Nits molt llargues....

Els hàbits de dormir.
novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Nits molt llargues....

EntradaAutor: novella » ds. nov. 03, 2012 3:07 am

Hola!! Ja veieu, son gairebe les 4 de la matinada i jo aqui escrivint. Des del mobil esclar! Porto dues hores intentant q el meu fill s'adormi!! Tot just te un mes i ja ens te esgotats!! Sobretot a mi!! Cada nit es igual... Quan el posem al llitet, cap a les 11, amb una mica de sort dorm una tirada d 3 hores...pero dps...festa!!! No vol dormir, nomes vol estar amb la llum oberta, res de llitet, nomes vol braços...i mamar el relaxa, pero li dura ben poc!! A sobre, ho estic passant fatal amb la lactancia pq tinc els mugrons ben encetars i ploraria d dolor cada vegada q li he de donar el pit!!! Tot plegat em te una mica depre... Algun consell? Necessito dormir!!! I necessito no sentir-me tan inutil x no ser capaç de fer adormir al meu fill!! Vull plorar!!!!
Imatge
Imatge
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Nits molt llargues....

EntradaAutor: Tutty29 » ds. nov. 03, 2012 3:59 am

Hola nesbb! Jo desde que va neixer el meu fill, fa 9 mesos encara no he dormit una nit seguida( que si el bibi, li fan mal les.dentetes, somia i plora,..)Pensaque el teu fill nomes te un mes, encara es petit. Tu tranquila ja arribara el dia que dormi per la nit, son etapes.
I pel tema del dolor als mugrons, ho has comentat a la llevadora p al metge? potser si durant el dia anessis amb la la teta a l'aire s'assecaria, a veure que diuen les altres mares. Jo me' n recordu que les primeres nits vam dormir junts al sofa, perque plorava.
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

EntradaAutor: mishka » ds. nov. 03, 2012 7:39 am

Has provat de banyar-lo al vespre? Diuen que els relaxa...
I si només vol braços, podries provar de posar-lo al llit amb vosaltres i quan estigui ben adormit, el canvies de lloc....
Les meves també tenen poc més d'un mes i n'hi ha una que no s'adorm sense xumet, però li cau i llavors plora. Ultimament la poso al nostre llit i així de seguida que li cau li torno a posar i així no es desvetlla del tot i agafa el son abans.
De totes maneres, a mi m'han dit que això tan heavy de no poder dormir més de dues hores seguides són els primers mesos...
Sort i ànims!
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Inda
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » ds. nov. 03, 2012 7:41 am

Bon dia NESSB!!

Escric des del movil també després d'una nit amb 4 despertars amb plors... Qui sap.què li deu passar? Dentetes,mamitis,mal de panxa??? I dorm al meu cistat i fem LM a demanda. I ja té més de 6 mesos,amb el que et vull dir que no fa RES malament. Estàs amb el teu petit ajudant a passar una etapa dura,el seu primer mes de vida! Ves provan't a veure què us va millor a tots dos. Jo vaig descobrir dormir junts amb una llum tenue i a la nit res de parlar,només carícies i petons...i pel dia cantar,parlar...pensa que tampoc diferencies dia i nit i els hem d'ajudar.

Durant el dia dorm quan ho faci ell,descansa amb ell!! I pels mugrons,com tan dit, tenir-los a l'aire i quan acabi de mamar, la llet que es queda al mugró extenla per tot el mugró com si fos una cremeta. Si pots anar a la llevadora millor perquè valorarà si es necessari algo més i sobretot la posició del petit al xumar. Gairabé tots els mals venen per una mala posició.

Molts ànims,son etapes i el primer any està ple de canvis que podran fer les seves nits complicades
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. nov. 03, 2012 8:25 am

Paciència, és la única paraula que et puc dir ara mateix. Només té un mes, és molt petit. I no et vull desanimar però els nens tendeixen a no dormir amb les mateixes pautes que un adult fins passats els tres anys. Per tant t'esperen moltes nits dormint malament.

En quant a la lactància, jo et recomanaria que anéssis a algún grup de lactància, que potser amb els consells correctes, pot millorar. Està clar que hi ha algún problema postural...

