Collit amb sis mesos

Els hàbits de dormir.
valerie
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: ds. set. 22, 2012 10:24 am

Collit amb sis mesos

EntradaAutor: valerie » dv. oct. 26, 2012 8:02 am

Hola noies :***:
Fem collit amb la petita desde els tres mesos més o menys i ara d'aquí uns dies fará sis, i encara que a mi m'encanta i les nits no són un problema perque quan es desperta només m'haig de girar per donar-li el pit i en cinc minuts torna a estar dormida, ara em començo a preguntar si no seria adient que comences a dormir al bressol a la seva habitació.Consti que si ho poso en pràctica, no només ho passará ella malament, jo també hauré d' acosatumar-me a no tenir-la al costat!!!
Però em preocupa que el dia de demà sigui massa tard i molt més traumàtic,sobretot perque no sap dormir-se sola i encará que de vegades ho aconsegueixi sense tenir-la en braços, sobretot per la nit haig d'estar jo al seu costat sino pot estar molta estona sense agafar la son i plora com desesperada perque no ho aconsegueix ( fa una peneta).Voldria que m'aconsellessiu si haig d'esperar a que estiguem totes dues preparades,hauria d'intentar probar, almenys a deixar-la al moisés (model "clic" que és un mini bressol i encara hi cap) al costat meu o continuar fent el que ens agrada a tots tres (al papi també li encanta) i ja veurem que passa més endavant...
Gràcies i que tingueu un bon dia :oset:
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Collit amb sis mesos

EntradaAutor: pesol » dv. oct. 26, 2012 8:21 am

És una decisió teva, però si tots tres dormiu bé així perquè canviar-ho?

T'explico la meva experiència que no éd ni millor ni pitjor, simplement jo ho hevfet així.

Cap als 6 mesos vam passar el peque al seu llit. L'adormia al pit i el deixava o em posava amb ell al bressol (es prou gran). Al primer "guè" (que normalment era l'hora que tot just nosaltres anavem a dormir) el portavem al llit amb nosaltres i s'hi quedava tota la nit (amb els seus corresponents despertars pero que gairebe ni ens en adonavem gracies a l'accessibilitat del pit).
I així vam anar fent i van anar passant els mesos. Cap als 18 mesos sense forçar res ni canviant cap hàbit va començar a fer nits senceres al seu llit.
Ara, amb 23 mesos dorm la majoria de nits al seu llit, però si algun dia al vespre està neguitós o es desperta durant la nit no dubtem ni mig segon en portar-lo al llit amb nosaltres.
Així dormim tots molt bé, que en el fons el que importa és això: que tots elsmembres de la família puguin descansar
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dv. oct. 26, 2012 8:46 am

Si tots 3 esteu bé, jo no faria cap canvi... En el meu cas no hem fet collit pq els grans no ens hi hem acostumat, però m'hauria encantat!
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dv. oct. 26, 2012 9:15 am

El meu fill té dos anys i pico i dorm amb nosaltres. Per experiències d'altres mares, hi ha un moment (normalment una mica més endavant, cap als 3 anys) que els infants decideixen que volen dormir en el seu propi llit, igual que arriba un moment que comencen a no demanar pit a la nit o a adormir-se sols (el meu fill no fa cap d'aquestes coses encara).
>Si vosaltres hi esteu a gust, els tres, no veig el motiu de canviar-ho.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Pesolada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 97
Membre des de: dl. set. 03, 2012 11:26 am

EntradaAutor: Pesolada » dv. oct. 26, 2012 9:59 am

jo faig el mateix q la pesol, pero el encara no fa nit senseres.

Pero estem molt be
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dv. oct. 26, 2012 10:03 am

Jo penso el mateix que les companyes, si els 3 esteu a gust per què forçar les coses? Nosaltres fem collit, no ho teníem previst així ni molt menys! De fet jo era de les que abans de tenir fills deia que cadascú havia de dormir al seu llit i no m'agradava la idea de compartir llit tots 3.
Doncs mira, ara sóc una fan de dormir amb la meva filla al costat, i mira que ja té 15 mesos! Amb el meu company estem d'acord i mentre fem pit, que espero anar fent fins als 2 anys, està claríssim que dormirem els 3 ben juntets!!! z2:-)
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » dv. oct. 26, 2012 10:11 am

Tu mateixa ho dius, que us encanta fer collit, que dormiu bé i que ho passarieu malament tu i ella si la fessis dormir soleta a la seva habitació,... en el meu cas al principi s'estava tota la nit al llit amb nosaltres perquè si no tenia el pit a prop, no dormia. Als 5 mesos va començar a canviar el patró de la son i el que fem des de llavors es que, quan s'adorm, el deixem al seu bressol, que el tenim al costat del nostre llit. Quan es desperta per mamar el passo amb nosaltres i quan torna a dormir el deixo un altre cop al bressol, fins que comença a trencar el sol i es desperta (cada dia es desperta al nostre llit menys alguns dies expcepcionals que dorm tota la nit d'una tirada). Això ho fem així les nits que només es desperta un parell de vegades, però quan té nits rockeres que està inquiet (per les dents o el que sigui), el deixo dormir amb nosaltres i ja ho tenim solucionat!

Jo crec que, com ja t'han dit, ells mateixos arriben al punt de voler dormir solets, son fites que es van assolint amb el temps!
Greace84
:: pantera
:: pantera
Entrades: 857
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 11:32 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Greace84 » dv. oct. 26, 2012 10:19 am

Bones!

Jo he fet exactament com la Pesol! A partir dels 6 mesos em posava dins el convertible de la seva habitació i l'adormia amb el pit. A partir del primer despertar venia al nostre llit i així feiem.
A partir dels 17-18 mesos va començar a fer nits senceres. I ara si es desperta algun cop be amb nosltres però son pocs, es sempre quan esta malalt o neguitós.
Imatge
El post d'en Roger! viewtopic.php?f=71&t=17751

Imatge
El post d'en Joel! viewtopic.php?f=115&t=31255
mita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 6:12 pm

EntradaAutor: mita » dv. oct. 26, 2012 10:53 am

Hola!
El meu cas és idèntic a la Pesol i la Grece 84. El pas al bressol va ser cap als 6-7 messos, però encara avui quan tenen una mala nit, perquè estan malalts o el que sigui, venen a dormir amb nosaltres. Els meus són bessonents, i de tant en tant són quatre al llit.
pesol
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dv. oct. 26, 2012 11:17 am

Greace84 ha escrit:em posava dins el convertible de la seva habitació i l'adormia amb el pit

:-D :-D :-D :-D :-D :-D
M'alegra saber que no sóc la única!!! :content: :content: quan explico que em poso dins el seu llit (també és convertible) la gent em posa unes cares!! Encara ara em poso a dins el seu llit per adormir-lo, en 5 minuts està KO. El problema és que amb la meva panxa de 34 setmanes cada vegada em costa més sortir del llit :-:)
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Ganga » dv. oct. 26, 2012 11:38 am

hola!
nosaltres és sembant al que ja t'han explicat! tot són etapes que hem anat canviant..
des de que pràcticament va nèixer el nostre fill dormia amb nosaltres ja que si ens tocava durava més sinó cada 20 minuts era un plor i ningú dormia. Cap als 5-6 mesos vaig veure que s'adormia sol, sense mi i vaig aprofitar per posar-le al seu llitet al vespre, a la seva habitació i nosaltres (amb el meu home) vam aprofitar per tornar a fer el sopar junts. Al primer plor ens l'enduiem cap al nostre llit fins ara als 14 mesos..alguns dies aguanta 4 hores i altres 6 ( les que menys) i llavors cap al nostre llit fins que es lleva a les 7h. Hem posat un llit de 90 enganxat al nostre perquè ja dormiem malament amb ell...amb lo petit que és i ens fot fora... :-o00m.a. Ell dorm al llit enganxat a mi i si rondina el toco o lo dono la pipa i anem tirant. Jo espero un altre fill pel març així que no sé com dormirà el meu fill llavors, suposo que més o menys igual...així que hem pensat que el papa se'l posarà al seu costat i jo m'ocuparé del petit que estarà al meu costat...i si per sort "el gran" ja ens fa ja la nit de tirada doncs... :ok:
Nosaltres vam començar el collit per necessitat perquè jo no vull deixar plorar el meu fill i si em necessita doncs aquí em té, però la veritat jo dormo millor amb ell a la seva habitació,el sento menys i descanso més al meu home tant li fa...s'adorm de seguida com un tronc. zz:-)
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::