Com dormen a la llar d'infants?

Els hàbits de dormir.
Pekenyita
:: gosset
Entrades: 420
Membre des de: dg. set. 25, 2011 10:13 am

Com dormen a la llar d'infants?

EntradaAutor: Pekenyita » dj. ago. 30, 2012 4:24 pm

La Bruna té 7 mesos i no sap adormir-se sola. És una nena molt moguda i sempre l'hem adormit a coll perquè, fins ara, és la única manera que es relaxa i s'adorm. No hem provat cap mètode, perquè no em convencen. No sóc capaç de veure plorar a la meva filla més de 10 segons, digueu-me bleda, però sempre que hem pensat en deixar que s'adormi sola, a la mínima que plora l'hem agafat.
Total, que la setmana que ve comença la llar d'infants i em fa por que allà es trobi que ningú l'ajuda a dormir. Entenc que no ho faran, però algú s'ha trobat mai amb aquest problema? Com han reaccionat les mestres de la llar? I el nen/a?
Moltes gràcies per avançat!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Com dormen a la llar d'infants?

EntradaAutor: sargantana:28 » dj. ago. 30, 2012 4:42 pm

quan tinguis la reunió individual abans de començar el curs explica-li a la mestra com és la teva filla i com l'adormiu a casa, a la meva escola creem un clima de relax, amb una mica de foscor i musiqueta relaxant i al principi gronxem amb el bressol a aquells nens que ho necessiten, o els agafem a coll si cal...cada nen ve amb els seus costum particulars, uns necessiten braços, altres pit, etc, està clar que a l'escola hi ha coses que no podem oferir però en la mesura del possible, els ajudem a tots.

Hi ha nens que els hi costa més i d'altres que els hi costa menys, però a final de curs aprenen a adormir-se sols i a relaxar-se al seu llitet, de fet els més petitons mai saben adormir-se sols, però de veritat que en pocs mesos les coses canvien, ells entenen que les profes no els podem agafar a tots a la vegada però que estem allà amb ells mentre dormen per si necessiten alguna cosa, el més important és crear seguretat i un cop ells se senten segurs i confiats van agafant uns hàbits que ara mateix a casa ens semblen impossibles (t'ho dic per experiència )

Si té algun nino, xumet, etc que li relaxi porta-li a l'escola i ja veuràs com tot anirà cada dia una miqueta millor :) i no pateixis que a l'escola tampoc la deixaran plorar sense atendre-la massa estona, els bens es fan estimar des del primer segon i tots volem el millor per ells
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dj. ago. 30, 2012 5:23 pm

doncs segurament sola dormirà, no pensis que la agafaran a coll ni res per l'estil. La meva nena a casa no sap dormir sola i a l'escola si. Li ha costat però al final s'adorm sola a l'escola.
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. ago. 30, 2012 8:33 pm

Al Quim se que al cole li fan pam pam al cul, allo suau com gronxant-los i aixi s'adorm si esta excitat, en canvi a casa no ho he fet mai, no t'amoinis que segur que trobaran la manera i no te perque ser la que feu a casa, a l'escoleta els nens es comporten diferent.
Pekenyita
Entrades: 420
Membre des de: dg. set. 25, 2011 10:13 am

EntradaAutor: Pekenyita » dj. ago. 30, 2012 9:09 pm

Moltes gràcies per les respostes noies.
Sargantana, la teva opinió em tranquilitza bastant.
A veure com ho portem un cop comenci l'escola bressol. El què penso és que allà només hi anirà al matí (de 9 a 12) i a les molt males que no dormís, després ja dormiria amb els avis a casa.
Moltes gràcies de nou!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
elir
:: tigre
:: tigre
Entrades: 776
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 7:57 pm

EntradaAutor: elir » dj. ago. 30, 2012 10:36 pm

Hola , di va de 9 a 12 potser la posen a descansar en una hamaqueta no? No se... El meu fill ara te dos anys però quan va començar l'escola bressol tenia 15 mesos i srmpre dormia amb nosaltres i des del primer dia va dormir solet solet.. Igualment com t'han dit a la reunió pregunta tooooots els dubtes q tinguis.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::