Compartir habitacio nado i germa gran

Els hàbits de dormir.
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Compartir habitacio nado i germa gran

EntradaAutor: charito » dj. feb. 13, 2014 10:57 pm

Hola a totes, no sabia ben be on posar aquest tema.

Tenim dues habitacions i aquest cap de setmana hem muntat el bressol a l'habitació i per distribució, la capcelera del llit petit del Quim toca el lateral del bressol, i de sobte m'han entrat tots els dubtes del fet que un nen de encara no arriba als 4 anys comparteixi habitació amb un nadó. Si que els primers mesets podra estar al moises a la nostra habitació, pero la idea es que dormin junts. Estem porta amb porta o sigui que estic en dos passes.

I si s'hi fica dins i el xafa??? ?-) ?-) ?-) I si li fa alguna trastada?

Em podrieu explicar les vostres experiencies a veure si em tranquilitzo o em doneu idees???
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Compartir habitacio nado i germa gran

EntradaAutor: ELE » dv. feb. 14, 2014 4:21 am

Mmm...aixo depen de com vegis el nen gran...jo m porto 4anys amb ma germana prtita i desde els 6m dormiem juntes i ma mare diu q cap problema q tot lo contrari...po els primers 6m q es quan es desperten tant sovint x menjar la tenien els meus pares al moises...dp com era molt dormilega ja dormia del tirón i a mi no m interrompia la son...

I jo ara tinc nena d 2a 10m i bebe 1m. Tb 2habits. He posat la petita a la nostra habit pq no em desperti la gran po d aki a un temps les poso juntetes...aixo si...la gran dorm a un llit amb barana i excepto tirar jpelutxos poca cosa mes li podria fer al bebe...d totes formes ho porta molt be i estic trankila quan esta amb el bb pq es molt cuidadosa.

No se depen com ho vegis...po sino esperat a q el teu bebe pugui protestar energicament si el gran el saboteja. Sort!

Aquestes son les meves 2experiencies
charito

EntradaAutor: charito » dv. feb. 14, 2014 10:34 am

Mmmmmm gracies Ele!

La veritat que es un nen i desde que va al cole esta bastant cabra boja... salta x sofa, pel llit...

Si suposo que sera veure com reacciona... aix quin patir!!!
karruxina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

EntradaAutor: karruxina » dv. feb. 14, 2014 2:17 pm

Holaa, jo tinc dues nenes i comparteixen habitació desdes els 4m, de la peke i la gran en tenia casi 4 anys. La peke al moises i mai em tingut cap ensurt, desde ben petita fa tota la nit del tirón igual q la gran. A nosaltres ens ha anat molt be, aixo no vol dir q a tothom li vagi igual. Ja q cada nen es un mon! Ara, jo ho tenia clar q tant fossin nen i nena com dos nen/es volia q compartissin hab.
KaRRuXiNa
charito

EntradaAutor: charito » dv. feb. 14, 2014 5:37 pm

Gracies karrruxina!!!!

Quina sort que et dormin tota la nit! Toco fusta!!!!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::