Dorm pantxa avall. 2mesets

Els hàbits de dormir.
Rousi23
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

Dorm pantxa avall. 2mesets

EntradaAutor: Rousi23 » dt. set. 10, 2013 9:04 am

Bon dia boniques.
La meva princesa te 2 m i fins ara passavem la nit del lloro pq vol dormir enganxada a mi, i quan jo rm movia ella es desperteva. Li he posat una cuna més gran adosada al nostre llit. Po tampoc s'hi volia adormir. Ahir s'hi va possar boca terossa. Nomes se m'ha despertat un cop!!! Bé , s'ha de dir q vam anar a dormir a quarts de dues. La meva pregunta es si es molt dolentq dormi així. Ja q els metges no ho recomanen.
Gràcies boniques
Imatge
Imatge
cyprus
Entrades: 100
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 1:51 pm

Re: Dorm pantxa avall. 2mesets

EntradaAutor: cyprus » dt. set. 10, 2013 9:10 am

Hola Rousi23,

En primer lloc enhorabona per la patufona. Jo de tu no l'hi posaria, més que res perquè els metges alerten que hi ha més risc de mort sobtada. Diuen que fins que no aprenen a girar-se ells solets millor no fer-ho. He de reconèixer que el meu també es queda fregit amb molta més facilitat dormint panxa avall, però ja té un anyet! Aquesta és la meva humil opinió, sento no poder-te ajudar més ni oferir-te solucions! Aviam si alguna mare experta et recomana algo que us ajudi a dormir! >.-<:
atlanta
:: granota
:: granota
Entrades: 215
Membre des de: dc. set. 01, 2010 7:50 am

EntradaAutor: atlanta » dt. set. 10, 2013 9:19 am

El meu el vaig posar panxa avall als 4 mesos...ja no podiem mes i d'aquesta manera feia unes 4 hores seguides. I no vaig fer-ho abans per por; pero quan vaig tenir revisio al pediatra li vaig comentar, i com q la seva expressii de cara va ser de "feu el q us vagi millor", em vaig decidir.
Imatge
trish
:: cèrvol
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

EntradaAutor: trish » dt. set. 10, 2013 9:25 am

Rousi la meva dijous fara 6 messos i ella desde el primer dia de vida dormía bocaterrosa no hi hacia manera de fer' la dormir de CAP altre manera i el metge hem va dir que la deixes fer a ella tambe te he de dir que la meva a la setmana ja movía el CAP d' un costat a l ' altre, hi ha opinions de tot tipus.
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dt. set. 10, 2013 1:42 pm

Hola a totes,

Hi ha diversos fils de debat sobre aquest tema, jo puc aportar-vos l'experiència amb la meva nena, que ara ja té tres anys, però des del primeríssim dia de vida va voler dormir panxa a terra. Ja us podeu imaginar que ni el seu pare ni jo estàvem gens tranquils, però era l'única manera que dormís feliç una mitja hora seguida com a molt (no va ser gens bona dormidora). Fins i tot quan esperàvem que s'hagués adormit del tot, si la posàvem panxa enlaire es despertava de cop plorant. Ben aviat ho vaig comentar a la pediatra. I la seva resposta va ser que oficialment, m'havia de recomanar que no dormís panxa avall, però a títol personal em va dir que tranquil·la, que si la nena dormia bé així que no hi patís, perquè tot això que sempre s'avisa de la mort sobtada no està comprovat que estigui relacionat amb dormir panxa avall (abans la recomanació era dormir panxa avall). I des de llavors vaig deixar que la nena s'adormís com vulgués. I encara avui, que ja té tres anys, quan es posa al llit sempre ho fa panxa a terra. Pel que he vist en altres entrades al SP, veig que la nostra no és l'única pediatra amb aquest plantejament, i la veritat és que com a mare em va ser molt alleugeridor.
Rousi23
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Rousi23 » dt. set. 10, 2013 2:19 pm

Gràcies boniques!!!
La veritat es que es el meu segon fill, i clar... ara ja no em rallo tant però això m'ha sobtat. Ara està fent la migdiada i pel que pinta dormirà més estonetat, que pot ser es una moda i d'aquí un temps no s'hi vol posar... però això es subsistència, que necessitem dormir tots, ella la que més!!!
També vaig llegir de la mort sobtada que es un 0,000....1 dels nadons que li passa, i que han de ser nadons molt assossegats, que se'ls hi para el cor i com que són tant tranquilons no se'ls hi activa l'instint per cridar o moure's.
Bé, la deixaré dormir així i quan vaig a la Pedi ja li comentaré.

Gràcies boniques!!!! Fins demà a la Via Catalana!!!
||*|| ||*|| ||*|| ||*||
Imatge
Imatge
EMAMI
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dt. set. 10, 2013 2:21 pm

La meva filla des dels dos mesos que hi dorm! I ara ja té 14 mesos!
irem
:: rateta
:: rateta
Entrades: 191
Membre des de: dc. ago. 31, 2011 3:11 pm

EntradaAutor: irem » dc. set. 11, 2013 10:19 pm

La meva filla mai va voler dormir panxa amunt,al principi dormia amb nosaltres i sempre ho feia de costat,quan la posava panxa amunt es queixava.Quan ja va començar a donar-se la volta es posava panxa avall i desde llavors fins ara que té 21 mesos sempre ha dormit panxa avall. Jo també li vaig comentar al pediatre i em va dir que la deixés dormir amb la postura que ella vulgués. A mi al principi m'angoixava molt però m'hi vaig acabar acostumant.
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dg. set. 29, 2013 6:39 pm

Una de les nostres també volia dormir sempre cara avall. De fet, si no era així no dormia, i si una vegada adormida la giràvem, es despertava. La doctora de la SS ens va dir de tot, tractant-nos de mals pares i no sé quantes coses més, ens va amenaçar i tot (no hi vaig tornar). El pediatra de la mútua em va dir com a la jllt, que oficialment ens havia de recomanar dormir cara amunt, però que féssim el que poguéssim. I després, una infermera de la SS ens va donar el millor consell: que si la nena només dormia cara avall i de cap altra manera, que una possible solució és posar un matalàs el més dur possible, perquè així no se'ls pot quedar la cara enterradeta com en un matalàs tou i és menys perillós. I així ho vam fer, les vam canviar de moisès per deixar-li a ella el matalàs més dur, i fora problemes.

Quan són tan petits, no dormir sí que els fa mal, i és més perillós que no pas la mort sobtada que, com han dit, no està del tot demostrat! zz:-)
cigronet!?!
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 18, 2012 7:00 pm

EntradaAutor: cigronet!?! » dg. set. 29, 2013 9:25 pm

hola mamis...
lo de dormir panxa abaix no està demostrat que provoqui més morts sobtades que panxa amunt, ja que el moment de fer l'estudi era quan els pediatres recomenaven dormir de panxa avall, per tant els estudis van sortir que un tant per cent més elevat era amb nens que dormien panxa avall per la recomenació del pediatre.....

la meva filla dorm panxa avall, jo la posava de cantó, al principi es girava i es posava panxa enlaire, ara ella mateixa es posa panxa avall....

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::