds. juny 14, 2014 3:04 pm

Akanne79 moltes gràcies per explicar-nos el que heu anat fent vosaltres.

com que ara ja ho fa cada dia això de no adormir-se amb el bibi i voler caminar i jugar hem optat a deixar-la fer que camini i es cansi, a lhora de sopar nosaltres ens mira des de la trona, es relaxa i cap a les 22h ja té son i s'adorm força ràpid.
Les 22h no seria el millor horari però fem el que podem i així sembla qur aguanta una mica més ja que fins ara a les 6 quarts de 7 ja estava de peu. Ara aguanta fins a quarts de 8...
a veure com continua

;)

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::