Collit: com ho feu perque no caiguin del llit?
Collit: com ho feu perque no caiguin del llit?
Hola,
Nosaltres fem collit amb la petitona de 6 mesos i estem encantats. Ho fem sense sidecar, directament al llit.
(Les migdiades les fa al bressol...)
Ara ella comença a fer la croqueta, es dona la volta i es mou molt. El que em preocupa és quan la poso a dormir per les nits, cap a les 21h, de vegades es queda desperta al llit una estona fins que s'adorm. Com ho faig aquesta estona perque no caigui? No anirem pas a dormir tan aviat... El que faig ara és anar constantment a l'habitació a comprovar!
Val a dir que dormim amb futon al terra, per tant la caiguda no seria terrible, però entre el futon i el tatami hi pot haver un pamet i ja es faria un bon nyanyo pobreta...
Com us ho feu les que feu collit?
Nosaltres fem collit amb la petitona de 6 mesos i estem encantats. Ho fem sense sidecar, directament al llit.
(Les migdiades les fa al bressol...)
Ara ella comença a fer la croqueta, es dona la volta i es mou molt. El que em preocupa és quan la poso a dormir per les nits, cap a les 21h, de vegades es queda desperta al llit una estona fins que s'adorm. Com ho faig aquesta estona perque no caigui? No anirem pas a dormir tan aviat... El que faig ara és anar constantment a l'habitació a comprovar!
Val a dir que dormim amb futon al terra, per tant la caiguda no seria terrible, però entre el futon i el tatami hi pot haver un pamet i ja es faria un bon nyanyo pobreta...
Com us ho feu les que feu collit?
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Re: Collit: com ho feu perque no caiguin del llit?
Hola Coquette,
Nosaltres quan eren petits posàvem tot de coixins al seu voltant, el de lactància ens anava molt bé. Quan van començar a ser una mica més grans i ja gatejaven li vam ensenyar a baixar del llit de cul.
Ens ha funcionat molt bé amb tots dos fills!
Nosaltres quan eren petits posàvem tot de coixins al seu voltant, el de lactància ens anava molt bé. Quan van començar a ser una mica més grans i ja gatejaven li vam ensenyar a baixar del llit de cul.
Ens ha funcionat molt bé amb tots dos fills!
Hola,
nosaltres quan el teniem al mig de tots dos no hi havia problema, dormiem molt a la punteta del llit per no xafar-lo i ja està, però quan estava a l'altre costat jo gairebé no dormia patint de que no caigués. Nosaltres no ho vam fer, però una solució seria posar una barana al llit, com aquestes que es fiquen als llits de nens.
nosaltres quan el teniem al mig de tots dos no hi havia problema, dormiem molt a la punteta del llit per no xafar-lo i ja està, però quan estava a l'altre costat jo gairebé no dormia patint de que no caigués. Nosaltres no ho vam fer, però una solució seria posar una barana al llit, com aquestes que es fiquen als llits de nens.
nosaltres fem collit a mitges, com aguanta molt sense despertar-se, comença dormint a la cuna, i quan es desperta ja la coloco entre els dos si toca un pit, o si toca que tiri de l'altre, ella queda a l'extrem i jo al mig; pero hi posso un coixi i la cuna contra el llit. ens ha anat bé, també per que es hores que o dorm o menja i torna a dormir. no fa croquetes fins al matí que es lleva jeje. I si s'adorm i jo encara estic desperta li acostumo a passar el braç rodejant-la "per marcarli el territori" i notar si es mou mes del compte..
també te 6mesos i es mou molt quan esta desperta!! el llit el recorre de "cabo a rabo" croquetejant!
també te 6mesos i es mou molt quan esta desperta!! el llit el recorre de "cabo a rabo" croquetejant!
- afrodita11
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm
hola!! idò nosaltres hem optat per treure les cames al llit i posar el matalàs a terra. És que el nostre fill es mou molt...
Leonera, nosaltres fem exactament lo mateix que tu, però enlloc de apuntalar els coixins a la cuna ho fem a la cadira. Us he de dir, però, que la Bruna fa tanta força amb les cames que fa dues setmanes va caure del llit a terra.
Quin susto! Des de les hores que no dormo tranquila quan queda a la vora. Ara ens volem plantejar fer-la dormir tota la nit a la cuna, però si no ho aconseguim, compraré una barana perquè no pot ser...
Val a dir que la meva habitació és tan peque que no tenim espai per fer sidecar, si no ja ho hagués fet!
