Què li passa? :(

Els hàbits de dormir.
Nineta22
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Què li passa? :(

EntradaAutor: Nineta22 » dt. maig 13, 2014 8:41 pm

Hola a tots/es!!

Estic una mica preocupada, a veure si em podeu ajudar!!

La Mar aviat farà 9 mesos!! De petita vam fer LME i ara ja amb AC, i és en general, bona menjant. Des de ben petita en canvi, ha estat moooolt "dificil" per dormir. Sempre hem tingut moltíssims despertars a les nits (mai menys de 6) i durant el dia no dorm pràcticament (només un parell de dormides de 45 minuts al dia) però ho hem anat superant.
A l'hora d'anar a dormir també sempre ha estat més o menys fàcil, o jo amb el pit, o el pare en braços i biberó però en 10 minuts màxim estava fregida i detectàvem quan tenia o no tenia son.

Ara fa 4-5 dies que hem empitjorat i molt!! No baixem de 10 despertars a la nit en els que ni el collit ni res em serveix (fins ara dorm a l'habitació amb nosaltres en un llitet) per mantenir el son més de 30-40 minuts!! I al vespre, quan cap a les 8 era l'hora d'anar a dormir, s'ha convertit en un infern fins les 10!! Es passa moltissima estona plorant i al pare no el vol veure ni en pintura!! Fins i tot el pit la calma a mitges quan sempre m'havia servit per relaxar-la!!! Així que em toca a mi carregar-me tota la feina des que arribo de treballar i la nit infernal!!
A més durant el dia sembla que també està més irritable, sobretot si hi sóc jo, em reclama moltíssim però no s'acaba de consolar del tot amb mi !!

No sé, estic desconcertada... Tinc la sensació que tot ho faig malament i que se m'està escapant de les mans... Que cada vegada entenc menys el que em demana, el significat dels seus plors, no identifico quan té son perquè en general està més irritable... Em posaria a plorar!! quan penso que s'acosta la nit, ja li tinc pànic!!!

Algú em pot donar algun consell?? Tot serà benvingut!!!

Gràcies per avançat!!!
martetablau
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 9:25 am

Re: Què li passa? :(

EntradaAutor: martetablau » dt. maig 13, 2014 8:47 pm

Hola aqui una altre mare ab una nena q dorm malament tot i q hem millorat molt xo es q la meva te dos anys.
Has mirat q no puguin ser les dents?
jo tinc comprovat q cada cop q hem empitjorat les nits i de dia ha estat mes neguitosa han sigut dents o tb dp de posar vacunes.Xo no pateixis que segur q no estas fent res malament .T.entenc pq es molt dur no dormir i quan la cosa empitjora ja no tens gaires forces x afrontar.ho.
ariadnafv
Entrades: 36
Membre des de: dl. feb. 25, 2013 2:04 pm

EntradaAutor: ariadnafv » dt. maig 13, 2014 10:18 pm

La meva té 14 mesos i tb ha estar siempre fatal x dormir. Segur q no FAS res malament, va a temporadas. La mega nota mlt els nervis, lesrees de nosaltres tot...
Intenta cuidarte i molta paciencia
sunshine13
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dc. maig 14, 2014 12:09 am

