dormir de dia
dormir de dia
Tinc un bebe de 2 mesos i des de un pri cipi dormir de dia és un repte fins que vaig decidir que dormis en una habitacio mestranquil i cm dona a un pati és una mica fosca. Faig els sorolls noormals de dia i ell descasa millor. A la nit ja comença a aguantar 7 hores però em diuen que si està a oscures de da canviara el son.
Al menjador n pot dormir i la caredat li molesta. I si no dorm està irritable i ni en braços es calma.... què faig?
Llum dd dia o tenue????
A mes li poso soroll blanc per fer li entrar son i li va be, onades del mar o soroll de dind de l'uter
Al menjador n pot dormir i la caredat li molesta. I si no dorm està irritable i ni en braços es calma.... què faig?
Llum dd dia o tenue????
A mes li poso soroll blanc per fer li entrar son i li va be, onades del mar o soroll de dind de l'uter
El meu blog de cuina i trucs
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: dormir de dia
Si a tu et va bé això que fas endavant, les mares fem el que podem pq descansin i descansar.
- Lisa_Cat
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
Dona, si el teu bebe dorm be de nit i descansa be de dia, i les hores que esta despert esta tranquil, jo diria que ho tens molt ben muntat! Jo no canviaria res!
Completament d'acord amb la Lisa. El meu va tardar mes d'un any en dormir 7 hores seguides...:(
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
I tant! Si una cosa funciona, perquè canviar-la.
A més, els meus fills sempre han fet la migdiada en una habitació fosca, i res de canviar horaris!
A més, els meus fills sempre han fet la migdiada en una habitació fosca, i res de canviar horaris!
Opino el mateix, si de nits dorm bé i de dies estar millor fent les migdiades així, perquè canviar?
El meu petit de 10 mesos normalment fa les migdiades en una habitació a les fosques i dorm bé de nit. No ha canviat horaris!
El meu petit de 10 mesos normalment fa les migdiades en una habitació a les fosques i dorm bé de nit. No ha canviat horaris!
Gracies! Es que tenia por a que comences a dormir malament de nit. De dia es quan em costa, li costa molt dormir i es desperta de seguida i plora.
Pero al menys de nit les primeres 5, 6 o fins i tot 7 hores me les fa seguides.despres ja esta inquiet.
No penseu que de dia descansa gaire, no sé perquè li costa tant tot i que una mica millor si esta fosqueta l'habitació.
Peró de nit molt bé per lo petit que és, una bona rutina suposo. De dia es mes caotic.
Pero al menys de nit les primeres 5, 6 o fins i tot 7 hores me les fa seguides.despres ja esta inquiet.
No penseu que de dia descansa gaire, no sé perquè li costa tant tot i que una mica millor si esta fosqueta l'habitació.
Peró de nit molt bé per lo petit que és, una bona rutina suposo. De dia es mes caotic.
perdoneu la ignorancia pero akane aixo del soroll blanc que es??
Doncs per exemple el del soroll del mar, un soroll constant que relaxa als bebes, com per exemple el que pot fer la nevera o rentadora tambe. Això els calma i neutralitza altres sorolls. Per això les musiquetes dels aparells de bressol ho tenen
Per cert, continua igual de guerrero per dormir de dia, li costa motissim sigui cm sigui, sort que a la nit dorm solet i millor
Per cert, continua igual de guerrero per dormir de dia, li costa motissim sigui cm sigui, sort que a la nit dorm solet i millor
Martina13: Per nosaltres el soroll blanc que millor li anava era el de la campana de la cuina! Aii, quantes nits hem aconseguit adormir-lo sota aquell soroll...
Pel tema de dormir de dia... no puc ajudar gaire, al meu li costava moooooolt. Ni habitació amb llum, ni a les fosques. I de nit... ni rutines ni no-rutines, es desperta igual fem el que fem, així que aprofita ara que dorm 7 hores que mai se sap que faran després (tan de bo continui així!)
Pel tema de dormir de dia... no puc ajudar gaire, al meu li costava moooooolt. Ni habitació amb llum, ni a les fosques. I de nit... ni rutines ni no-rutines, es desperta igual fem el que fem, així que aprofita ara que dorm 7 hores que mai se sap que faran després (tan de bo continui així!)
Les del mati les control.lo mes o menys però a la tarda o sorti o res de res.
I ara pitjor que va restret.
La meva nena gran er igual i de nit sempre ha dormit bé. Ell si no és per panxa ara aguanta 6 i 4 hores nit que esta molt bé
Toquem fusta.
A mi també em funciona lo del extractor de la cuina!!
I ara pitjor que va restret.
La meva nena gran er igual i de nit sempre ha dormit bé. Ell si no és per panxa ara aguanta 6 i 4 hores nit que esta molt bé
Toquem fusta.
A mi també em funciona lo del extractor de la cuina!!
Si t funciona no ho canviis! Sort q tens 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |