Dormint als braços de la mare......
Dormint als braços de la mare......
Vaig trigar una setmana en adonar-me que la teoria no te res a veure amb la practica i que la meva filla em nessesitava. Ara fem collit i les bacaines als braços de mama (aixi pot dormir gairabe dues hores.ma mare pels dematins la posa al carro i dorm una horeta justa) jo estic encantada de tenir-la als meus braços;-) pero tinc una curiositat......fins quan els vostres petits han dormit als vostres braços. La meva ara te vuit mesos.....gracies!!!!:-)
Re: Dormint als braços de la mare......
Et puc explicar el cas de la meva nena: en tres setmanes farà tres anys i l'única manera que tenim perquè faci una mica de migdiada cada dia és als braços de la padrina i a casa seva. Si es queda a casa, no vol saber res de fer migdiada. Si marxem tampoc. Però els dies de cada dia, quan pujo el nen a col·legi a les tres, deixo la nena amb els padrins i sol fer migdiades d'hora-hora i mitja asseguda a la falda de la padrina. Quan era més petita i no hi havia manera que s'adormís ella sola al llit, també vam optar per deixar-la adormir a la falda nostra i després, cap al llit. Aquesta etapa la vam superar cap a l'any i mig, més o menys.
Hola, dels dos que tinc, un s'adormia sol des de moooolt petit i cap problema, i l'altre l'adormiem en braços i després al llit i cap problema, però també t'haig de dir que ja de més grandet, any i mig potser, jo el posava al llit i s'adormia sol (sense plors, clar), pero amb els avis no, són molt llestos ells.... I ara, i ja fa molt temps, sobretot en dies de festa, si no vol fer migdiada no li obligo ni l'agafo en braços ni res, ja és prou grandet... hi ha dies que ha dormit un xic més a la nit i és normal que no vulgui fer migdiada segons on som, si hi ha el seu germà o altres nens,....
Uf! doncs la Berta ja té 21 mesos i això de posar-la al llit i que s'adormi sola és difícil... Necessita contacte! però ho trobo lògic, així que per la migdiada tant si està amb iaies com amb mi l'adormim a la falda (amb mi a més de la falda amb el pit, como no!), i a la nit sí que fa pit, però al final s'acaba adormint al meu costat ella sola (quan apago el llum) sense haver de tenir el pit a la boca... cosa que em sembla bon senyal, ja que vol dir que se sap relaxar soleta, no??? ara, al meu costat clar!!
La Marina té 3 anys i mig, a la nit mai ha anat a dormir sola al llit, necessita que l'acompanyi jo o el seu pare i que li donem la mà, no tarda gens en adormir-se xq està cansada, però necessita el contacte nostre. Per nosaltres cap problema, al contrari ens agrada.
El Jofre té 9 mesos i s'adorm en braços, ja veurem com evolucionarà.
El Jofre té 9 mesos i s'adorm en braços, ja veurem com evolucionarà.
Hola noies, la Martina té gairebé 1 mes i durant el dia no dorm gaire, però sí fa sons als braços de la mama. No són sons profunds perquè és deixar-la al seu llitet i es desperta als 2 minuts i sant tornem-hi (pit i dormir).
Ahir vaig estar 3 hores amb ella al sofà!!! Jo voldria que hi hagués un canvi però veig que per aquí hi ha criatures de 3 anys i encara costa...
Per la nit en canvi, estem estirades totes dues, li poso el pit amb mugronera i quan s'adorm (si no s'adorm abans la mare, jeje) la poso al seu llitet i fa les seves 3-4 horetes.
Ahir vaig estar 3 hores amb ella al sofà!!! Jo voldria que hi hagués un canvi però veig que per aquí hi ha criatures de 3 anys i encara costa...
Per la nit en canvi, estem estirades totes dues, li poso el pit amb mugronera i quan s'adorm (si no s'adorm abans la mare, jeje) la poso al seu llitet i fa les seves 3-4 horetes.
Bacilos, la meva era igual. De dia, si no era sobre meu no dormia, però a la nit (per sort) sí que la podia deixar al llitet. El que vaig fer va ser agafar-m'ho amb calma, agafar llibres ben gruixuts, i passar-me les estones de sofà llegint o mirant la tele (que també va bé desconnectar!). No et preocupis que això no dura gaire, les hores de son del dia es van reduint i ara ja la deixo fent les migdiades sola (això sí, ens estirem les dues al llit i fins que no dorm no marxo).
xirimoia ha escrit:Bacilos, la meva era igual. De dia, si no era sobre meu no dormia, però a la nit (per sort) sí que la podia deixar al llitet. El que vaig fer va ser agafar-m'ho amb calma, agafar llibres ben gruixuts, i passar-me les estones de sofà llegint o mirant la tele (que també va bé desconnectar!). No et preocupis que això no dura gaire, les hores de son del dia es van reduint i ara ja la deixo fent les migdiades sola (això sí, ens estirem les dues al llit i fins que no dorm no marxo).
Aix, quina alegria llegir les teves paraules xirimoia! A veure si la cosa canvia....
Gràcies!
doncs el meu petit de 4 setmanetes a la nit vol braços, també es cert que m'adormo i quan em desperto si el poso al llit es desperta ja que fa massa estona que el tinc a coll, llavors ja demana teta......i durant el dia també em costa una miqueta treureme'l de sobre jajaja durant la setmana no m'importa tant però al cap de setmana sap mes greu ja que tinc el gran i m'agradaria esta mes per ell!! però estem tots al sofa mirant la tele jugant o parlant....mentre fem teti1!
avui era per fer una foto estirats tots 3 als sofa dormint!! jijiji
laura_28 ha escrit:doncs el meu petit de 4 setmanetes a la nit vol braços, també es cert que m'adormo i quan em desperto si el poso al llit es desperta ja que fa massa estona que el tinc a coll, llavors ja demana teta......i durant el dia també em costa una miqueta treureme'l de sobre jajaja durant la setmana no m'importa tant però al cap de setmana sap mes greu ja que tinc el gran i m'agradaria esta mes per ell!! però estem tots al sofa mirant la tele jugant o parlant....mentre fem teti1!
Laura28, veig que t'ho agafes molt bé!
Ojalà jo també reaccionés així, perquè sembla que el teu escrit l'hagi fet jo.
La meva te 6 mesos i nomes s'adorm al pit i quan li trec es desperta molts cops. No sap relaxar-se sola i no se com fer-ho porque es relaxi si no és aixi
Mi peque tiene ahora siete meses y al mediodia tambien se duerme la siesta encima mio, cuando la dejo en su cunita, a la media hora la tengo despierta...;por la noche, duerme conmigo en la cama y asi duerme del tirón...; poco a poco, intentaré dejarla en su camita aunque sea por la noche...
Neki ha escrit:Mi peque tiene ahora siete meses y al mediodia tambien se duerme la siesta encima mio, cuando la dejo en su cunita, a la media hora la tengo despierta...;por la noche, duerme conmigo en la cama y asi duerme del tirón...; poco a poco, intentaré dejarla en su camita aunque sea por la noche...
És curiós. M'agradaria saber per què durant el dia dormen tant poc i per la nit dormen més. Si en totes dues ocasions tenen contacte!

Tens rao bacilos!!!ja.ja.ja.....aquests petits son la bomba i et contesto amb la meva baldufa dormint als braços ara fa una hora.....

Belisa ha escrit:Tens rao bacilos!!!ja.ja.ja.....aquests petits son la bomba i et contesto amb la meva baldufa dormint als braços ara fa una hora.....
Aquesta tarda estic tenint taaants i taaants dubtes!!!
