dormir durant el dia
dormir durant el dia
Hola mamis!!
Tinc un dubte. La meva filla farà 3 mesos aquesta setmana i estic contenta perquè a les nits dirm 4 o 5 hores seguides però durant el dia no se ben bé quan és el que han de dormir.
Ella encara no té cap horari definit, és normal?????
A part, durant el dia, que s'ha d'adormir als braços, aguanta 1 hora desperta i després dorm mitja hora, mama, aguanta una hora desperta i torna a dormir i quan es desperta mama i anem fent així.
Aguanta poc pel temps que té? Us dormen durant el dia??
Gràcies!
Tinc un dubte. La meva filla farà 3 mesos aquesta setmana i estic contenta perquè a les nits dirm 4 o 5 hores seguides però durant el dia no se ben bé quan és el que han de dormir.
Ella encara no té cap horari definit, és normal?????
A part, durant el dia, que s'ha d'adormir als braços, aguanta 1 hora desperta i després dorm mitja hora, mama, aguanta una hora desperta i torna a dormir i quan es desperta mama i anem fent així.
Aguanta poc pel temps que té? Us dormen durant el dia??
Gràcies!
- Marieta vola vola
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am
Re: dormir durant el dia
La meva petita té tres mesos i mig. Ella no dorm molt durant el dia i fa períodes més o menys com la teva. Menja, està activa una horeta - horeta i mitja i dorm com a molt 30 minuts. Això ho va fent durant tot el dia. L'altre dia vam començar a anar a la piscina i a la tarda ens va fer una migdiada quasi de 3 hores!!! Però l'ho que fa habitualment és això. A la nit, aguanta entre 4 i 4,5 hores.
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Bon dia,
el meu feia igual, de dia no aguantava més de mitja hora quan s'adormia i em donava la sensació que dormia molt poc, i de nit feia 4 o 5 hores i després ja hi tornàvem a ser! Crec que hi ha nens més nerviosets que d'altres i a tu i a mi ens n'ha tocat un. Quan el cigru va fer 5 mesos va canviar d'hàbits d'un dia per l'altre, va començar a dormir 6 hores a la nit i a fer 2 becaines de dia, d'una horeta o dues, així que el que et vull dir es : tingues paciència, tot es normalitza amb el temps! Pensa que quan son dins de la panxa no tenen horaris i un cop a fora estàn en un medi taan diferent que es normal que no tinguin un patró definit!
Et recomano el llibre de la Rosa Jové, "Dormir sin Lágrimas", on explica les fases de la son i l'evolució que fan els petitons des que neixen fins els 6 anys, que es quan la majoria ja té un patró adult per dormir!
Ànims, tot anià a millor!! T'ho asseguro!!
el meu feia igual, de dia no aguantava més de mitja hora quan s'adormia i em donava la sensació que dormia molt poc, i de nit feia 4 o 5 hores i després ja hi tornàvem a ser! Crec que hi ha nens més nerviosets que d'altres i a tu i a mi ens n'ha tocat un. Quan el cigru va fer 5 mesos va canviar d'hàbits d'un dia per l'altre, va començar a dormir 6 hores a la nit i a fer 2 becaines de dia, d'una horeta o dues, així que el que et vull dir es : tingues paciència, tot es normalitza amb el temps! Pensa que quan son dins de la panxa no tenen horaris i un cop a fora estàn en un medi taan diferent que es normal que no tinguin un patró definit!
Et recomano el llibre de la Rosa Jové, "Dormir sin Lágrimas", on explica les fases de la son i l'evolució que fan els petitons des que neixen fins els 6 anys, que es quan la majoria ja té un patró adult per dormir!
Ànims, tot anià a millor!! T'ho asseguro!!
Es normal , encara son petits, ara nomès menjen i dormen. El meu ara te 8 mesos i al mati dorm 1h, 2h a la migdiada i de vegades a la tarda dorm 1h i a la nit es desperta un cop pel bibi. Cada cp son mes actius.
El meu en aquesta epoca, dels 3 als 4, va passar de dormir 4h30' a 3h30'. Parlo d'acumulat al dia, eh?
Aixo es traduia en un parell de becaines de 40min al mati, i un parell a la tarda. I una mes llarga al migdia. I unes 10h a la nit (aixo ho mante), amb pauses per menjar.
Espero haver-te ajudat.
Aixo es traduia en un parell de becaines de 40min al mati, i un parell a la tarda. I una mes llarga al migdia. I unes 10h a la nit (aixo ho mante), amb pauses per menjar.
Espero haver-te ajudat.
EMAMI, el meu petit té 3 mesos i fa el mateix!!!! sembla que el descriguis a ell!! :P jo tb pensava que dormia poc durant el dia, però ell quan està despert està content així que no em preocupo. Només cal tenir molta paciencia!!! pq seria molt comode que fessin una migdiada de 2h oi? a mi m'ajudaria a fer moltes coses, i encanvi ara no tinc temps per res, només per ell!!! Així que paciencia, i aprofitar al màxim aquest moment!!! :)
gira_sol ha escrit:EMAMI, el meu petit té 3 mesos i fa el mateix!!!! sembla que el descriguis a ell!! :P jo tb pensava que dormia poc durant el dia, però ell quan està despert està content així que no em preocupo. Només cal tenir molta paciencia!!! pq seria molt comode que fessin una migdiada de 2h oi? a mi m'ajudaria a fer moltes coses, i encanvi ara no tinc temps per res, només per ell!!! Així que paciencia, i aprofitar al màxim aquest moment!!! :)
Aix, això és el que penso jo cada dia, si dormís 2h tot el que podria fer!!! el meu, que aquesta setmana fará 2mesos, de dia dorm poquissim. Hi ha dies que potser dorm en tot el dia 30min així que ja us podeu imaginar com vaig. I fins ara no aguantava ni a l'hamaqueta, així que era tot el dia braços. Això si, de nit al menys descanso bastant, que s'agraeix.
De totes maneres, aquesta setmana ha dormit una mica més, ha fet alguna migdiada de 2h així que potser es comença a regular...
Ostres noies! esteu descrivint al meu fill! L'Àlex durant el dia només dorm 30 minutets abans de menjar això si,a la nit dorm 10 horetes seguides no ens podem queixar; li vem comentar al pediatre si era massa i ens va dir que el deixéssim dormir. La última novetat , que abans no feia, es que ara quan sortim a passejar, al cap d'una estoneta es posa a plorar i l'haig de sacsejar fins que s'adorm, això si, en quan arribem a casa es desperta... 

Nosaltres quan els teniem així de mesets, han estat pols oposats.
El nen menjava i després podia dormir 2 o 3 hores fins a tornar tenir gana. En canvi la nena ha estat de sons curts, de 20 min aprox, això sí.. .en feia un munt durant el dia!!
El nen menjava i després podia dormir 2 o 3 hores fins a tornar tenir gana. En canvi la nena ha estat de sons curts, de 20 min aprox, això sí.. .en feia un munt durant el dia!!
HOla!
doncs el meu feia 1h màxim 2 i menjar i a les nits igual més o menys fins als 6 mesos....rebentats i zombies vam quedar...
ara amb 14 mesos ja dorm una mica més seguit encara que a la nit no aguanta més de 4 hores sense despertar-se...de dia dorm menys, en total potser no arriba a 2h però no són seguides (matí i tarda) i ja no dóna temps de fer res! 
doncs el meu feia 1h màxim 2 i menjar i a les nits igual més o menys fins als 6 mesos....rebentats i zombies vam quedar...
ara amb 14 mesos ja dorm una mica més seguit encara que a la nit no aguanta més de 4 hores sense despertar-se...de dia dorm menys, en total potser no arriba a 2h però no són seguides (matí i tarda) i ja no dóna temps de fer res! 
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Bones!
Moltes gràcies a totes!!
Ara la meva filla comença a dormir més a la nit i menys durant el dia. Porta una setmaneta que fa una dormideta al matí d'1 hora, una migdiada igual i més i una dormideta a la tarda.
Excepte avui que només dorm...deu notar el mal temps...ho noten els bebés? Perquè avui que plou fa duea hores que dorm!!! I no ho fa mai!!
Moltes gràcies a totes!!
Ara la meva filla comença a dormir més a la nit i menys durant el dia. Porta una setmaneta que fa una dormideta al matí d'1 hora, una migdiada igual i més i una dormideta a la tarda.
Excepte avui que només dorm...deu notar el mal temps...ho noten els bebés? Perquè avui que plou fa duea hores que dorm!!! I no ho fa mai!!
MILEIDY13 ha escrit:Ostres noies! esteu descrivint al meu fill! L'Àlex durant el dia només dorm 30 minutets abans de menjar això si,a la nit dorm 10 horetes seguides no ens podem queixar; li vem comentar al pediatre si era massa i ens va dir que el deixéssim dormir. La última novetat , que abans no feia, es que ara quan sortim a passejar, al cap d'una estoneta es posa a plorar i l'haig de sacsejar fins que s'adorm, això si, en quan arribem a casa es desperta...
Mileidy13 li dònes LM? Es que jo estic al mateix cas, el meu nen té dos mesets i durant al dia acumulat potser em dorm un màxim de 2 hores però a la nit em pot dormir 10 hores seguides sense despertar-se, però el pediatre m'obliga a despertar-lo.
bones Aitona,
no el meu nen des de els dos mesos fa LA per que hem vaig quedar sense llet i el pediatre primer hem va fer donar-li bibi de reforç i finalment ja nomes LA. Avui hem descobert que li agrada fer la migdiada al sofà,
i porta ja dues horetes dormint!!!
no el meu nen des de els dos mesos fa LA per que hem vaig quedar sense llet i el pediatre primer hem va fer donar-li bibi de reforç i finalment ja nomes LA. Avui hem descobert que li agrada fer la migdiada al sofà,
Aitona m'he oblidat de dir-te que a nosaltres el pediatre ens va dir que no despertesim al nen a la nit que l'havíem deixar descansar!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |