Migdiades
Migdiades
Hola marones, ja torno a ser aqui amb els "problemes" de dormir amb la meva filla de quasi 5 mesos...
El cas es que sempre li ha costat dormir sola i l'unica solucio que hi vaig trobar els primers mesos era dormir al pit, sino no hi havia maneres de dormir... pero es clar, es va fent "gran" i em trobo que no avancem, es a dir, a la tarda s'adorm al pit i quan esta mooolt adormida la deixo al moises i taxaan els ulls oberts com plats, aixi que em passo totes les tardes amb la nena a sobre dormint perque ella pugui descansar.
Com ho feu vosaltres amb les migdiades ja sigui al mati o a la tarda?
Tambe ara començarem amb la fruita cap a les 16.00 h, i no se si fer-la dormir abans o despres de menjar-la...
El cas es que sempre li ha costat dormir sola i l'unica solucio que hi vaig trobar els primers mesos era dormir al pit, sino no hi havia maneres de dormir... pero es clar, es va fent "gran" i em trobo que no avancem, es a dir, a la tarda s'adorm al pit i quan esta mooolt adormida la deixo al moises i taxaan els ulls oberts com plats, aixi que em passo totes les tardes amb la nena a sobre dormint perque ella pugui descansar.
Com ho feu vosaltres amb les migdiades ja sigui al mati o a la tarda?
Tambe ara començarem amb la fruita cap a les 16.00 h, i no se si fer-la dormir abans o despres de menjar-la...
Re: Migdiades
Bufff les migdiades... La meva filla la fa de 20 minuts però s'adorm al pit i quan es desperta li dono la fruita, i es menja la que es menja... Ara té 9 mesos!
Al meu tmb li passava, feia migdiades ben curtes de bebé, la mes llarga era quan anavem a passejar...
Pero molts anims xq quan son mes grans fan migdiades ben llargues, els caps de setmana pot estar-hi mes de dues hores!!!! Aixi q aixo te un final ja veureu.
De tota manera la fruita dsp de la migdiada, per brenar
Pero molts anims xq quan son mes grans fan migdiades ben llargues, els caps de setmana pot estar-hi mes de dues hores!!!! Aixi q aixo te un final ja veureu.
De tota manera la fruita dsp de la migdiada, per brenar
Paciencia!A mesura que es vagi fent gran ja agafara un horari. El meu avui fa 15 mesos i nomes dorm despres de dinar 1h30 min o 2hores, abans s'adormia al mati al cotxet mentres passejavem, ara nai nai. A la nit dorm de les 21h fins les 09:00, fem un canvi de bolquer.
Hola Falca,
El meu peke ara té 15 mesos, fins fa no massa temps feia dues migdiades, una al matí (1 hora més o menys), i una a la tarda (2 hores més o menys). Fins que jo no vaig començar a treballar, ell tenia 10 mesos, s'adormia al pit i feia la migdiada o sobre meu o sobre el seu pare. Quan jo vaig incorporar-me a la feina, s'adormia a la motxilla mentre el seu pare anava a fer una volta, i quan tornaven a casa seguia dormint a la motxilla. El febrer, el meu company va trobar feina i ara deixo el Max a casa els avis a l'hora de la migdiada. Doncs ara s'adorm al cotxet o al meu pit, depenent del dia, i fa 2 hores de migdiada al cotxet!!!!!! Per mi era impensable, semblava impossible, i mira finalment ho hem aconseguit. No hem forçat la situació en cap moment, hem deixat que en tot moment ell ens marqués el que necessitava. Ell ara sap que no pot dormir sobre les iaies, així que dorm al cotxet. Ah! I ha deixat de fer la dormideta del matí.
La meva recomanació és que tinguis paciència, disfruta d'aquests moments de dormir amb la teva nena, mai més es repetiran. Comprat una motxilla ergonòmica i que dormi a la motxilla i així tu podràs anar fent coses, però sobretot gaudeix d'aquests moments, quan dormi sola ho trobaràs a faltar.
El meu peke ara té 15 mesos, fins fa no massa temps feia dues migdiades, una al matí (1 hora més o menys), i una a la tarda (2 hores més o menys). Fins que jo no vaig començar a treballar, ell tenia 10 mesos, s'adormia al pit i feia la migdiada o sobre meu o sobre el seu pare. Quan jo vaig incorporar-me a la feina, s'adormia a la motxilla mentre el seu pare anava a fer una volta, i quan tornaven a casa seguia dormint a la motxilla. El febrer, el meu company va trobar feina i ara deixo el Max a casa els avis a l'hora de la migdiada. Doncs ara s'adorm al cotxet o al meu pit, depenent del dia, i fa 2 hores de migdiada al cotxet!!!!!! Per mi era impensable, semblava impossible, i mira finalment ho hem aconseguit. No hem forçat la situació en cap moment, hem deixat que en tot moment ell ens marqués el que necessitava. Ell ara sap que no pot dormir sobre les iaies, així que dorm al cotxet. Ah! I ha deixat de fer la dormideta del matí.
La meva recomanació és que tinguis paciència, disfruta d'aquests moments de dormir amb la teva nena, mai més es repetiran. Comprat una motxilla ergonòmica i que dormi a la motxilla i així tu podràs anar fent coses, però sobretot gaudeix d'aquests moments, quan dormi sola ho trobaràs a faltar.
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
La meva filla té 11 mesos i seguim fent les migdiades al pit. Per a mi és la estona més tranquila de tot el dia, aprofito per llegir, mirar alguna serie o escriure al SP
De moment no em plantejo cap canvi, també perquè m'encanta
i perquè penso que això no durarà per sempre, així que intento gaudir-ne el màxim!
De moment no em plantejo cap canvi, també perquè m'encanta
i perquè penso que això no durarà per sempre, així que intento gaudir-ne el màxim!Re: Migdiades
No si a mi m'encanta que dormi al pit, son moments magics que segur trobare a faltar mes endavant...
Suposo que es el de sempre, que la gent infla el cap i et fan pensar que ho fas tot malament ja que "tots" els nens dormen la migdiada al seu llitet i tranquilets durant 2 hores!!!
Nomes em preocupa en certa manera pel moment que hi hagi canvis de rutina, per exemple, quan vagi a la llar d'infants, i no tingui la seva teta, jeje... pero mentre estigui amb mi que dormi on vulgui, pel que veig es com tot, paciencia i esperar que faci un canvi ella mateixa.
Per cert, precisament avui volia anar a comprar un fular, i ja el tinc!!! Provare de dormir-la alla...tot i que segur que m'anira genial per anar al super, jeje...
Suposo que es el de sempre, que la gent infla el cap i et fan pensar que ho fas tot malament ja que "tots" els nens dormen la migdiada al seu llitet i tranquilets durant 2 hores!!!
Nomes em preocupa en certa manera pel moment que hi hagi canvis de rutina, per exemple, quan vagi a la llar d'infants, i no tingui la seva teta, jeje... pero mentre estigui amb mi que dormi on vulgui, pel que veig es com tot, paciencia i esperar que faci un canvi ella mateixa.
Per cert, precisament avui volia anar a comprar un fular, i ja el tinc!!! Provare de dormir-la alla...tot i que segur que m'anira genial per anar al super, jeje...
Doncs el meu fa igual. Així que no et preocupis.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
la meva tb fa la migdiada al pit (te 15 mesos) porque tenim la sort q jo hi pic ser, pero quan no hi podia ser l'adormia el seu pare o la seva avia. alguna vegada hem hagut d'anar a passejar pq no hi havia manera, aixi q ja veus q depen una mica, be, totalment d'ella. els comentaris de la gent, ni cas, mentre a vosaltres us vagi be, q s'hi posin fulles. a mes, els petitxs s'adapten als canvis mes rapid del q pensem!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Comparteixo el mateix que ja t'han anat comentant. Gaudeix del moment i deixa estar de comentaris que faci la gent....
La meva filla que ara té 12 mesos sempre que és possible l'adormo amb el pit, tant sigui la migdiada o l'hora d'anar a dormir, és el més còmode per a tots, a mi m'agrada i a ella li encanta. Quan era més petita més d'una persona em deia que havia d'evitar d'adormir-la al pit que així li creava una dependència... doncs, ja t'asseguro que ella sap adaptar-se i molt bé... si en algun moment no hi sóc i vol dormir ho fa als braços del seu pare... i a la llar també fa la migdiada encara que no hi ha ni el pit de la mama ni els braços del papa (i dorm de veritat, perquè l'anem a recollir molts dies després de la migdiada i més d'una vegada fa cara de recent despertada) Així que no t'amoïnis quan hi hagi canvis (més tard o més d'hora) ella s'adaptarà.
