Canvis de son molt sovint

Els hàbits de dormir.
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Canvis de son molt sovint

EntradaAutor: sargantana:28 » dj. oct. 04, 2012 8:43 pm

Començo dient que crec que la meva nena de 5 mesos dorm força bé, mai ha estat una nit desvetlllada ( toco fusta ) i no li costa massa adormrir-se, a les 8 o 8.30 ja dorm però el tema és que el despertar nocturn varia molt d'una setmana a una altre, fa unes tres setmanes domia seguit fins les 5, després la setmana passada es despetava sobre les 2 i aquesta setmana sobre les 12...quan es desperta li donc un bibe perquè així es relaxa i s'adorm però ara que es desperta tan aviat hi ha dies que li donc dos....sigui quina sigui l'hora del despertar després del bibe fa 5 hores més, però em sobten tants canvies en poc temps, els vostres també ho fan?
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Canvis de son molt sovint

EntradaAutor: Cabana » dj. oct. 04, 2012 9:13 pm

Hola!

Els bebès solen fer molts canvis, es deu a que quan neixen només tenen dues de les 7 fases (crec que son 7) del son que tenim els adults i, a mesura que creixen, van afegint fases. Com que apareixen fases noves i no dominen l'art d'ignorar els microdespertars que tots patim entre cicle i cicle, es veu que dels 3 als 7 mesos es una etapa de son molt inestable. La Dra. Rosa Jové té un llibre que ho explica, el "Dormir sin lágrimas".

Quant a experiència personal també et puc dir que fa canvis d'un dia per l'altre. De recen nascut dormia unes 5 hores seguides de nit, al cap d'un mes no dormia gens si no tenia el mugró a la boca. Sempre ha sigut de dormir poc, però als 5 mesos va canviar i va començar a dormir de nit i a fer becaines de dia, cosa que mai havia fet. Ara, amb 7 mesos, aquesta setmana li han sortit les dues dentetes de baix i, suposo que pel neguit i el malestar que li provoquen, passo unes nits ben roqueres, jo que ja m'havia acostumat a que només es despertés una o dues vegades com a molt! Ara fa una tirada de 5 o 6 hores i a partir d'aquí es va despertant cada hora i mitja, més o menys.

Així que l'únic que et recomano es paciència, ja que que un bebè sigui dormidor al principi no garantitza que ho sigui sempre (tot i les excepcione, eh?).

Ànims!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. oct. 04, 2012 10:05 pm

Tot el que té relació amb els nens mai matemàtic... hi ha dies de tot, i fins que no compleixen 3 o 4 anys no tenen el son completament regulat al adult. Mentrestant, el nen va evolucionant, creixent i madurant en general (no només amb la son). Perquè es desperta? pot ser varis motius: sed, gana, canvi de fase, necessita companyia, xumet, teta, fred, calor,... l'important és atendre-les totes i tenir mooooolta paciència.
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dj. oct. 04, 2012 10:16 pm

El meu també és l'anarquia i el caos. S'adorm entre 20.50 i 21.10 i es despertabsobre les 7.15. El que passa entremig varia cada dia.
A vegades fa:
-12.30, 3, 5
o
-2.30, 5.30
O
-3,5,6

I no sé de què depèn! I això que porto un registre de la son des de fa 3 mesos ?-) ?-) ?-)

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::