I en quant al dormir... fes el que veguis que més el relaxa. Dormir amb ell, donar-li el pit... i has provat amb el "soroll blanc"?, és aquell soroll constant, sense alts ni baixos. A casa pots trobar aparells que el fan aquest soroll, és que fa l'extractor de la cuina, la tele mal sintonitzada, l'assecador de cabell, l'aspirador... Als primers mesos de la meva filla, l'extractor de la cuina era la meva salvació si es despertava a les nits i no podia dormir. Ens tancavam les dues a la cuina, amb la llum apagada, l'estractor engegat al minim i era un miracle...
Yanara
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

EntradaAutor: Yanara » ds. nov. 03, 2012 9:16 am

Doncs a mi a aquesta hora no se m'ha acudit passar pel SP, però la nena ha estat desperta de 3.30 a 5.30. I aparentment no li passava res. De tant en tant, en tenim un dia d'aquests.
Pel que fa a la lactància, jo recordo molt durs els dos primers mesos. Al tercer, la Mercè va fer una crescuda i es va començar a agafar millor, mamava més ràpid i en més quantitat. I no feia mal. Va ser aleshores quan vam deixar enrere les ferides i les obstruccions. Dóna't una mica de temps. Dóna-li més temps. I si la llevadora no et soluciona res, busca l'Alba Padró. Ella es desviurà per ajudar-te.http://criatures.ara.cat/somlallet/
Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » ds. nov. 03, 2012 12:21 pm

Com ja t'han dit, els nens fins als 3 anys no assoleixen el patró de dormir com els adults. Aquí li has de sumar si el teu nen es nerviós o tranquil, etc. Cada nen/a es diferent a l'hora d'anar a dormir, així que per molt que hi hagi mares que diuen que deixen els seus fills a la cuna i donarmen tota la nit... tu ni cas, que no fas res malament.

Si que es esgotadora aquesta etapa de no poder dormir...
laiademas
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 9:26 pm

EntradaAutor: laiademas » ds. nov. 03, 2012 5:53 pm

Moltíssima paciència! Plora i es queixa o només està despert? El fet de que li costi dormir pot ser per moltes causes, gasos,còlics,gana, necessitat d'afecte i de contacte físic... Jo et recomano que el papi tmb ajudi ni que sigui unes hores pq tu puguis descansar i pensar que ara ell està aprenent què és el dia i què és la nit. Mirar de crear una rutina per anar a dormir, poc soroll, ambient més fosc, quan es desperti passejar amb ella en braços, massatge a la panxa, ajudar a que es relaxi... A mi em va funcionar (i em segueix funcionant) que quan es desperta la poso amb mi al llit, les dues estiradetes i li dono el pit així, si ella no somica, jo dormo i ella em deu notar relaxada i també s'adorm. zz:-) zz:-)

Dir-te que la meva patufa farà un any i que encara mai ha fet una nit sencera, primer van ser els mals de panxa, després el reflux, aquest estiu han set les dentetes i ara estem amb els refredats, febres i tos que fan que es desperti sovint i em necessiti per tornar-se a adormir. Hi ha nens que quan es desperten saben tornar a agafar el son solets, però en son minoria, la majoria, necessiten el contacte per tal de poder tornar a adormir-se.

Mooooooooolts ànims!!! i demana ajuda per reposar, petons!!
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dg. nov. 04, 2012 9:26 pm

La meva gran també dormia fatal... i jo també em vaig sentir ben malament fins ben bé els primers 3 mesos... eren sentiments contraris, d'il·lusió i desil·lusió a l'hora... i un esgotament total...

L'única solució ha estat el pas del temps. Tot i així, ara que ja té 4 anys, segueix costant-li horrors adormir-se! :-((

Ajuda que la parella (o algú) s'involucri i et deixi moments per descansar fent-se càrrec del nadó, tenir qui t'escolti el rotllo, acceptar que no tot sempre és bonic i que hi ha moments durillos però que no per això t'estimes menys el teu fill...

No sé... cada etapa té lo seu...

Per mi també ha estat clau anar guanyant en paciència i positivisme (bon humor)... certament, la maternitat m'està generant un procés de creixement personal i de millora de mi mateixa brutal...

Ànims!!!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. nov. 05, 2012 10:29 am

el meu nen dormia fatal... 3h no les va fer fins passat l'any...... i encara no sé si passat els 18 mesos.... molta paciència i sobretot assumeix el més aviat possible que el teu nen no fa res estrany ni especial... els nadons no dormen igual que nosaltres!!! ser-n’hi conscient no t'ajudarà a dormir més, però si a estar més relaxada pensant que el teu fill és ben normal. :ok:

consell? ja m'agradaria poder-te'n donar per solucionar-ho però l’únic que ho pot solucionar és el temps.... El meu no va voler mai ni moises ni bressol.... jo vaig fer collit i teta cada cop que es despertava.. i amb tot i amb això es despertava cada 2x3 i de vegades no tornava a dormir.
Els sons blancs (extractor, eixugador, aspirador....) també ajuden ja que emulen el so intrauterí i els relaxa.... però de nit jo era incapaç d’aixecar-me a posar-li l’extractor i anava fent un sssssshhhhhhh a cau d’orella, fluixet i constant.......

mira't aquesta web.. hi ha unes petites nocions de com és el son infantil i de les possibles causes (sempre normals) per les que els petits dormen sempre fatal (en termes dels adults)
http://dormirsinllorar.com/sueno_infantil1.htm

A mi no em va servir de res totes les pautes que donen, però al menys vaig saber que el meu petit era tant normal com els altres i que el que jo estava passant era el que moltes mares i pares estan passant (mal de muchos consuelo de tontos....)

Molta sort.
Eve
Entrades: 1105
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:55 am

EntradaAutor: Eve » dl. nov. 05, 2012 7:34 pm

Nesbb,
Tal i com t'han dit les companyes molts ànims i molta paciència, el primer mes és molt dur per tot plegat, el canvi, el bebé que arriba pobret i que et reclama tot el dia i és que us heu d'adaptar l'un a l'altre i això requereix temps...si necessites plorar fes-ho i desfoga't, demana ajuda a la teva parella, pares, germans, familia vaja, una estoneta en braços de iaies o tietes a mi m'ajudaven molt a relaxar-me, perquè sino ell notarà que tu estàs neguitosa i es posarà encara més nerviós. Com ja t'han dit molt bé no pensis que fas res mal fet, és molt natural que no sàpiga encara diferenciar dia-nit, i que bona part de la nit es desperti...a mi també m'anava molt bé dormir amb ell al sofà, en braços, així descansavem els dos, o pots provar al llit si et va millor. El contacte amb tu és bàsic i és normal que plori si el deixes al moisés...
El que si que t'anirà molt bé és durant la nit tenir poca o cap llum, en tot cas molt tenue perquè així estarà més relaxat i també com et diu la neuetes prova l'estractor de la cuina, de veritat que és miraculós! jo avui encara quan el meu petit de 10 mesos té un vespre nerviós i està neguitós i li costa agafar el son anem a a cuina amb el llum apagat i l'estractor, en 5 minuts es relaxa totalment i s'acaba adormint i tot!! >.-<: >.-<: .
Pel que fa als mugrons, també coincideixo, que els hi toqui l'aire i sobretot, el que ja t'han dit, una goteta de llet quan acabis de donar el pit i l'estens com si fos crema, jo tenia una clivella enorme i amb això al cap de 5 dies estava totalment curada! Si tens llevallets pots treure-'ten i guardar-la a la nevera una miqueta i així freda ajuda a calmar els mugrons quan estan molt irritats i el que et comentava la Yanara :-()-) , contacta amb algun grup de lactància o amb alguna assessora, l'Alba Padró és un sol i t'ajudarà segur!! per cert, pots provar les postures ventrals, és a dir, et reclines al sofà o al llit amb el petit al damunt, a mi que també em feia molt de mal les altres postures aquesta ens anava la mar de bé i ell es relaxava molt al damunt la meva panxa :love:
Molts ànims guapa!!
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a
Imatge
1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::