blevit sueño

Els hàbits de dormir.
annatp
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

blevit sueño

EntradaAutor: annatp » dl. març 04, 2013 8:02 pm

Hola boniques
la meva filla amb 2 mesos no s'adormia abans de les 3:30 del.mati. I molt puntual a mes a mes....ara hem.fet 3 mesos i dorm a partir de les 12:30h.....
La pediatra ens ha recomanat blevit sueños perque estigui mes tranquila al vespre i faciliti la son....
Alguna te experiencies? Es necessari? O es.milli paciencia i que vagi regulant la son?
Imatge
Imatge
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: blevit sueño

EntradaAutor: Julyet » dl. març 04, 2013 8:33 pm

Un timo: sucre a preu d'or. A part que fins els 6 mesos lleteta i prou.
Amb la son... Molta paciència...
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dl. març 04, 2013 8:41 pm

Annatp, jo no ho he provat, ni m'ho he plantejat mai, i això que el xic ha fet 5 mesos i encara es desperta molt. Jo crec q es questió de temps i paciència, però com menys coses li donis millor!! Ara només necessita lleteta!!! Pensa q aq coses porten sucres i extres q no li fan cap bé. El son és un procés maduratiu... Ànims bonica!
Imatge
Imatge
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dl. març 04, 2013 9:25 pm

Són compostos d'herbes (encara que el principal component és sucre), i jo no en donaria mai al meu nadó...
El son dels nadons és un món a part, segurament el que li passa a la teva criatura és totalment normal. Et puc preguntar quines pautes de son té, si en té? No s'adorm abans de les 12:30, però... quantes hores dorm durant el dia? i durant la nit?
ImatgeImatge
Imatge
annatp

EntradaAutor: annatp » dl. març 04, 2013 11:07 pm

De nit fa de 12:30 a 4 de 5 a 7 i de 7 a 10. Durant el dua cada 2h mes o menys fa 15 minuts clavats de migdiada i sobre les 14h fa una migdiada mes llarga.
El tema es q la ultima migdiada es sobre les 20h i esta a tope d'cnergia fins les 12:30 es a dir aguanta mes estona desperta que la resta del dia....

Gracies per les respostes veig que necesito paciencia mes que infusions.....
Imatge
Imatge
mishka
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

EntradaAutor: mishka » dt. març 05, 2013 8:00 am

Segons les instruccions es pot donar abans dels 6 mesos. Ara no ho tinc a ma, però jo en vaig donar un parell de dies a les meves nenes perquè no hi havia manera de dormir i quan només devien tenir 3 mesos, i a elles si els va funcionar aquesta aigua amb sucre.
I justament avui al vespre (ara ja tenen més de 5 mesos) li'n donaré a una un altre cop, ja que dorm molt poc i ultimament he estat llegint que perquè s'activi l'hormona del creixement cal que tinguin un "sueño profundo y reparador", i aquesta ni dorm ni creix.
Potser és aigua amb sucre, si, però a les meves els funciona.
Si són herbes, han passat els controls necessaris, i si hi ha pediatres que ho recomanen, tan dolent no deu ser.
A mi, personalment, m'interessa que dormin bé perquè tinguin un bon creixement.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Julyet

EntradaAutor: Julyet » dt. març 05, 2013 9:08 am

http://www.bebesymas.com/alimentacion-p ... os-bebes-i
http://www.bebesymas.com/alimentacion-p ... s-bebes-ii

Als pediatres els hi encanta tenir-nos contentes amb placebos.
Això de l'hormona del creixement mereix un post a part.

Sobre són infantil recomano aquesta web: www.dormirsinllorar.com
mishka
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

EntradaAutor: mishka » dt. març 05, 2013 10:47 am

Justament en la web que recomanes diu:

Un punto y aparte merecen las infusiones instantáneas para bebés, que vienen en latas para ser preparadas con agua. Para hablar de ellas publicaremos otra entrada dentro de unos días.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

EntradaAutor: Penny » dt. març 05, 2013 10:51 am

mishka ha escrit:A mi, personalment, m'interessa que dormin bé perquè tinguin un bon creixement.

Però la nena de l'annatp sí que dorm "bé"! (el que nosaltres entenem per bé, clar ;-) ).
"De nit fa de 12:30 a 4 de 5 a 7 i de 7 a 10."
Això són 9:30 h seguides! Que es desperta 3 cops per menjar? sí, clar! és un bebè!!

Molta paciència, annatp!

Coses que jo provaria (perquè a mi m'han funcionat): al vespre abaixar completament el ritme, però de debò. No tenir-la al menjador amb la tele fluixeta, no... portar-la (i estar-se amb ella, of course) a l'habitació, en penombra (nosaltres tenim un llumet molt petit), estar en plan tranquil... Quan el meu peque tenia això, uns dos mesos, els vespres també eren terribles perquè jo pretenia que s'adormís fent pit al sofà :-:) i ell vinga a rondinar! Va ser fer els vespres a l'habitació i oli en un llum!

I també intentar "jugar" amb la migdiada de les 20:00. No sé si intentant endarrerir-la o bé que la faci ja amb el pijama posat i al seu llit per veure si d'aquesta manera empalma amb el son de la nit.
Imatge
annatp

EntradaAutor: annatp » dt. març 05, 2013 11:02 am

Penny ha escrit:
mishka ha escrit:A mi, personalment, m'interessa que dormin bé perquè tinguin un bon creixement.

Però la nena de l'annatp sí que dorm "bé"! (el que nosaltres entenem per bé, clar ;-) ).
"De nit fa de 12:30 a 4 de 5 a 7 i de 7 a 10."
Això són 9:30 h seguides! Que es desperta 3 cops per menjar? sí, clar! és un bebè!!

Molta paciència, annatp!

Coses que jo provaria (perquè a mi m'han funcionat): al vespre abaixar completament el ritme, però de debò. No tenir-la al menjador amb la tele fluixeta, no... portar-la (i estar-se amb ella, of course) a l'habitació, en penombra (nosaltres tenim un llumet molt petit), estar en plan tranquil... Quan el meu peque tenia això, uns dos mesos, els vespres també eren terribles perquè jo pretenia que s'adormís fent pit al sofà :-:) i ell vinga a rondinar! Va ser fer els vespres a l'habitació i oli en un llum!

I també intentar "jugar" amb la migdiada de les 20:00. No sé si intentant endarrerir-la o bé que la faci ja amb el pijama posat i al seu llit per veure si d'aquesta manera empalma amb el son de la nit.

Gracies provare els consells a veure que tal!! Si que fem pit al menjador fins que s'adorm.....
Imatge
Imatge
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. març 05, 2013 11:09 am

Hola
les recomanacions de la OMS, autoritats sanitàries etc són 6 mesos de lactància exclusiva. I lactància exclusiva vol dir: o teta o llet artifical. Ni infusions, ni aigua, ni cereals.

annatp, jo el que pitjor recordo dels primers mesos de maternitat és la son. El meu fill que es despertava mil vegades a la nit (molt més que la teva filla!). I jo anava com una zombi. Ufff!!!
Em va ajudar molt entendre que és el normal, que és el seu procés, i que mica en mica aniran canviant.
Per començar, el primer canvi és agafar el ritme dia/nit, és a dir, els recent nascuts moltes vegades es desvetllen a les 3h del matí o a les 4h o s'adormen molt tard, com la teva filla. Però mica en mica va canviant. Com et diu la Penny, potser ajuda crear un clima tranquil i relaxat al vespre, pocs estímuls... no sé, que la teva filla s'avorreixi fins que li vingui la son :-) No serà cosa d'un dia però potser mica en mica pots anar aconseguint que avanci l'hora d'anar a dormir fins que per exemple vagi a dormir a les 22h.
Una altra cosa, veig que quan es desperta a la nit triga una horeta en tornar-se a adormir. Potser és que la teva filla és així i no et queda més que paciència. Però potser pot ajudar intentar "remenar-la" el menys possible quan es desperta. Per exemple si no s'ha fet caca no cal canviar-la (bé, això ho valores tu segons vegis el bolquer). No sé on dorm però el meu fill dormia amb mi (i dorm) i quan es despertava a la nit li enxufava la teta sense ni moure'm (ni jo ni ell) i de seguida ens tornàvem a adormir els dos.

ànims!!!
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
annatp

EntradaAutor: annatp » dt. març 05, 2013 1:13 pm

Gracies!!!! No em queixo pas de que no dormi sino que em sorpren i em.preocupa que a partir de les 20h sigui quan esta mes a tope d'energia i s'adormi tan tard......durant el dia no m 'aguanta 4h seguides desperta....
I tinc curiositat pq tot i que tard pero es molt puntual amb l'hora.....
Dormim.juntes i li dono el pit asseguda al llit i potser no triga 1h en dormir pero entre q menja i la noto prou dormida x tornarla a deixar al llit deu passar el temps......
Imatge
Imatge
Julyet

EntradaAutor: Julyet » dt. març 05, 2013 1:24 pm

mishka ha escrit:Justament en la web que recomanes diu:

Un punto y aparte merecen las infusiones instantáneas para bebés, que vienen en latas para ser preparadas con agua. Para hablar de ellas publicaremos otra entrada dentro de unos días.

Llegeix el segon link...
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. març 05, 2013 1:57 pm

annatp ha escrit:Gracies!!!! No em queixo pas de que no dormi sino que em sorpren i em.preocupa que a partir de les 20h sigui quan esta mes a tope d'energia i s'adormi tan tard......durant el dia no m 'aguanta 4h seguides desperta....
I tinc curiositat pq tot i que tard pero es molt puntual amb l'hora.....
Dormim.juntes i li dono el pit asseguda al llit i potser no triga 1h en dormir pero entre q menja i la noto prou dormida x tornarla a deixar al llit deu passar el temps......

Jo crec que el que passa és que encara no ha agafat el ritme de dormir de nit i estar desperta de dia. És habitual en nadons tant petits.
I has provat de donar-li el pit estirada? potser es desvetlla menys (tu i ella) i us podeu tornar a adormir més aviat.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
annatp

EntradaAutor: annatp » dt. març 05, 2013 3:26 pm

En tot cas res que s'aregli amb una infusio.....gracies per les recomanacions
Imatge
Imatge