Hola marones,
El meu fill te 6,5 mig i desde sempre ha dormit a sobre d' algú. Les 4 primeres nits de la seva vida no vam dormir res pq cada cop que el deixava...plorava!(durant el dia si que aguantava al moises) Fins que una nit el vam ficar al llit i va fer tirades de dues hores. Des de llavors hi ha nits de tot, el deixem al moises quan s'adorm (les nits que vol quedar-se, clar) i el primer cop que es desperta el passem al llit, aixo pot ser al cap de 2,3,4,5 o 6 hores (lo normal es tres). I durant el dia, jejeje, si dorm a braços pot fer dues hores de migdiada, si el deixo on sigui...pot fer 1 minut o 40 com a kolt. Jo m' ho prenc amb calma. El dia que puc el deixo a sobre i el que no...el poso al llit. No puc fer gaire mes. Els avis ja s'han adonat que necessita contacte x dormir i se'l deixen a sobre, aixi s' asseguren que no agafara una rabieta sense que estigui jo per calmar-lo amb el pit, i estarà de millor humor.
Ell no sap relaxar-se ni sol ni acompanyat, no el puc estirar al meu llit sino esta mig adormit pq comença a moure's i es posa encara mes nervios...aixi que de la falda al llit, sigui el meu o el seu. De et, quan un bebe esta preparat x relaxar-se? Jo crec que hi ha nens mes tranquils que altres, i el meu no ho es des de que va nèixer.
Crec que hi havia un bebe de 4 setmanes... Es molt petit i es normal que vulgui contacte,jo no em preocuparia x si nomes dorm a braços, crec que es el que necessiten ara.
jo tb em desespero de vegades quan ttinc coses a fer i es desperta cada cop k el deixo, aixi que... Paciencia!!!
Perdoneu el rotllo i les faltes!!
Petons
El meu fill te 6,5 mig i desde sempre ha dormit a sobre d' algú. Les 4 primeres nits de la seva vida no vam dormir res pq cada cop que el deixava...plorava!(durant el dia si que aguantava al moises) Fins que una nit el vam ficar al llit i va fer tirades de dues hores. Des de llavors hi ha nits de tot, el deixem al moises quan s'adorm (les nits que vol quedar-se, clar) i el primer cop que es desperta el passem al llit, aixo pot ser al cap de 2,3,4,5 o 6 hores (lo normal es tres). I durant el dia, jejeje, si dorm a braços pot fer dues hores de migdiada, si el deixo on sigui...pot fer 1 minut o 40 com a kolt. Jo m' ho prenc amb calma. El dia que puc el deixo a sobre i el que no...el poso al llit. No puc fer gaire mes. Els avis ja s'han adonat que necessita contacte x dormir i se'l deixen a sobre, aixi s' asseguren que no agafara una rabieta sense que estigui jo per calmar-lo amb el pit, i estarà de millor humor.
Ell no sap relaxar-se ni sol ni acompanyat, no el puc estirar al meu llit sino esta mig adormit pq comença a moure's i es posa encara mes nervios...aixi que de la falda al llit, sigui el meu o el seu. De et, quan un bebe esta preparat x relaxar-se? Jo crec que hi ha nens mes tranquils que altres, i el meu no ho es des de que va nèixer.
Crec que hi havia un bebe de 4 setmanes... Es molt petit i es normal que vulgui contacte,jo no em preocuparia x si nomes dorm a braços, crec que es el que necessiten ara.
jo tb em desespero de vegades quan ttinc coses a fer i es desperta cada cop k el deixo, aixi que... Paciencia!!!
Perdoneu el rotllo i les faltes!!
Petons
Dons si..........mooooolta paciència es l.únic que ens queda i en el meu cas el forum de SocPetit, es increible la gent que trobo que pensa que els nens tenen "problemes" per dormir, i com la presió de vegades es tal que fins i tot em fan questionar la realitat, que es que els nontres petits tenen un proces maduratiu de les fases de la son i nosaltres estem per acompanyar-los en aquest proces.Aquesta nit la meva baldufa gatejava adormida , el meu home i jo em acabat fent-nos un tip de riure.............la vida es actitud i ens ho em de pendre deportivament
...menys mal que us tinc marones meves pel meu consol i poguer-me reafirmar!!! 
...menys mal que us tinc marones meves pel meu consol i poguer-me reafirmar!!! Re: Dormint als braços de la mare......
Reobro el post per preguntar alguns dubtes...
Estic d'acord que s'adormi en braços, de fet, m'encanta!! El problema és que la nostra baldufa, no només vol braços per adormir-se sinó que ens passejem amunt i avall de la casa fins que s'adorm, i això pot tardar fins a 1 hora!!! Ara no m'importa perquè la puc aguantar més o menys bé i acabo amb poc mal d'esquena, però què passarà quan pesi més?? Em passa el mateix quan anem amb el cotxet... ja pot estar morta de son, que si no l'agafo en braços i l'adormo així, no s'hi adorm ni de conya!!! Algun consell????
Una abraçada!!
Estic d'acord que s'adormi en braços, de fet, m'encanta!! El problema és que la nostra baldufa, no només vol braços per adormir-se sinó que ens passejem amunt i avall de la casa fins que s'adorm, i això pot tardar fins a 1 hora!!! Ara no m'importa perquè la puc aguantar més o menys bé i acabo amb poc mal d'esquena, però què passarà quan pesi més?? Em passa el mateix quan anem amb el cotxet... ja pot estar morta de son, que si no l'agafo en braços i l'adormo així, no s'hi adorm ni de conya!!! Algun consell????
Una abraçada!!
Nineta22,
La nostra nena, els tres primers mesos va patir molt els còlics i l'única manera d'adormir-se era precisament el que et passa a tu: en braços, però amb mi o el seu pare caminant, donant voltes per casa, i tardava moooooltíssim en adormir-se. Cap als tres mesos la cosa va millorar ostensiblement, i a més vam comprovar que només ho feia amb nosaltres dos, ja que vam tindre la iaia un parell de nits amb nosaltres, i amb ella es va adormir les dos nits a la seva falda asseguda al sofà, la molt punyetera. Temps al temps, en aquests mesos tan tendres sembla que tot el que fan a dia d'avui hagi de durar molts mesos i no és així. De mica en mica, o a vegades d'un dia per un altre, canvien radicalment. Ànims!
La nostra nena, els tres primers mesos va patir molt els còlics i l'única manera d'adormir-se era precisament el que et passa a tu: en braços, però amb mi o el seu pare caminant, donant voltes per casa, i tardava moooooltíssim en adormir-se. Cap als tres mesos la cosa va millorar ostensiblement, i a més vam comprovar que només ho feia amb nosaltres dos, ja que vam tindre la iaia un parell de nits amb nosaltres, i amb ella es va adormir les dos nits a la seva falda asseguda al sofà, la molt punyetera. Temps al temps, en aquests mesos tan tendres sembla que tot el que fan a dia d'avui hagi de durar molts mesos i no és així. De mica en mica, o a vegades d'un dia per un altre, canvien radicalment. Ànims!
jllt ha escrit:Nineta22,
Hola jllt!!
La nostra també té còlics, i aleshores si que no tinc dubte que és en braços on millor està. A tu també et passava fins i tot els dies que no en tenia?? És cada nit la que hem de passejar amb la nena en braços, alguns dies més que d'altres, i amb plors pobreta... Ains, espero que tinguis raó i a partir dels tres mesos canvii una mica això. M'encanta tenir-la en braços i que siguin els meus (o del meu home) els que la facin adormir, és la millor sensació del món!!! Però tinc l'esquena feta pols!! Entre que tot el dia la porto al fular i les nits a coll intentant que dormi... Però quan em mira amb aquests ullets i em fa un d'aquests somriures encantadors, m'enamora!!!
Moooooltes gràcies!! :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |