Es desperta i no es pot adormir!!!
Es desperta i no es pot adormir!!!
Hola marones, necessito el vostre consell. El meu petit acaba de fer 7 mesos i des de fa 3 setmanes es desperta un cop a la nit i tarda unes 2 hores a tornar a dormir. Ja no puc mes i no se com ajudar-lo. Us he de dir que ell ja feia un temps que dormia la nit sencera i que quan es desvella no sembla que li faci mal res!! Ja ho hem intentat tot: collit, sofà, passejar, bibi....
Estare molt agraïda de tot el que em pogueu dir!! Un peto per totes!!!!
Estare molt agraïda de tot el que em pogueu dir!! Un peto per totes!!!!
Re: Es desperta i no es pot adormir!!!
Et faig preguntes que potser et podrn ajudar
1) hi ha hagut algun canvi per petit que sigui que li pogui haver fet canviar el ritme?
2) Durant el dia quan i quinea hores dorm?
A part d això, com a recomanació personal et diria que féssiu les mínimes proves possibles. Vull dir que el que decidiu ho porteu a terme sense excepcions. Si per exemple decidiu fer collit, quan es desperta esteu am ell fins que es dormi dient li el mateix i fent cada dia el mateix. Els primers dies no dormireu però crec que la inversió val la pena. Quan detecti que si no dorm ja sap que li espera s acabarà acostumant. Pel que he entès aneu variant per tant com és inesperant no es dorm pq vol esperar...com si penses..." m he despertat ...no em dormo per veure que toca avui"....
No sé si m he liat am l explicació. ..
Perdó les faltes que esvric dsd mòbil
1) hi ha hagut algun canvi per petit que sigui que li pogui haver fet canviar el ritme?
2) Durant el dia quan i quinea hores dorm?
A part d això, com a recomanació personal et diria que féssiu les mínimes proves possibles. Vull dir que el que decidiu ho porteu a terme sense excepcions. Si per exemple decidiu fer collit, quan es desperta esteu am ell fins que es dormi dient li el mateix i fent cada dia el mateix. Els primers dies no dormireu però crec que la inversió val la pena. Quan detecti que si no dorm ja sap que li espera s acabarà acostumant. Pel que he entès aneu variant per tant com és inesperant no es dorm pq vol esperar...com si penses..." m he despertat ...no em dormo per veure que toca avui"....
No sé si m he liat am l explicació. ..
Perdó les faltes que esvric dsd mòbil
Re: Es desperta i no es pot adormir!!!
Al meu gran també li passava. Li vam fer una analítica perquè a part no menjava bé i era falta de ferro. Vam fer un tractament de ferro i ara dorm tota la nit, es desperta un cop, agafa ell solet el seu bibi i se'l fot. Ara el tema del menjar encara no ho hem sol·lucionat. 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |