Compartir habitacio nado i germa gran
Compartir habitacio nado i germa gran
Hola a totes, no sabia ben be on posar aquest tema.
Tenim dues habitacions i aquest cap de setmana hem muntat el bressol a l'habitació i per distribució, la capcelera del llit petit del Quim toca el lateral del bressol, i de sobte m'han entrat tots els dubtes del fet que un nen de encara no arriba als 4 anys comparteixi habitació amb un nadó. Si que els primers mesets podra estar al moises a la nostra habitació, pero la idea es que dormin junts. Estem porta amb porta o sigui que estic en dos passes.
I si s'hi fica dins i el xafa???
I si li fa alguna trastada?
Em podrieu explicar les vostres experiencies a veure si em tranquilitzo o em doneu idees???
Tenim dues habitacions i aquest cap de setmana hem muntat el bressol a l'habitació i per distribució, la capcelera del llit petit del Quim toca el lateral del bressol, i de sobte m'han entrat tots els dubtes del fet que un nen de encara no arriba als 4 anys comparteixi habitació amb un nadó. Si que els primers mesets podra estar al moises a la nostra habitació, pero la idea es que dormin junts. Estem porta amb porta o sigui que estic en dos passes.
I si s'hi fica dins i el xafa???
I si li fa alguna trastada?Em podrieu explicar les vostres experiencies a veure si em tranquilitzo o em doneu idees???
Re: Compartir habitacio nado i germa gran
Mmm...aixo depen de com vegis el nen gran...jo m porto 4anys amb ma germana prtita i desde els 6m dormiem juntes i ma mare diu q cap problema q tot lo contrari...po els primers 6m q es quan es desperten tant sovint x menjar la tenien els meus pares al moises...dp com era molt dormilega ja dormia del tirón i a mi no m interrompia la son...
I jo ara tinc nena d 2a 10m i bebe 1m. Tb 2habits. He posat la petita a la nostra habit pq no em desperti la gran po d aki a un temps les poso juntetes...aixo si...la gran dorm a un llit amb barana i excepto tirar jpelutxos poca cosa mes li podria fer al bebe...d totes formes ho porta molt be i estic trankila quan esta amb el bb pq es molt cuidadosa.
No se depen com ho vegis...po sino esperat a q el teu bebe pugui protestar energicament si el gran el saboteja. Sort!
Aquestes son les meves 2experiencies
I jo ara tinc nena d 2a 10m i bebe 1m. Tb 2habits. He posat la petita a la nostra habit pq no em desperti la gran po d aki a un temps les poso juntetes...aixo si...la gran dorm a un llit amb barana i excepto tirar jpelutxos poca cosa mes li podria fer al bebe...d totes formes ho porta molt be i estic trankila quan esta amb el bb pq es molt cuidadosa.
No se depen com ho vegis...po sino esperat a q el teu bebe pugui protestar energicament si el gran el saboteja. Sort!
Aquestes son les meves 2experiencies
Mmmmmm gracies Ele!
La veritat que es un nen i desde que va al cole esta bastant cabra boja... salta x sofa, pel llit...
Si suposo que sera veure com reacciona... aix quin patir!!!
La veritat que es un nen i desde que va al cole esta bastant cabra boja... salta x sofa, pel llit...
Si suposo que sera veure com reacciona... aix quin patir!!!
Holaa, jo tinc dues nenes i comparteixen habitació desdes els 4m, de la peke i la gran en tenia casi 4 anys. La peke al moises i mai em tingut cap ensurt, desde ben petita fa tota la nit del tirón igual q la gran. A nosaltres ens ha anat molt be, aixo no vol dir q a tothom li vagi igual. Ja q cada nen es un mon! Ara, jo ho tenia clar q tant fossin nen i nena com dos nen/es volia q compartissin hab.
KaRRuXiNa
Gracies karrruxina!!!!
Quina sort que et dormin tota la nit! Toco fusta!!!!
Quina sort que et dormin tota la nit! Toco fusta!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |