Molts gasos per la nit?

Els hàbits de dormir.
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Molts gasos per la nit?

EntradaAutor: Blan13 » dj. gen. 16, 2014 9:26 am

( ho he posat a l'altre apartat de la salut també pq no sabia on posar-ho exctament )

Bon dia

A alguna de vosaltres li passa que el vostre bebé per la nit es tiri molts pets i s'estiri com si li fés una mica mal la panxa?
A la meva filla ( té 5 mesos) li passa, durant el dia fa bé les tomes, faig lactància mixta i les fa bé, és a dir, no li notem mal de panxa ni que ho passi malament, però per les nits depèn de quina nit ( NO SEMPRE) es mig desperta i es tira pets i s'estira com si li fés mal la panxa i plora ...

Ella des de molt petita sempre va tenir còlics, però ara ja fa temps que no ho fa i durant el dia està força bé, mai la veiem neguitosa després de les tomes, amb el pediatra vam dir que no fós intolerant a la proteïna de la llet de vaca, però si ho fós, suposo que ho seria sempre, és a dir, li faria igual mal la panxa de nit que de dia, oi? No es normal apart, que hi hagi dies que ho faci i altres que no ... si una és intolerant se suposa que ho és sempre i no per les nits ...

A mi que es tiri gasos no em preocupa, em preocduparia més que no ho fés, jajajaja però és que sembla com si li fés mal la panxa i em fa cosa ... penso que potser només és que s'empassa molt aire durant el dia ( és moooolt nerviosa i plora bastant) i potser a la nit al estar quieta li costi més de treure?

A alguna li passa amb els seus bebés?
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Molts gasos per la nit?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. gen. 16, 2014 6:54 pm

A la meva també li passa! Durant el dia si te pets, els fa i ja està, però de matinada comença a estirar les cames, somiquejar com si li molestés i de vegades a bramar. I no sé perque li passa, perque al metge només em diuen que són còlics i que ja li passaran.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::