Es desperta i va com una moto!

Els hàbits de dormir.
Ixena
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

Es desperta i va com una moto!

EntradaAutor: Ixena » dt. gen. 28, 2014 9:24 am

Hola noies,

A veure si algú em pot donar una mica de llum perquè és desesperant.
El meu fill té 8 mesos i dormia perfecte, però des de fa un mes que es desperta al cap de dues o tres hores d'haver anat a dormir i és com si ja en tingués prou. Va com una moto i no hi ha manera de tranquil·litzar-lo, ni fer-lo dormir. He provat d'anar-hi i posar-li la pipa, de bressolar-lo, que dormi amb nosaltres, no anar-hi el primer cop... però no hi ha manera. No s'adorm de cap manera. I això vol dir que està despert ben bé dues o tres hores a la nit! I és desesperant veure com va passant la nit i ell gatejant, donant voltes, "parlant", rient... Si el deixo al seu llit tampoc és que plori molt, però no para i és clar, xoca i pica a la fusta, o li cau la pipa pels barrots sinó hi fica les cames... al nostres llit igual, i no para d'estirar-nos els cabells, de tocar-nos... crec que encara es desvetlla més! Avui per ex. he dormit 3 hores! I això cada dia :ufs: :ufs:
Tinc un altre fill de 4 anys que sempre sempre ha estat de mal dormir, menys fa un any! I plorava i quan hi anaves, l'agafaves, el ficaves el llit... doncs ja estava. Bàsicament volia companyia. Però aquest res. No funciona res.
I el meu home s'aixeca a les 4, jo a un quart de set. I no podem més!!!!!!!
He llegit llibres, però t'ensenyen a fer-lo dormir, si plora i consolar-lo...cap parla del que ens passa.
No sabem què fer, ni res. De dia és un nen normal, que segueix una rutina normal (dorm a mig matí i al migdia, una horeta més o menys cada cop), que menja bé... Vull dir que no és un nervi constant. I per anar a dormir no tenim cap problema. S'adorm bé. El problema ve a mitja nit.
Us agraïria algun consell, algú que li passi el mateix...
Gràcies de debò! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
aseret
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dc. juny 06, 2012 2:56 pm

Re: Es desperta i va com una moto!

EntradaAutor: aseret » dt. gen. 28, 2014 9:19 pm

Hola ixena no et puc ajudar massa, pero el poseu molt aviat a dormir?
Tambe pot ser q sigui una etapa, ara deu començar a fer cosetes noves, nous moviments, noves habilitats i q aixo el faci eatar mes nervios a la nit...
Molts anims, aixo d no dormir es desesperant
Imatge
Imatge
Elma
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

EntradaAutor: Elma » dj. gen. 30, 2014 12:29 pm

Hola!
El meu fill sempre s'ha despertat molt sovint, però desde que es va començar a desplaçar (als sis mesos) les nits són encara pitjor. Quan va començar a gatejar (que a més va coincidir amb l'inici de l'escola bressol) també vam tenir una etapa difícil, li passava això, es despertava i podia estar despert una hora o dues. No se quan va deixar de fer-ho, però ara ja no li passa (o almenys no li passa tant). Són etapes, moure's i descobrir coses és molt més interessant que dormir. Quan el meu va començar a caminar també vam notar empitjorament (si es que pot anar a pitjor) a les nits. Així que...paciència i molts ànims!!

Petons
ImatgeImatge

Imatge
Ixena
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dj. gen. 30, 2014 9:11 pm

Gràcies Noies!

És que és desesperant... L'altre nen que tinc era de molt mal dormir, però ho havia set sempre. Aquest dormia bé, massa i tot, i ara de cop això! I sé que són normals els despertars nocturns, que són etapes, però quan es desperta i desvetlla a mitja nit i no vol dormir, és un pal!
El posem a dormir cap a quarts de nou, tenint l'altre, fem el que podem!
A veure doncs si es va calmant i torna a dormir!!!

Gràcies!
Imatge
PALME
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: PALME » dg. feb. 09, 2014 5:15 pm

Hola, veig q no som unics. Tenim bessones i una d'elles tb ho fa. No te hora fixe pero sol ser entre 12 i ls 3 . Es desvetlla i no dorm en una hora o dos. A vegades mes. El q fem es sentar.nos al sofa a fosques i poc a poc q vagi tornant la son. Si l.obliguem a estirar.se o al llit s.enfada i es pitjor. Si li fem bibero sel pren i segueix desperta, aixi q no li donem.

Esperem q sigui transitori i millori aviat!!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::