Hola Nineta...primer de tot molts ànims perquè és durillo!!! I més quan no estaves preparat per això, ho dic per mi que em vaig creure que els bebes als 3 mesos ja dormien "del tirón" JAJAJA. Ni haurà algun que sí (en conec) però la majoria NO.
Després és un procés d'entendre que el son infantil és així, d'acceptació i de portar bé el dia a dia (i dies pitjors que d'altres). Nosaltres ara amb 24 mesos son uns 3 o 4 despertars que, com a mínim, demana pit i continua dormint.
A banda d'això té 9 mesos!!! És molt probable que estigui en l'època en que ja s'adonen que marxes i el que significa que no hi ets. Potser per això que et reclama però alhora està neguitosa (crec que es diu ansietat per separació).
També poden ser les dents...nosaltres ens em enterat de totes!!! Ara encara estem amb els ullals.
I després està el tema de si està començant a gatejar, o hi ha hagut algun canvi (t'has reincorporat fa poc a la feina, l'escola bressol, etc.)
Amb tot això has de creure que NO feu res malament, que els primers anys de vida d'un nadó estan plens de canvis que els hi poden alterar.
Si veus que pot ser alguna cosa mèdica (que tingui dolors d'oida i per això no està còmoda al pit, etc) pots anar al pediatra que li faci una ullada. Però si tot està bé...molts ànims i endavant!!
Quina parrafafa, jeje...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
montsecm
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dc. maig 14, 2014 7:30 am

Molts anims!! Són etapes i el dormir dels nens no és facil. Encara em costa creure que nens de 3 mesos puguin fer la nit d'una tirada, pero bé...
Com t'han dit, d'una banda podrien ser les dents que els neguitejen molt (encara q no es vegi res encara). També és moment que no volen dormir-se xq saben que es molt divertit estar desperts i fer coses i això es una etapa fins q aprenen que ja poden continuar després, a més de la "separació" que també ja han explicat.
Molta paciència, q es la millor manera de portar les nits de poc dormir...
montsejoel
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

EntradaAutor: montsejoel » dc. maig 14, 2014 7:46 am

Nineta, per l'edat que té i el que expliques crec que clarament és ansietat per separació, així que moooolta paciència i molt de contacte amb ella.

Aquí ho expliquen molt bé:

http://dormirsinllorar.blogspot.com.es/ ... r-los.html
jambina
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » dc. maig 14, 2014 4:56 pm

Hola marones...
Jo, com heu dit totes aposto per les dents (al meu li va passar), per l'ansietat de separació i atenció: perquè el dia s'allarga i tenim més energia :p-) i no podem anar a dormir quan al carrer fa un sol q peta! :***: :***: :***: :***:
Nineta22
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dc. maig 14, 2014 9:07 pm

Moltíssimes gràcies!!!

La veritat és que quadra bastant amb tot el que dieu!! No n'havia a sentit a parlar que l'ansietat de separació pugués manifestar-se d'aquesta manera!!! pobrets no??

Sabeu si això es dóna més en alguns casos? Creieu que els hi passa més als que fan pit? O és independent?

Ahir estava molt desesperada i cansadíssima!! La veritat és que avui només hem tingut 6 despertars (iujuuuu!!) però ha dormit toooota la nit a sobre meu!!! :) Quin mal d'esquena tinc!!
montsejoel
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

EntradaAutor: montsejoel » dj. maig 15, 2014 7:03 am

Nineta, per lo que jo he pogut llegir es dóna més o menys igual en tots els casos, inclús en els que hi ha la mare amb ells tot el dia... només podem tenir paciència i acompanyar-los en aquesta etapa el millor que poguem :ok:
MARIONAAGUSTI
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 25, 2014 10:08 am

EntradaAutor: MARIONAAGUSTI » dj. maig 15, 2014 10:42 am

Nineta, poden ser les dents però asegura't també que no tingui paràssits intestinals, jo a part de mare sóc farmacèutica homeòpata i aquests últims dies n'hi han hagut alguns casos, encara que sembli increible en criatures tan petites, la meva neboda d'11 mesos en va tenir el mes passat, i no va a la guarderia ni res... Els símptomes són irritabilitat, malestar, son intranquil, i sobretot al vespre tenen molta picor al culet i a aquesta edat no ho saben dir... Has de mirar bé les caques, són com uns filets blancs. Si els veus l'has de portar al pediatre perquè et doni un medicament per eliminar-los, amb homeopatia es poden controlar i prevenir però primer és millor eliminar-los.
Espero que aviat recupereu el descans nocturn.
Mariona

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::