Ara el senyor Estivill canvia de teoria...

Els hàbits de dormir.
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Ara el senyor Estivill canvia de teoria...

EntradaAutor: Ponioleta » dv. set. 28, 2012 11:55 am

No tinc cap ganes de discutir ni que el post acabi a la Paperera.

En aquesta entrevista (les preguntes les fan els lectors del diari) el "senyor" Estivill es retracta del que havia dit tantes vegades i ara diu:

Recientemente hemos publicado el libro 'A dormir', que es la actualización de los conocimientos sobre el sueño de los niños. En él, explicamos unas normas para enseñar a dormir a los niños correctamente respetando la lactancia materna, de hecho los estudios científicos que hemos publicado en la revista española de pediatría han sido realizados en niños con lactancia materna a demanda. En el cerebro de los niños existe un grupo de células que es nuestro reloj biológico. Es el que nos indica que hemos de dormir de noche y estar despiertos de día. Como otras estructuras del cerebro de los niños, este reloj biológico es inmaduro al nacer. Por esto los niños duermen a trocitos y no pueden dormir de un tirón las horas nocturnas hasta los seis meses de edad. Las normas que explicábamos en 'Duermete niño' eran para los niños a partir de los tres años que tenían el denominado 'insomnio infantil por hábitos incorrectos'. Estas norma no pueden ser aplicadas en los niños más pequeños por esta inmadurez de su reloj biológico. Hay que realizar otras rutinas respetando la lactancia materna a demanda para ir enseñando a este reloj biológico a sincronizarse con el medio ambiente y así llegar de seis meses con un sueño nocturno adecuado de unas once horas y tres siestas diurnas: una después del desayuno, una después de la comida y una después de la merienda. En nuestro libro 'A dormir' explicamos estos nuevos conocimientos científicos y damos las pautas adecuadas para que el niño, siguiendo la lactancia a demanda, pueda ir estructurando adecuadamente su sueño.

http://www.elpais.com/edigitales/entrev ... ml?id=9446

Ah vale, que ara ja no se l'ha de deixar plorant a partir de 6 mesos com deia, sinó que ens podem esperar als 3 anys!!! Ostres quina diferència!!! I ara hem de respectar la lactància materna a demanda? a demanda també durant la nit?

En fi, aquí ho deixo i que cadascú en tregui les seves conclusions. I si sou de les que us agrada el que diu aquest home i li feu cas, com a mínim espereu-vos als 3 anys. Doneu aquesta treva als vostres fills i filles :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Nur79
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

Re: Ara el senyor Estivill canvia de teoria...

EntradaAutor: Nur79 » dv. set. 28, 2012 12:01 pm

QUE FORT!!!!!

la de mares que han aplicat la salvatjada seguint-lo! I ara , després de deixar plorar a milions de nens, diu que no està bé!
Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dv. set. 28, 2012 12:02 pm

Ostres, mira, ja està bé que sigui ELL qui ho digui, però no són "nuevos conocimientos científicos", si de cas ho seran per a ell, no per a tota la comunitat científica. :ok:
tacai
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

EntradaAutor: tacai » dv. set. 28, 2012 12:23 pm

Ostres, com se li veu el plumero... quines ganes de vendre! màrqueting total, com que veu que el Carlos Gonzàlez deu estar per sobre d'ell en vendes. Quina barra!!! bufff, es llegeix entre línies... no tengo ni idea de lo que es el sueño del bebé, i dubto que hi hagi molts que segueixin lactància materna i dormin 11 hores seguides, i 3 siestes??? d'on treu les teories aquest metge???? la meva ja dorm durant el dia, i en fa dues. La de la merienda no la conec, a no sé que anem a passejar!

i que li diguin a la meva amiga uqe el seu nen li dorm 20 min. durant el dia, i a vegades ni això. QUINA RÀBIA!
Nur79
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

EntradaAutor: Nur79 » dv. set. 28, 2012 12:25 pm

Tacai,

L'ona era igual que el bebé de la teva amiga. Jo anava petadissima perquè no dormia mai, i si ho feia, només 20 minuts. A mesuar que ha crescut, ja fa les bacaines més llargues!
Imatge
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dv. set. 28, 2012 12:34 pm

tacai ha escrit:Ostres, com se li veu el plumero... quines ganes de vendre! màrqueting total, com que veu que el Carlos Gonzàlez deu estar per sobre d'ell en vendes. Quina barra!!! bufff, es llegeix entre línies... no tengo ni idea de lo que es el sueño del bebé, i dubto que hi hagi molts que segueixin lactància materna i dormin 11 hores seguides, i 3 siestes??? d'on treu les teories aquest metge???? la meva ja dorm durant el dia, i en fa dues. La de la merienda no la conec, a no sé que anem a passejar!

i que li diguin a la meva amiga uqe el seu nen li dorm 20 min. durant el dia, i a vegades ni això. QUINA RÀBIA!

Sense que sembli que defenso l'Estivill et puc dir que sí pot ser que dormin 11 hores seguides i segueixin amb LM. La meva va prendre pit fins als dos anys i dormia molt a les nits i des de ben petita, al principi la pediatra em feia posar-me el despertador per a despertar-la jo i que mengés. Ara ja no recordo a partir de quina edat em va dir que ho deixés de fer (6 mesos potser?) i ella seguia dormint d'una tirada però no va afectar en absolut a la LM, sembla ser que amb el que menjava de dia ja en tenia prou!
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dv. set. 28, 2012 12:53 pm

http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dv. set. 28, 2012 1:05 pm

Què fort!!! Aquest home no té ni ètica ni res :ufs: :ufs: :ufs: per descomptat que rectificar és de sabis però només de pensar en la quanitat de dones que han aplicat aquest mètode de bona fe i han fet patir INUTILMENT als seus fills... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge

Imatge
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dv. set. 28, 2012 1:06 pm

Quina barra........L'ensinitrador es desmunta!!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
nb_30
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dv. set. 28, 2012 1:35 pm

Jo tinc una nena d'un mes, fem LM i em dorm també 11 hores seguides.He de ser jo que la desperti per menjar perquè sinó només dormiria! Així q estic d'acordar amb la raqueleta.i q quedi també clar q no m'agrada gens l'estivill..
montses
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dv. set. 28, 2012 2:58 pm

Ostres! anava a dir-lo al SocPetit, però ja veig que ho sabeu :ok: ...res mes a afegir!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dv. set. 28, 2012 3:03 pm

No en faria pas prou de tornar tots els calers! i la de vides que ha esguerrat...! que no és poca cosa el que ha fet aquest home! jo estava esperant a veure quan i com ho faria això de dir: pues no... m'equivocava..! i veig que ho vol anar fent suaument...
Mare meva! a la presó hauria d'anar! quin desastre! quan catalunya sigui lliure, l'enviem al país veí! no el volem pas aquí... que comenci altre cop allà cantant: puff era un dragón mágico...
Imatge
tacai

EntradaAutor: tacai » dv. set. 28, 2012 3:31 pm

tacai ha escrit:...i dubto que hi hagi molts que segueixin lactància materna i dormin 11 hores seguides, i 3 siestes???...!

Raqueleta, sense voler entrar en el que he escrit i en un tema lingüístic... 'he posat, dubto que hi hagi molts nens!...' per no dir que 'no hi ha cap', és clar, que n'hi hauran, però no són la majoria. És una manera d'escriure, no de dir que no hi ha cap nen en el món que mami teta i no dormi 11 hores seguides...

era per comentar el que ha dit l'Estivill...
tacai

EntradaAutor: tacai » dv. set. 28, 2012 3:36 pm

nb-30, no és lo normal, vaja que dormi tantes hores seguides tant petitó-na. Tens molta sort. Per cert, i no et diuen que la despertis per mamar? bé, a mi em deien que la despertés a les 4h, també perquè era petitona, però sempre ho he sentit a totes les mares, que maxim 5-6 hores... Bueno, sense entrar en un altre debat, que no era la meva intenció!

bé, és el post de l'Estivill.
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dv. set. 28, 2012 3:46 pm

bé, com que el "seu" mètode ja no s'aguantava per enlloc, i veia que fins i tot les mares, a les que tractava d'ignorants amb una impunitat i desvergonya descomunals, estaven més al corrent del funcionament de son infantil que ell mateix, doncs ha acabat per dir ni més ni menys que les seves recomanacions eren a partir de 3 anys :-:) :-(( :-:) :-((

Suposo que les meves 2 germanes, que han confiat amb el seu mètode per ensenyar hàbits de son als seus respectius fills, estaran encantades de saber que en comptes de fer-ho als 6 mesos s'haurien hagut d'esperar als 3 anys per aguantar, a contra cor i plorant amargament darrera la porta, el plors dels seus fills, un dia darrere l'altre, pensant que així feien el correcte tot i que se'ls trenqués l'ànima.

Miri Sr. Estivill, el meu fill, amb 3,5 anys, molts cops encara no sap perquè plora. Potser comença a plorar per una rabieta i finalment necessita de la mare o de l’adult per treure’l de l’estat d’angoixa en què deriva la ràbia inicial de la pataleta.
I en una rabieta no plora de por, no es tracta de quelcom tant bàsic per ell com és la seguretat en mig de la nit, sinó pel desacord en el color de la jaqueta, per posar un exemple. Per superar la por, és sobradament conegut que el menys recomanable és forçar al petit a enfrontar-s’hi sol. La por és necessària i es supera amb seguretat.
En fi, potser li recomanaria que abans de escriure libres de com tractar als infants fes l’esforç de coneix-se’ls i respectar-los.
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. set. 28, 2012 6:05 pm

Ja només li faltava aixó perquè se li vegués definitivament el llautó a aquest home... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » ds. set. 29, 2012 8:46 am

Goga ha escrit:Estivill, posa't a dormir a tu mateix que bona falta et fa, pallasso.

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » ds. set. 29, 2012 9:30 am

Sense q sembli q el defenso ni res semblant, jo ja tenia entès q el mètode forber era per nanos de 3-5 anys als q no els hi donava la gana d'anar a dormir. Q els havien de deixar plorar si el plor era de rebequeneria...

Pensava q en el seu llibre, l'Estivill comentava tambe lo de la franja d'edat!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. set. 29, 2012 1:19 pm

Ara caldria saber l'opinió de les mares i pares que hagin aplicat aquest mètode als seus fills menors de 3 anys després de llegir aquestes paraules d'aquest senyor...

Kabbisa, jo no l'he llegit el llibre d'aquest senyor, però segons tinc entès ho recomanava per nens majors de 6 mesos.
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » ds. set. 29, 2012 1:55 pm

Si, a partir dels 6 mesos, pe`ro els seus amiguets pediatres de la Dexeus a mi me'l van recomanar als 3 mesos z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) SI, si! com ho llegiu...PEDIATRES de la Dexeus , hospital que es fa dir "amigo de o¡los niños", em van dir que als 3 mesos comencés amb el mètode...Evidentment vaig canviar de pediatre :-:)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::