Canvis en el son als sis mesos?

Els hàbits de dormir.
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Canvis en el son als sis mesos?

EntradaAutor: catalanna » ds. jul. 21, 2012 9:58 pm

Bona nit! El meu petit està a punt de fer els sis mesos i fa dies que es torna a despertar a la nit, ara que ja la dormia sencera. Els primers dies ho associava amb la calor, però ara dubto perquè em comença a passar que es desperta plorant com un boig a les migdiades, fins que el calmes i segueix dormint com si res (quan fa això no el calma ni el pit!!). Fa temps vaig agafar el llibre de la Rosa Jové de la biblio, però ara no recordo qué deia dels sis mesos. Pot ser que canvii el son? Què li passa al meu petit?? Ja sé que és una fase i que passarà com totes, però tinc curiositat per entendre què ha canviat...
Merci!
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Canvis en el son als sis mesos?

EntradaAutor: Tutty29 » dg. jul. 22, 2012 10:05 am

El meu nen el dia 26 farà 6 mesos i encara no ha dormit una nit sencera, ara nomès es desperta un cop pel biberó. Suposo que quan començi amb les papilles es quedarà mes tip i dormira, no ho se!!!
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » dg. jul. 22, 2012 10:28 am

Noies,

poden ser les dents... i tant!
La meva peque acaba de fer els sis mesos, i passa com tu... ara dorm pitjor que fa un parell de mesos, i ara treballem!!!! ufff.

Penso que son les dents.. els veieu ficant-se les manetes a la boca, mes neguitosos, oi??

isa sf
Gimmy&Anna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am

EntradaAutor: Gimmy&Anna » dl. jul. 23, 2012 11:33 am

Jo m'estic llegint el llibre de la Tracy Hogg i diu que si els 6 mesos dormia tota la nit i es comença a despertar són unes crisis de creixement i que es el moment de començar a introduir-li els sòlids. O si ja has començat augmentar-li la quantitat de menjar durant el dia.. no sé es el que diu ella però també poden ser les dents...
Esperançada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 742
Membre des de: dl. nov. 22, 2010 4:58 pm

EntradaAutor: Esperançada » dv. set. 28, 2012 11:00 am

Nosaltres desde els 4 mesos que dormia tota la nit però farà una setmana que li costa molt agafar la son i cap a les 3 del mati es desperta. Li dono un bibero i es queda la mar de panxa dormint una altre vegada. No sé si pot coincidir amb el fet de que ha començat l'Escola Bressol. A més a més haig de vigilar per que de seguida es posa dreta i em fa por que caigui.
Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dv. set. 28, 2012 9:01 pm

El meu dormia molt bé fins els 4 mesos i mig. Al principi em pensava que era cosa de la calor però ara que casi no en fa segueix igual. La Rosa Jové diu que a partir del 4rt mes passen de tenir 2 a 4 fases de la son i que a partir del 7 ja té el 5è que li faltava. Just aquestes fases són les de la son lleu, això fa que els despertars nocturns els desvetlli més.
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dc. oct. 10, 2012 9:27 pm

mdemare ha escrit:El meu dormia molt bé fins els 4 mesos i mig. Al principi em pensava que era cosa de la calor però ara que casi no en fa segueix igual. La Rosa Jové diu que a partir del 4rt mes passen de tenir 2 a 4 fases de la son i que a partir del 7 ja té el 5è que li faltava. Just aquestes fases són les de la son lleu, això fa que els despertars nocturns els desvetlli més.

Ostres mdmare!
M'acabes d'il.luminar! Just fa 1 setmana que el meu nen es desperta molt més sovint i és quan ha passat la frontera dels 4,5 mesos.
I com evooucionen a partir de llavors?
Gracies

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::