Es desperta i no es pot adormir!!!

Els hàbits de dormir.
caterina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 9:01 am

Es desperta i no es pot adormir!!!

EntradaAutor: caterina » dc. oct. 09, 2013 9:40 pm

Hola marones, necessito el vostre consell. El meu petit acaba de fer 7 mesos i des de fa 3 setmanes es desperta un cop a la nit i tarda unes 2 hores a tornar a dormir. Ja no puc mes i no se com ajudar-lo. Us he de dir que ell ja feia un temps que dormia la nit sencera i que quan es desvella no sembla que li faci mal res!! Ja ho hem intentat tot: collit, sofà, passejar, bibi....
Estare molt agraïda de tot el que em pogueu dir!! Un peto per totes!!!!
Imatge

Imatge
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: Es desperta i no es pot adormir!!!

EntradaAutor: Psicoloca » dc. oct. 09, 2013 10:48 pm

Et faig preguntes que potser et podrn ajudar
1) hi ha hagut algun canvi per petit que sigui que li pogui haver fet canviar el ritme?
2) Durant el dia quan i quinea hores dorm?

A part d això, com a recomanació personal et diria que féssiu les mínimes proves possibles. Vull dir que el que decidiu ho porteu a terme sense excepcions. Si per exemple decidiu fer collit, quan es desperta esteu am ell fins que es dormi dient li el mateix i fent cada dia el mateix. Els primers dies no dormireu però crec que la inversió val la pena. Quan detecti que si no dorm ja sap que li espera s acabarà acostumant. Pel que he entès aneu variant per tant com és inesperant no es dorm pq vol esperar...com si penses..." m he despertat ...no em dormo per veure que toca avui"....
No sé si m he liat am l explicació. ..
Perdó les faltes que esvric dsd mòbil
Rousi23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

Re: Es desperta i no es pot adormir!!!

EntradaAutor: Rousi23 » dj. oct. 10, 2013 8:41 am

Al meu gran també li passava. Li vam fer una analítica perquè a part no menjava bé i era falta de ferro. Vam fer un tractament de ferro i ara dorm tota la nit, es desperta un cop, agafa ell solet el seu bibi i se'l fot. Ara el tema del menjar encara no ho hem sol·lucionat. :-((
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::