Quin susto! Des de les hores que no dormo tranquila quan queda a la vora. Ara ens volem plantejar fer-la dormir tota la nit a la cuna, però si no ho aconseguim, compraré una barana perquè no pot ser...Val a dir que la meva habitació és tan peque que no tenim espai per fer sidecar, si no ja ho hagués fet!
Merci per les respostes!
He provat això dels coixins, posant-los sobre el llit delimitant una zona, però no em fa gràcia del tot. El coixí de lactància ok però altres coixins mès grans em fan cosa... No us vull espantarp però sé d'una noia a qui se li va morir la filla peruè va caure sobre uns coixins que havien posat al terra i es va ofegar... Horrorós...
Em sembla que m'hauré d'acostumar a posar-la a dormir al bressol i passar-la al llit nostre després.
Avui mateix quan l'he deixada al llit s'ha passat una bona estona donant voltes per tot el llit
Bona nit!!
He provat això dels coixins, posant-los sobre el llit delimitant una zona, però no em fa gràcia del tot. El coixí de lactància ok però altres coixins mès grans em fan cosa... No us vull espantarp però sé d'una noia a qui se li va morir la filla peruè va caure sobre uns coixins que havien posat al terra i es va ofegar... Horrorós...
Em sembla que m'hauré d'acostumar a posar-la a dormir al bressol i passar-la al llit nostre després.
Avui mateix quan l'he deixada al llit s'ha passat una bona estona donant voltes per tot el llit
Bona nit!!
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Hola coquette, tens diverses opcions (que són les que hem anat provant nosaltres:P):
- Deixar-la al bressol fins que aneu a dormir vosaltres (durant el dia el nostre menut dorm en un moisés allà on estiguem nosaltres, així quan es desperta ens veu i no s'espanta i a sobre no tenim perill de que caigui).
- Posar un vigilador amb càmera (si el posem a dormir al nostre llit, ens va molt bé per veure si es belluga, si està despert o si rodola)
- Bressol en sidecar: no tens la opció de posar-lo a ran del teu llit?? Treient rodes, etc..? Així tens barana per una banda. Nosaltres al tenir en sidecar, només posem els 2 coixins de dormir nostres mentre no hi som, fent de barrera. SEMPRE vigilant per la càmera.
- Quan no bellugava tant el posava al sofà mentre sopavem, però ara també fa la croqueta i el primer és la seguretat!
- Deixar-la al bressol fins que aneu a dormir vosaltres (durant el dia el nostre menut dorm en un moisés allà on estiguem nosaltres, així quan es desperta ens veu i no s'espanta i a sobre no tenim perill de que caigui).
- Posar un vigilador amb càmera (si el posem a dormir al nostre llit, ens va molt bé per veure si es belluga, si està despert o si rodola)
- Bressol en sidecar: no tens la opció de posar-lo a ran del teu llit?? Treient rodes, etc..? Així tens barana per una banda. Nosaltres al tenir en sidecar, només posem els 2 coixins de dormir nostres mentre no hi som, fent de barrera. SEMPRE vigilant per la càmera.
- Quan no bellugava tant el posava al sofà mentre sopavem, però ara també fa la croqueta i el primer és la seguretat!
Nosaltres vam acabar comprant una barana d'aquestes de quita i pon de l'IKEA
.
.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Hola! Les q vau ensenyar als nens a baixar de cul, només gatejaven o ja caminaven?es q la meva només repta i la veig molt petita oerquè m'entengui...
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Carbasseta,
Nosaltres li varem ensenyar quan começava a gatejar, al principi no ens entenia, però a base de repetir-ho unes quantes vegades ja va veure que voliem ensenyar-li

Nosaltres li varem ensenyar quan começava a gatejar, al principi no ens entenia, però a base de repetir-ho unes quantes vegades ja va veure que voliem ensenyar-li
Nosaltres dormim en sidecar i a les migdiades d'ella li posem com a barrera un matalàs del bressol fent de paret i de l'altra banda apuntalat amb coixins. Sembla impossible que li passi res oi? Doncs avui no sé com s'ho ha fet però s'ha escapat per un pas que s'ha obert ella i s'ha fotut de cap a terra. Estic molt espantada perquè té molta força, molta energia, poca por i no s'atura amb res. Demà li muntaré el bressol amb totes les baranes i serà una pena perquè a totes dues ens va super bé el collit (ella es desperta moltes vegades de nit i mama), però si trobés alguna solució...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |