No s'adorm sol!!
- AnnaReverte
- :: formigueta

- Entrades: 55
- Membre des de: dc. feb. 22, 2012 8:00 am
No s'adorm sol!!
Hola noies! Fa molt q no entro al forum pq amb el fb ja no em dona temps...jejeje. No se si us conec a alguna d les q steu aki, si us conec us envio un peto mooolt gran!! I sino us conec tb!! Jeje.
El tema q volia comentar es q tinc un peke d 9 mesos (soc dl forum d mamis juny 2012) i no hi ha manera d q s'adormi sol x les nits!! Fa uns 2 mesos li vam muntar el bressol a la seva habitacio i fatal....es deixar-lo dintre i al segon ja sta d peu i cridant i plorant desconsoladament!!! Al final vam desistir i ara fa 1 mes q dorm al nostre llit. Al ppi mlt b, xo ara impossible! Es mou mltssim!! Es posa x sobre meu i no para!! Aixi es q avui tornarem a començar a posar-lo al seu bressol xo no se com fer pq s'adormi sol...nomes vol dormir al braç gronxant-lo un muuuuunt d stona!!! i x a colmo quan el poso al llit mltes vegades es desperta i ala! Vuelta a empezar!!!
Ufff no se q fer!! Li costa mltssim adormir-se!! A veure si alguna em pot ajudar!! El dia q s'adormira solet farem una festaa!!! Jeje. Un peto wapes!!!
El tema q volia comentar es q tinc un peke d 9 mesos (soc dl forum d mamis juny 2012) i no hi ha manera d q s'adormi sol x les nits!! Fa uns 2 mesos li vam muntar el bressol a la seva habitacio i fatal....es deixar-lo dintre i al segon ja sta d peu i cridant i plorant desconsoladament!!! Al final vam desistir i ara fa 1 mes q dorm al nostre llit. Al ppi mlt b, xo ara impossible! Es mou mltssim!! Es posa x sobre meu i no para!! Aixi es q avui tornarem a començar a posar-lo al seu bressol xo no se com fer pq s'adormi sol...nomes vol dormir al braç gronxant-lo un muuuuunt d stona!!! i x a colmo quan el poso al llit mltes vegades es desperta i ala! Vuelta a empezar!!!
Ufff no se q fer!! Li costa mltssim adormir-se!! A veure si alguna em pot ajudar!! El dia q s'adormira solet farem una festaa!!! Jeje. Un peto wapes!!!
Re: No s'adorm sol!!
El meu va haver-hi una temporada q el deixava al bressol i ed quedava super tranquilet fins q s'adormia...pero fa un mes que ha tornat a demanar bracets i pit per dormir...o sigui que li donem bracets i pit (bueno, això nomes jo, es clar...
)
Tot son fases i arribara la fase en que s'adormi solet...quan? Doncs ni idea....és normal que encara no ho faci!!
)Tot son fases i arribara la fase en que s'adormi solet...quan? Doncs ni idea....és normal que encara no ho faci!!
Jajaja la meva te gairebe cinc anys i mai ha volgut dormir sola... Abans eren els braços de la mama i ara son els contes...
El meu té 5 mesos i MAI s'ha adormit sol! Durant el dia s'adorm a la motxilla o al pit, i a la nit, o als braços del pare o teta!! I cada vegada q es desperta a la nit, q son unes quantes, vol teta x tornar a dormir!
El meu nen, des de que ha après a moure's sol, allà als 9 mesos, té el son molt inquiet. Abans l'adormia ràpidament. Ara he de tancar totes les llums i posar música tranquil·la si hi ha els germans fent soroll (encara que intenten no fer-ne). Si veu estímuls el que vol es que el deixi a terra per seguir gatejant i agafant coses. Crec que ara hem entrat en una etapa on per ells dormir és una pérdua de temps.
Els despertars nocturns ara són molt inquiets. Abans li enxufava la teta estirada amb ell i llestos (fem collit). Ara m'he d'asseure al llit i donar-li el pit perquè no vol estar estirat. Ja poden ser la una de la nit, que si m'aixequés i el deixé al mig del menjador agafaria les joguines i es posaria a gatejar i a inspeccionar-ho tot.