Respecte això que comentes que un cop la deixes al moises i obre els ulls com unes taronges, a mi també em passava quan la meva era més petita, si algún dia havia de fer alguna cosa i no podia ser llarga estona al sofà per tenir-la en braços, el que feia era posar un matalàs al terra i li donava el pit estirada al seu costat, un cop s'adormia doncs, m'aixecava i aprofitava per netejar la casa o treballar...
Això de la fruita... doncs, no ho se... nosaltres li donaven després de dormir. Dinava feia la migdiada, li preparava el berenar i berenava la fruita.
La meva filla que ara té 12 mesos sempre que és possible l'adormo amb el pit, tant sigui la migdiada o l'hora d'anar a dormir, és el més còmode per a tots, a mi m'agrada i a ella li encanta. Quan era més petita més d'una persona em deia que havia d'evitar d'adormir-la al pit que així li creava una dependència... doncs, ja t'asseguro que ella sap adaptar-se i molt bé... si en algun moment no hi sóc i vol dormir ho fa als braços del seu pare... i a la llar també fa la migdiada encara que no hi ha ni el pit de la mama ni els braços del papa (i dorm de veritat, perquè l'anem a recollir molts dies després de la migdiada i més d'una vegada fa cara de recent despertada) Així que no t'amoïnis quan hi hagi canvis (més tard o més d'hora) ella s'adaptarà.
Respecte això que comentes que un cop la deixes al moises i obre els ulls com unes taronges, a mi també em passava quan la meva era més petita, si algún dia havia de fer alguna cosa i no podia ser llarga estona al sofà per tenir-la en braços, el que feia era posar un matalàs al terra i li donava el pit estirada al seu costat, un cop s'adormia doncs, m'aixecava i aprofitava per netejar la casa o treballar...
Això de la fruita... doncs, no ho se... nosaltres li donaven després de dormir. Dinava feia la migdiada, li preparava el berenar i berenava la fruita.
Per cert, Falca, comentes que té gairebé cinc mesos... Jo no tinc gens controlades les migdiades dels meus fills (de quatre). Quan veig que es freguen els ulls, intento que s'adormin (gandula, manta...), però no et podria dir "dormen de tal hora a tal hora". I a més són dos i van per lliure. De vegades coincideixen, però vaja... Ara, de nit sí que dormen més o menys les mateixes hores, però de dia... Ni idea! I de moment anem fent. Quan es queixen de son, a dormir.
Mara17,com els adorns a la gandula o a la manta?ha costat molt?
- doloretes13
- :: puça

- Entrades: 29
- Membre des de: dc. nov. 14, 2012 7:55 pm
El meu fill de 8 mesos sempre s’adormia al pit o al fulard mentre feia feina per casa o passejavem. I farà cosa de 2 mesos que pels matins ara es queda a casa els iaios per que em van cambiar l’horari de la feina.
Doncs a casa els iaios s’adorm a la cuneta sense cap problema. I a casa seguim fent lo dormir al pit o al fulard.
Crec que s’adapten a la situació.
No pateixis, potser els primers dies li costa una mica, però a poc a poc s’adaptarà als canvis
Son petits però molt llestos. ;)
Doncs a casa els iaios s’adorm a la cuneta sense cap problema. I a casa seguim fent lo dormir al pit o al fulard.
Crec que s’adapten a la situació.
No pateixis, potser els primers dies li costa una mica, però a poc a poc s’adaptarà als canvis
Son petits però molt llestos. ;)
A la gandula, gronxant, i a la manta quan ja estan molt rebentats o mig adormits als braços. Un fulard és una opció fantàstica, a mi sempre se m'hi adormen, però esclar, jo en tinc dos i en funciona en un 50%, quan estic sola (i només el faig servir en casos puntuals, justament perquè en tinc dos i ara ja no hi caben tots dos, així que la primera opció és que s'adormin a fora). Si amb dos ja trobo indispensable tenir un fulard, amb un ni t'ho explico. Pot ser la teva salvació.
Mara estic amb tu amb lo del fular, el primer dia que el varem provar va ser en una passejada a la muntanya i va dormir mes d'una hora, va ser genial i una sensacio molt bonica!
I tu amb dos i amb fular...supermami, jeje...
I tu amb dos i amb fular...supermami, jeje...
Amb un fulard pots cuinar (sempre que no esquitxi), treballar a l'ordinador, anar al lavabo, plegar roba... Bfffff. Pots fer de tot!!! 
El meu te tres mesos i ja no shi adorm sempre al fular. A més que estar assegut al mocador no ho ha tolerat mai,ni que mestkgues quieta.pero sempre li porto amb fular pel carrer i a vegades dorm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |