com saber si no vol dormir més?

Els hàbits de dormir.
Margoia
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. maig 01, 2013 11:51 am

com saber si no vol dormir més?

EntradaAutor: Margoia » dg. maig 05, 2013 8:07 pm

Hola mames!Primer de tot felicitats k avui es el nostre dia.
Doncs us explico el k em passa:el meu fill te dos mesos i mig i encara dorm bastant de dia,pero mai mes d'una hora seguida.es desperta dp de cada fase de son i no se si vol seguir dormint o no. Avegades es desperta plorant, pero normalment no,obre els ulls i es mou, com que dorm sempre a sobre meu no li cal plorar pq jo ja veig q s'ha despertat. M'aixeco i el bressolo per si es torna a adormir,pero normalment no ho fa. Despres esta una estoneta despert i be,una mitja hora i comença arondinar,el poso al pit i s'adorm. Total, k em queda el dubte de si s'havia despertat perque no tenia mes son o si ell voldria seguir dormint pero no sap com fer-ho.
Vosaltres com ho sabeu quan tenen mes son i quan no?
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

Re: com saber si no vol dormir més?

EntradaAutor: LA PUBILLA » dl. maig 06, 2013 1:59 pm

Doncs jo me'l poso al pit al moment o el bressolo i si rebutja aixo és que ja en té prou i ens posem a jugar. La veritat és que el meu ja te 6 mesos i cada dia que passa els vas coneixent més!
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dl. maig 06, 2013 2:00 pm

Hola MARGOIA, penso que no t'ajudaré gairr perqè jo
feia lo mateix que fas. Quan es despertava rundinant probava a veurr si voloa dormir més i si seguia doncs potser pit....i si no, potser massa mullat i can de volquer :-) És ben nornal anar provant i mica en mica l'aniràs coneixent més i només amb la cara que faci sabràs què necessita.
El meu ara ja sap dir si i no amb el cap (tot i que no sempre diu el que em vol dir, jeje) i ara és una miqueta més fàcil saber què vol (diu si o no a la teta, al pa, a l'aigua, al menjar...però no diu res quan li pregunto d'anar a dormir...només te un anyet!!) Així que en el tema del dormir continuem igual. Si es lleva rialler i dient mama o papa ja no vol dormir més...si es lleva seriós i amb els ulls mig tancats és que vol dormir més i l'ajudo, ja sigui cantant, acaronant o pit.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dv. maig 10, 2013 9:12 pm

El meu si vol continuar dormint rondina o plora i si ja ha acabat, es mostra actiu, mou eks braces, obre els ulls, etc.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::