Els despertars nocturns ara són molt inquiets. Abans li enxufava la teta estirada amb ell i llestos (fem collit). Ara m'he d'asseure al llit i donar-li el pit perquè no vol estar estirat. Ja poden ser la una de la nit, que si m'aixequés i el deixé al mig del menjador agafaria les joguines i es posaria a gatejar i a inspeccionar-ho tot.
Buffff com t'entenc!
La meva filla té 8 mesos i no ha dormit mai sola.
Sempre als braços gronxant-la o al pit.
algú em pot explicar quan arribarà el dia que s'adormirà sense gronxar-la????
M'és igual que vulgui teta o estar amb mi. El que no vull és que vulgui braços...
La meva filla té 8 mesos i no ha dormit mai sola.
Sempre als braços gronxant-la o al pit.
algú em pot explicar quan arribarà el dia que s'adormirà sense gronxar-la????
M'és igual que vulgui teta o estar amb mi. El que no vull és que vulgui braços...
El meu nen te 13 mesos i tambe fem collit ( fa 3 mesos), es posar-lo a la cuna i es poaa dret i plora. El que fem els vespres es posar-lo a dormir al nostre llit, jo al seu costat i quan s adorm marxo( a sopar, veure la tv,...), dorm tota la nit amb nosaltres i nomes es desperta quan li fan mal les dents, un mal son, ...). A la migdiada ens posem al llit tots dos abraçadets i s'adorm i jo tambe, je je! Com diue qper aqui son etapes, aixi que paciencia!!!
Ja veus, pel que comenten les companyes, que és ben normal.
Els meus fills tampoc se solen adormir sols. A l'hora de dormir, a casa, ens dividim: El gran, que està a punt de fer 4 anys, s'adorm amb el papa al nostre llit, després d'un conte, i després el portem al seu llit. I el petit, de 16 mesos, s'adorm a la teta de la mama, sovint bressant-lo al mateix temps.
Ho fem així perquè és la manera més pràctica/ràpida per nosaltres, i no ens hi donem més voltes!
Els meus fills tampoc se solen adormir sols. A l'hora de dormir, a casa, ens dividim: El gran, que està a punt de fer 4 anys, s'adorm amb el papa al nostre llit, després d'un conte, i després el portem al seu llit. I el petit, de 16 mesos, s'adorm a la teta de la mama, sovint bressant-lo al mateix temps.
Ho fem així perquè és la manera més pràctica/ràpida per nosaltres, i no ens hi donem més voltes!
Hola Anna!
i a qui li agrada adormir-se sol podent-ho fer acompanyat? com ja et diuen passen etapes, a casa n'hem passat de molt diferents. Ara dormen tots dos al llit de sota de la llitera, agafadets com un matrimoni, diuen que així no tenen por.
Això sí, cada nit toca contes, històries i una estoneta de papa o mama, pots imaginar-nos dins un llit de 90 dos nens i un adult, semblem sardines, però més contents que res!
Gaudeix dels moments Anna
i a qui li agrada adormir-se sol podent-ho fer acompanyat? com ja et diuen passen etapes, a casa n'hem passat de molt diferents. Ara dormen tots dos al llit de sota de la llitera, agafadets com un matrimoni, diuen que així no tenen por.
Això sí, cada nit toca contes, històries i una estoneta de papa o mama, pots imaginar-nos dins un llit de 90 dos nens i un adult, semblem sardines, però més contents que res!
Gaudeix dels moments Anna

- AnnaReverte

Moltes gracies x la vostra ajuda wapis!! Ja veig q es normal...aixi es q mal d muchos consuelo d...jejeje. Ahir vaig intentar q s'adormia solet al seu bressol i jo amb ell a l'habitacio xo dspres d 2 hores i mitja vaig desistir...no volia dormir xo stava mlt cansat...al final vaig dir q prou, q si no vol dormir solet pues passo d q ell s'ho passi malament cada nit...va ser agafar-lo al braç i no va fer falta ni gronxar-lo pq stava tan cansat pobret...
Total q va tornar a dormir al nostre llit i feliç!! Ja no m'agobiare...pq lo q vull es q ell s'ho passi malament!
Hem dit amb el meu marit d montar el bressol a la nostra habitacio i aixi q vagi dormint entre el nostre llit i el seu...
Un peto boniques i moooltes gracies!!!!
Total q va tornar a dormir al nostre llit i feliç!! Ja no m'agobiare...pq lo q vull es q ell s'ho passi malament!
Hem dit amb el meu marit d montar el bressol a la nostra habitacio i aixi q vagi dormint entre el nostre llit i el seu...
Un peto boniques i moooltes gracies!!!!
- AnnaReverte

Volia dir q el q no vull es q s'ho passi malament!!! M'he deixat el no....jejeje com canvia!!! ;)
Hola.
Jo tinc una nena de 3 anys i em fet collit fins als 2 anys i dos mesos que ella soleta em va dir que ja era gran i dormiria soleta a la seva habitacio!!!
Aixo si s'adorm molts cops encara al pit pero a mi m'es igual perque ella es feliç i jo tambe!!!!!
Jo tinc una nena de 3 anys i em fet collit fins als 2 anys i dos mesos que ella soleta em va dir que ja era gran i dormiria soleta a la seva habitacio!!!
Aixo si s'adorm molts cops encara al pit pero a mi m'es igual perque ella es feliç i jo tambe!!!!!
Ei companya!!!! Molt petonets guapa!!!
Que vols que s'adormi sol??????????? Aishhh neni molta paciéncia, encara es petitó!!!
La meva gran va començar a dormirse sola als 2 anyets.
La mitjana als 4 anyets.....
I la petitona de moment va per llarg....ella fa collit com ho han fet les seves germanes, i dorm perfectament, molt tranquila, no vui que passi aquesta angoixa de deixar-la sola i que es posi a plorar, pensa que es una Etapa de la seva vida, ademes crec que era l'etapa dels 8-9 mesos que s'angoixen bastant, es quan es comencen a adonar que son una persona, s'aspanten, ploren, etc...necesiten que estigui la mama aprop i fent collit estan mes tranquils i descansen be.
Un petó guapa
Que vols que s'adormi sol??????????? Aishhh neni molta paciéncia, encara es petitó!!!
La meva gran va començar a dormirse sola als 2 anyets.
La mitjana als 4 anyets.....
I la petitona de moment va per llarg....ella fa collit com ho han fet les seves germanes, i dorm perfectament, molt tranquila, no vui que passi aquesta angoixa de deixar-la sola i que es posi a plorar, pensa que es una Etapa de la seva vida, ademes crec que era l'etapa dels 8-9 mesos que s'angoixen bastant, es quan es comencen a adonar que son una persona, s'aspanten, ploren, etc...necesiten que estigui la mama aprop i fent collit estan mes tranquils i descansen be.
Un petó guapa
Nosaltres estem igual......la meva reina te sis mesos la adormo en braços i la fico al seu llitet.ales tres hores esdeperta i la paso amb nosaltres al llit gran..mica en mica:-)
Hola maques!
Menys mal que veig que no soc la única a qui li passa. La meva té 5 mesos i és impensable que s' adormi soleta. Braços i a gronxar i cantar una bona estona. A mi no m' importa gens però ja estic una mica farta de sentir a mares que m' envolten dir-me que si l' estic mal acostumant, que si els seus fills des de ben petits s' adormen sols, que si no està bé que dormi amb mi...puf! A vegades he arrivat a creure que ho estava fent molt malament
.
Però si la meva filla plora jo no puc estar d' agafar-la, i si només vol dormir en braços doncs m' hi deixaré l' esquena i ja està!
Ojalà em trovés al meu voltant més mares com les d' aquest fòrum...

Menys mal que veig que no soc la única a qui li passa. La meva té 5 mesos i és impensable que s' adormi soleta. Braços i a gronxar i cantar una bona estona. A mi no m' importa gens però ja estic una mica farta de sentir a mares que m' envolten dir-me que si l' estic mal acostumant, que si els seus fills des de ben petits s' adormen sols, que si no està bé que dormi amb mi...puf! A vegades he arrivat a creure que ho estava fent molt malament
.Però si la meva filla plora jo no puc estar d' agafar-la, i si només vol dormir en braços doncs m' hi deixaré l' esquena i ja està!
Ojalà em trovés al meu voltant més mares com les d' aquest fòrum...
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
l'aina te 14 mesos i avui em deia la seva tieta:tinc ganes q sigui prou gran perque s'adormi amb mi. m'ha fet molta gracia i li he dit q crec q haura de tenir paciencia...;)
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Una altra que s'uneix al club...
La meva filla té gairebé 15 mesos, i són contades les nits que s'adorm ella soleta. La majoria de nits, es queda endormiscada als braços (a poder ser, els meus), i la posem al bressol que esta o bé dormida del tot, o gairebé. Ara, hi ha dies que està més toveta (per que no ensha vist en tot el dia, per les dents, per mal de panxa, el que sigui...) i nos'adorm si no es amb nosaltres. Però no és l'habiutal.
Ara, un cop es queda dormida, normalment cap a les 21h, llavors dorm fins a les 6-7h del matí, que ja és l'hora que ens aixequem nosaltres!
Paciència, crec que és l'únic remei.
Ah, i em sembla que a mi també em queda per a que es pugui quedar a dormir a fora de casa, a casa d'avis, tiets...ganes en tenen, però ems embla que encara vol papa i mama a les nits!! I nosaltres, la volem a ella!!
La meva filla té gairebé 15 mesos, i són contades les nits que s'adorm ella soleta. La majoria de nits, es queda endormiscada als braços (a poder ser, els meus), i la posem al bressol que esta o bé dormida del tot, o gairebé. Ara, hi ha dies que està més toveta (per que no ensha vist en tot el dia, per les dents, per mal de panxa, el que sigui...) i nos'adorm si no es amb nosaltres. Però no és l'habiutal.
Ara, un cop es queda dormida, normalment cap a les 21h, llavors dorm fins a les 6-7h del matí, que ja és l'hora que ens aixequem nosaltres!
Paciència, crec que és l'únic remei.
Ah, i em sembla que a mi també em queda per a que es pugui quedar a dormir a fora de casa, a casa d'avis, tiets...ganes en tenen, però ems embla que encara vol papa i mama a les nits!! I nosaltres, la volem a ella!!

Hola, un altre nou al fòrum :D
Vaja, veig que no som els únics que dediquem una part important del dia a posar a dormir a la nena jeje. Bé nosaltres no ens podem queixar perquè la nostra filleta tot just ara als 10 mesos comença a fer el cabra a l'hora de dormir.
De totes maneres, que passi sovint no em deixa més tranquil, i tinc la sensació que possiblement no estem gestionant bé la qüestió horària. Agrairia opinions sobre la nostra rutina i com millorar-la. La del punt 1 sí, ja la sé, llevar-se més d'hora
.
1) Llevo a la nena sobre les 08:30 i menja a les 09:00 (bibe).
2) Sobre les 09:30 la portem a l'escola bressol.
3) A l'escola dorm de les 11:00 a 11:30, i sobre les 12:00 dina (verdura+carn o peix).
4) Havent dinat les profes la posen a dormir de les 13:00 a les 15:00 (és molt?)
5) Després ens l'enduem a casa i menja fruita a les 16:30
6) Torna a demanar de dormir i la posem a dormir de 17:30 a 18:00 un altre cop.
7) Fem banyera dia sí dia no sobre les 19:30 i sopa sobre les 20:00 (bibe cerealós).
8) Abans soliem posar-la a dormir sobre les 21:00, tot i que sempre ha tingut dies, però ara fàcilment es poden fer les 23:00-24:00 i ella encara està amb les piles a tope i ulls com taronges. Intentem evitar portar-la al llit perquè ens fa por que després s'acostumi, pèro a vegades toca acabar fent-ho. Per dormir solem cantar-li i gronxar-nos una estona al balancí abans de posar-la al llit.
Total que quin rollo m'està sortint, no sé si mames i papes presents veuen algun fallo garrafal entre el que he descrit. Ah per cert, també fa poc que hem canviat l'altura del bressol - l'hem posat més baix - i també penso que potser li costa més que abans per això, pero tampoc no ho és tot, segur.
En fi moltes gràcies
Eloi i Sarah
Vaja, veig que no som els únics que dediquem una part important del dia a posar a dormir a la nena jeje. Bé nosaltres no ens podem queixar perquè la nostra filleta tot just ara als 10 mesos comença a fer el cabra a l'hora de dormir.
De totes maneres, que passi sovint no em deixa més tranquil, i tinc la sensació que possiblement no estem gestionant bé la qüestió horària. Agrairia opinions sobre la nostra rutina i com millorar-la. La del punt 1 sí, ja la sé, llevar-se més d'hora
.1) Llevo a la nena sobre les 08:30 i menja a les 09:00 (bibe).
2) Sobre les 09:30 la portem a l'escola bressol.
3) A l'escola dorm de les 11:00 a 11:30, i sobre les 12:00 dina (verdura+carn o peix).
4) Havent dinat les profes la posen a dormir de les 13:00 a les 15:00 (és molt?)
5) Després ens l'enduem a casa i menja fruita a les 16:30
6) Torna a demanar de dormir i la posem a dormir de 17:30 a 18:00 un altre cop.
7) Fem banyera dia sí dia no sobre les 19:30 i sopa sobre les 20:00 (bibe cerealós).
8) Abans soliem posar-la a dormir sobre les 21:00, tot i que sempre ha tingut dies, però ara fàcilment es poden fer les 23:00-24:00 i ella encara està amb les piles a tope i ulls com taronges. Intentem evitar portar-la al llit perquè ens fa por que després s'acostumi, pèro a vegades toca acabar fent-ho. Per dormir solem cantar-li i gronxar-nos una estona al balancí abans de posar-la al llit.
Total que quin rollo m'està sortint, no sé si mames i papes presents veuen algun fallo garrafal entre el que he descrit. Ah per cert, també fa poc que hem canviat l'altura del bressol - l'hem posat més baix - i també penso que potser li costa més que abans per això, pero tampoc no ho és tot, segur.
En fi moltes gràcies
Eloi i Sarah
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Hola enadal, la meva nena també té 10 mesos, jo t'explico els nostres horaris però cada nen és un món i té les seves necessitats així que el que li va bé a un no té perquè anar-li be a un altre. Nosaltres entre setmana la llevem a les 8.00 per anar a l' escola bressol, allà des del mes de gener que ja no fa la migdiada de mig matí. Dinen cap a les 12 i a le 13 la recullo i a casa fa 2h de migdiada, berena a les 15.30 i a la tarda ja no dorm més. A les 19.15 fem banyera, sopar i a les 20.00 al llit fins a les 8.00 del dia seguent.
El meu nen fara 14 mesos i fem:
8:00 o 08:30 el llevo.
09:00 esmorzar (cerelas amb cullera).
10;30 a 11:30 dorm al cotxet( s'adorm mentres passejem).
12:30 dinar ( verdura, carn, peix o ou)
14:00 a 15:30 migdiada.
16;00 berenar.
19:00 dutxa.
20:00 sopar ( sopeta, pures, pa amb tomaquet,..)
20:30 bibi de llet.
21:00 a dormir.
Tinc que dir que el meu fill no va a l'escola bressol i les tardes no dorm.
8:00 o 08:30 el llevo.
09:00 esmorzar (cerelas amb cullera).
10;30 a 11:30 dorm al cotxet( s'adorm mentres passejem).
12:30 dinar ( verdura, carn, peix o ou)
14:00 a 15:30 migdiada.
16;00 berenar.
19:00 dutxa.
20:00 sopar ( sopeta, pures, pa amb tomaquet,..)
20:30 bibi de llet.
21:00 a dormir.
Tinc que dir que el meu fill no va a l'escola bressol i les tardes no dorm.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |