18 mesos i ara vol bibi a la nit!!!!

Els hàbits de dormir.
FABIOLA
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 10:02 am

18 mesos i ara vol bibi a la nit!!!!

EntradaAutor: FABIOLA » ds. gen. 05, 2013 8:43 am

Estic farta!!!
En Max te 18 mesos i desde l'any que dormia tota la nit de tiron......desde fa 3 mesos, el bibi de despres de sopar no el vol i com que el tenia fet, a la nit si es despertava li oferia i sel menjava.....pero no eren totes les nits aixi......ara em agafat el rol que cada nit un parell de vegades a fer 4 xumadetes de bibi.....amb tot aixo que quan es lleva per esmorzar no vol ni bibi ni res!!!
En definitiva que nomes vol el bibi per la nit!!!! Ah!!! pero a la guarde si que pren llet xberenar!!!
En fi, que puc fer per treureli la costum que ha agafat???
Com ho heu fet vosaltres???
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: 18 mesos i ara vol bibi a la nit!!!!

EntradaAutor: Albercoca » ds. gen. 05, 2013 12:06 pm

No sé si et puc ajudar gaire, però pot ser, per treure-li la costum no li ofereixis. Digue-li que no hi ha i que s'ha de dormir... Seràn nits dures, perquè no es conformarà facilment, o pot ser sí, qui sap! Però sobretot, explica-li que ha de dormir, que ara ja t'entent bastant i el que no vols és molestar-lo.
Amb Moltes diferències, però el meu se'm despertava de matinada i em feia posar-li videos de dibuixos amb l'Ipad... i vam estar com dos o tres setmanes que m'ho feia, no tots els dies però tres dies seguits sí i era desesperant perquè plorava i no Volia tornar a dormir. A base de dir-li que no funcionava a la nit, vam aconseguir que Ho deixés.
De totes formes et diré que pot ser que sigui un cònsol Per. Ell, i que Ho deixi de fer en qüestió de dies. Els nens passen Per. Diferents etapes que sovint amb paciència passen ràpid. Molts ànims!
FABIOLA
Entrades: 167
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 10:02 am

EntradaAutor: FABIOLA » dt. gen. 08, 2013 8:30 pm

Merci per la resposta!!!!
Aixi ho he fet....i akesta nit a sigut la tercera nit sense donarli bibi... i m'ha cridat i he anat li he posat la pipa i continuaba plorant,,,,l'he deixat i en 1 o 2 minuts ja estaba clapat!!!! i no ha dit res més fins les 9h!!!!! YUUUUUHHHHUUUUUU
A veure que fa avui.....

Gracies!!!
leo
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 6:35 am

EntradaAutor: leo » dl. gen. 21, 2013 2:40 pm

carai, el Marti fa això des del mes de maig , just abans de fer l'any.
Crec que màxim haurem dormit 3 nits del tiron :-o00m
ell es pren el sopar, el bibi de postres d'uns 260 sobre la 1 o 2 se'n pren un altre, hi ha dies que ahuanta fins les 3 o 4. He provat de donar-li aigua, no donar-li res i deixar-lo plorar i res funciona., ja que la meva salut i la del meu home estan en perill.
Total, que li dono aquest i al matí esmorza un de 300!! penso que algun dia explotarà.... o potser realment passa gana i ho crema tot molt rapid... en fi, com diu la pediatra algun dia canviarà els ritmes...
què tal pessigolla?
ImatgeImatge
eva_molle
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. feb. 03, 2013 8:48 pm

EntradaAutor: eva_molle » dt. feb. 19, 2013 9:18 pm

Ufff si sacostuma... es un pal....
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dt. feb. 19, 2013 10:42 pm

Jo tinc uns amics q li deixen el bibi dins el bressol i el nen se'l pren sol!! Ja te 20 mesos per això..

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::