deixar-los dormir amb els pares

Els hàbits de dormir.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

deixar-los dormir amb els pares

EntradaAutor: Tutty29 » ds. gen. 12, 2013 10:21 pm

Hola marones!!Tinc un nen que aviat fara un any i fa cosa d'un mes que dorm amb nosaltres i quan fa la migdiada tambe.
A mi m'agrada dormir amb ell pero tinc por que a la llarga quan sigui mes gran no vulgui dormir sol, que en penseu?
De vegades quan s'adorm el portu a la cuna a la seva habitacio pero es desperta perquue perd el xumet, ...
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: deixar-los dormir amb els pares

EntradaAutor: Albercoca » ds. gen. 12, 2013 10:38 pm

El meu també dorm amb nosaltres, des de que va nèixer, i aviat farà dos anys.
Jo no m'amuïnaria, mentre no us sigui molest compartir el llit. Arribarà un dia que el nen estigui preparat Per. Dormir sol. Si demana dormir amb vosaltres serà perquè us necessita. Millor no fer-li passar malament les nits, encara és petit.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » ds. gen. 12, 2013 11:06 pm

La nostra filla te 5 mesos i tambe dorm amb nosaltres perquè m'és mes còmode donar-li el pit pero tambe em preocupa q no pugui arribar a dormir soleta. En un parell de mesos vull provar de q dormi sola pero em fa bastanta por.
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dg. gen. 13, 2013 5:52 am

Gracies noies!! Si ell dormia a la seva cuna a l'habitacio del costat, pero al canviar-nos de pis va notar el canvi. M'encanta dormir amb ell i de moment no ens molesta, hi cabem be tots 3 al llit.
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dg. gen. 13, 2013 9:27 am

Hola!
D'això se'n diu fer collit, i és la cosa més sana i natural! redueix, a més a més, el risc de patir mort sobtada del lactant.
Només està contraindicat en casos d'obesitat dels pares, o que siguin fumadors, i el llit ha de ser prou gran per poder dormir tots a gust. És un plaer dormir amb els fills, malgrat encara no està massa ben vist a la nostra societat.
A, i els fills en algun moment acabaran volent anar a dormir al seu llit, no patiu! :ok:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
laiademas
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 9:26 pm

EntradaAutor: laiademas » dg. gen. 13, 2013 11:55 am

Nosaltres tmb fem collit i de moment ens va molt bé... més que res pq la peque té 13 mesos i es desperta mil vegades a la nit, així,m'és més fàcil donarli el pit i tornar-la a adormir. A ells els va molt bé sentir la seguretat de dormir amb els pares sobretot si són demandants com la meva patufa. Jo em deixo guiar per el que sento i en aquests moments trobo que estem tots més bé i més tranquils dormint junts.
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dg. gen. 13, 2013 4:19 pm

Jo encara no en tinc experiència perquè l'aina té 13 mesos i encara dorm amb nosaltres, però crec q arribarà un dia q preferira dormir sola. Diuen q entre els 3 i els 5 anys s'independitzen així q aprofita ara qdesprés el trobaras a faltar. Si arriba el dia q us molesta a l'habitació ja trobaras la manera de vendre li la moto perquè se'n vagi (q si ja és gran, o llençols nous, o llit de nen gran...)
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
pardaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: ds. des. 29, 2012 4:09 pm

EntradaAutor: pardaleta » dg. gen. 13, 2013 5:03 pm

Jo penso dormir amb la meva princesa durant tot el temps que ella vulgui, calculo que uns dos anys....de moment te 7 mesos, i com que li dono el pit per la nit, no em plantejo deixar de fer collit.... De totes maneres, hi ha un moment en qeu els nens volen dormir sols i ho demanen, el tema es, a partir de un moment donat, oferirlos la opcio, i ells mateixos marxaran si els respectem els ritmes...aixo es el qeu em sembla a dir d'avui...
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dl. gen. 14, 2013 9:00 pm

El meu també dorm amb nosaltres. Com que jo estic a l'atur m'havia d'aixecar jo a socòrrer el nen quan es despertava. Al prinicipi bé, però després m'adormia jo asseguda amb el crio. Com que em feia por que caigués, he acabat possant el nen amb nosaltres.

A mi el que em preocupa es que arribi un moment que jo ja no dormi bé i no vulgui passar al seu llit.

Suposo que anirem improvitzant a mesura que vagin apareixen aquests problemes.
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dc. gen. 16, 2013 9:39 am

Blanca té 18 mesos i dorm amb nosaltres, molta gent em diu que es molt gran i que ha de dormir a la seva habitació que després tindré problemes, a mi m'agrada dormir amb ella i ser que ens necesita encara per dormir així que seguirem així potser a l'estiu pel tem ade la calor la posaré al llitet de nen agran potser l'hi fa gracia tb.
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::