És un "trasnochador"!!
És un "trasnochador"!!
No sé si li passa a algú més però som incapaços de fer dormir al xic abans de les 10 o quarts d'onze de la nit! I només té 4 mesos! ! Quan va néixer vem establir l'horari de banyar-lo a les 8, dps teta i a dormir, i aviat vem veure q no funcionava. Des d'aleshores començem amb el bany a quarts de 10 i així, després del pit es queda K.O!, Algun dia que l'hem vist cansat hem intentat tornar a avançar les coses, però ni així. Ell vol anar a dormir tard!! Q farieu? Respectar el seu ritme? O m'he de preocupar q vagi tan tard a dormir?
Re: És un "trasnochador"!!
Jo no em preocuparia.
És molt petit encara per tenir un ritme. Avança a poc a poc l'hora del bany i a veure si aixi s'adorm abans.
El meu nen, fins als 6 mesos va ser bastant caos en tema horaris. després poc a poc veus com van agafant la rutina.
És molt petit encara per tenir un ritme. Avança a poc a poc l'hora del bany i a veure si aixi s'adorm abans.
El meu nen, fins als 6 mesos va ser bastant caos en tema horaris. després poc a poc veus com van agafant la rutina.
La Berta també ha set bastant trasnochadora, de fet, com que no va a la llar d'infants i es pot llevar a l'hora que vol, encara anem a dormir força tard per lo petita que és.
Jo no m'he preocupat mai pel tema... si ella descansa i se la veu contenta ja tindrà horaris més marcats quan realment calgui...
Jo no m'he preocupat mai pel tema... si ella descansa i se la veu contenta ja tindrà horaris més marcats quan realment calgui...
Jo tampoc no em preocuparia gens. El meu peque quan tenia aquesta edat no s'adormia fins a quarts d'onze!!! A mida que van creixent es cansen més i necessiten anar a dormir abans.
Tu mateixa et contestes, "només té quatre mesos"!!! Encara és massa petit per tindre rutines molt establertes, i el seu patró de son tardarà encara molt a agafar-lo, i quan l'agafi també el podrà canviar al cap d'un temps per més de mil motius diferents... O sigui que no et preocupis, que si el veus content i descansat, senyal que tot funciona.
D'acord amb totes les mares... és massa petit per seguir horaris.
Doncs el teu és un trasnochador, en Jan anirà d'afters segur!!
Té tres mesos i va a dormir onze i mitja o dotze, i de fet és com jo ho vull. La tirada llarga sempre és la primera i ja em va bé que anem a dormir aquesta hora, així també la faig jo. Posem a dormir al gran, sopem i llavors anem a dormir nosaltres, i es fa sempre aquesta hora. Amb el gran vaig fer el mateix i no recordo quan li vaig canviar l'horari, però amb el petit encara no m'ho he ni plantejat.
Conta les hores totals que dorm durant el dia, i si en fa suficients ara no cal preocupar-se per quins horaris segueix!
Té tres mesos i va a dormir onze i mitja o dotze, i de fet és com jo ho vull. La tirada llarga sempre és la primera i ja em va bé que anem a dormir aquesta hora, així també la faig jo. Posem a dormir al gran, sopem i llavors anem a dormir nosaltres, i es fa sempre aquesta hora. Amb el gran vaig fer el mateix i no recordo quan li vaig canviar l'horari, però amb el petit encara no m'ho he ni plantejat.
Conta les hores totals que dorm durant el dia, i si en fa suficients ara no cal preocupar-se per quins horaris segueix!

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |