Osteopatia: heu dut als vostres nadons? ho ha arreglat?
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Osteopatia: heu dut als vostres nadons? ho ha arreglat?
M'estic plantejant dur el menut (6 mesos) a l'osteòpata pel tema de la son i m'agradaria saber si les que hi heu dut els vostres fills/es us ha funcionat i quantes sessions vam fer. Per això m'aniria bé que omplissiu els items per poder fer un sondeig i valora-ho:
- Edat nadó
- Problema
- Número de sessions
- Es va sol·lucionar?
- Referències (lloc on es va realitzar el tractament)
Moltes gràcies per endavant!
Una mare desesperada.
- Edat nadó
- Problema
- Número de sessions
- Es va sol·lucionar?
- Referències (lloc on es va realitzar el tractament)
Moltes gràcies per endavant!
Una mare desesperada.
Re: Osteopatia: heu dut als vostres nadons? ho ha arreglat?
s'ha duplicat
itzel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 16, 2012 6:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[quote="itzel"]A veure si et puc ajudar.
EL meu fill ara té 11 mesos i desde els 6 mesos que li estic fent sessions d'osteopatia perque cada mitja hora o hora es desperta. De moment no he notat cap canvi, segueix despertant-se igual però les sessions li segueixo fent igual perque ja em van dir que potser els despertars no es podrien arreglar amb l'osteopatia. A ell l'osteopata li ha trobat la part de l'estòmac comprimit i la part del crani que al nèixer tenia un nyanyo i encara el nota i això a la llarga diu que podria portar-li migranyes i és per això que el segeuixo portant però el tema de dormir igual de malament.
Espero que algú et pugui donar millors esperances que la meva. Jo dormo amb ell i així no es fa tant dur els seus despertars tant seguits però vaig agotada tot el dia.
Sort!
EL meu fill ara té 11 mesos i desde els 6 mesos que li estic fent sessions d'osteopatia perque cada mitja hora o hora es desperta. De moment no he notat cap canvi, segueix despertant-se igual però les sessions li segueixo fent igual perque ja em van dir que potser els despertars no es podrien arreglar amb l'osteopatia. A ell l'osteopata li ha trobat la part de l'estòmac comprimit i la part del crani que al nèixer tenia un nyanyo i encara el nota i això a la llarga diu que podria portar-li migranyes i és per això que el segeuixo portant però el tema de dormir igual de malament.
Espero que algú et pugui donar millors esperances que la meva. Jo dormo amb ell i així no es fa tant dur els seus despertars tant seguits però vaig agotada tot el dia.
Sort!
jo porto des de que va neixer la Júlia sense dormir apenes i amb el dubte de portar-la però mai m'he atrevit així que m'interessa el tema.
itzel i que en consisteixen les sessions? el nen ho passa malament?
quan et cobren?
itzel i que en consisteixen les sessions? el nen ho passa malament?
quan et cobren?
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo vaig al osteopata, ahir mateix vaig anar, i a les meves dues peques les he portat puntualment quan han tingut algun problema i jo he estat super contenta, els hi han tret pressions i tensions que els hi feien per exemple no menjar bé, tenir alguna possició incorrecte de la postura durant l'embaràs, ara vull portar a la petita perque veig que no creix com ho tindria que fer i ahir em van comentar que la portés.
Els peques no ho passen malament no els hi fan mal t'ho puc assegurar, a mi per una sessió de una horeta em cobren 40 €.
Els peques no ho passen malament no els hi fan mal t'ho puc assegurar, a mi per una sessió de una horeta em cobren 40 €.
- princesa_ballarina

Ahir vam anar apreguntar a un centre´i ens van explicar que als nadons els hi fan molt suau. Que en la sessió d'una hora no estat tota l'estona amb el nadó perquè s'agobiaria. Que quan s'inquieten, el pot agafar la mare i van fent com poden. Veig que són força respectuosos.
Em van dir que es tracta de fer com un massatge per distensionar unes parts del cap (jo pensava que era rotllo curanderojejeje)
A veure si les mares que hi han anat ens segueixen explicant per acabar de decidir-nos.
Em van dir que es tracta de fer com un massatge per distensionar unes parts del cap (jo pensava que era rotllo curanderojejeje)
A veure si les mares que hi han anat ens segueixen explicant per acabar de decidir-nos.
Jo no estic desconenta amb l'osteopata el que passa es que de moment segueix despertant-se tot sovint ahir mateix cada mitja hora es va estar despertant i estic així desde que va nèixer. A mi el primer osteopata que vaig anar i no em va agradar em va cobrar 60 euros i no va estar ni un quart d'hora. El que si que m'agrada i molt em cobra 40 euros i entre una cosa i l'altre està una horeta no arriba. El nen no pateix fins i tot dues vegades li ha fet el tractament del crani i el Nil dormia.
Noies per propia experiencia... La quiropractica si que funciona!! He ajustat en Jofre desde que tenia 15 dies de vida fins ara que en te 2,5 amb una frequencia cada cop mes espaiada. Es una tecnica molt suau pels nadons i els deixa relaxadets. El quiropractic per sessio dura uns 15-20 minuts i sol costar 15-20€ per sessio.
Si voleu mes informacio cap problema!
Si voleu mes informacio cap problema!
Jo estic portant al meu petit a l'osteòpata des de que tenia 15 dies i n'estic contenta. L'hi vaig portar no tant pel tema de la son (que també) sinó perquè era un nadó molt irritable i tot el dia i tota la nit estava angoixat plorant, i no sabíem com ajudar-lo. La osteòpata va diagnosticar-li una compressió cranial arran del part estressant que vam tenir. Vam fer les dues primeres sessions de xoc espaiades en 15 dies i la tercera al mes següent. A partir de llavors vam fer una quarta sessió als 6 mesos i la propera la farem als 9 mesos (cada vegada que el nadó passa per un avenç psicomotor). La teràpia craneo-sacral consisteix en uns massatges al cap per tal de suavitzar les membranes, també per fer que els ossos rotin "correctament" en cas de parts abdominals... i massatges al final de la columna, a l'os sacre, per suavitzar tensions.
En el meu cas va ser un part induït, molt llarg, que va acabar amb fòrceps i tot i que el caparró del meu petit va sortir rodonet com una poma, també va sortir igual de dur (com un casc de moto). Segons la osteòpata li feia mal com si portés una gorra massa petita. Després de les primeres dues sessions em vaig espantar perquè va fer una rebrincada a pitjor, però dsprés de la tercera ja vaig notar un gran canvi en l'humor del petit.
Jo hi crec, tot i que els pediatres són força escèptics amb això, la meva em va dir que el canvi l'hagués fet igualment per un tema de creixement i evolució i potser té raó... però mal segur que no li fa...
En el meu cas va ser un part induït, molt llarg, que va acabar amb fòrceps i tot i que el caparró del meu petit va sortir rodonet com una poma, també va sortir igual de dur (com un casc de moto). Segons la osteòpata li feia mal com si portés una gorra massa petita. Després de les primeres dues sessions em vaig espantar perquè va fer una rebrincada a pitjor, però dsprés de la tercera ja vaig notar un gran canvi en l'humor del petit.
Jo hi crec, tot i que els pediatres són força escèptics amb això, la meva em va dir que el canvi l'hagués fet igualment per un tema de creixement i evolució i potser té raó... però mal segur que no li fa...
- princesa_ballarina

Torno a ser jo:P
Us explico com ha anat:
- Primera sessió. 3 nits següents la meitat de despertarts!! (genial), però després com sempre (podria ser el refredat).
- Segona sessió: absolutament cap canvi...
-A nul·lem tercera sessió, preferim pagar millor a un bon pediatra (en aquest cas, Luis Ruiz) que ens orienti i ens visiti el nen (resulta que tenia mal d'orella) que seguir amb l'osteòpata.
Potser va ser que aquest en concret no ens acabab de quadrar..el cas, és que, com deia, el nen té molt mocs, mocs que li van a la orella i aquesta li fa mal...potser per això no dorm? pq en té molt i no respira bé? pq en té molts i no popa bé? pq quan popa o dormint li fan mal les orelles??
Us explico com ha anat:
- Primera sessió. 3 nits següents la meitat de despertarts!! (genial), però després com sempre (podria ser el refredat).
- Segona sessió: absolutament cap canvi...
-A nul·lem tercera sessió, preferim pagar millor a un bon pediatra (en aquest cas, Luis Ruiz) que ens orienti i ens visiti el nen (resulta que tenia mal d'orella) que seguir amb l'osteòpata.
Potser va ser que aquest en concret no ens acabab de quadrar..el cas, és que, com deia, el nen té molt mocs, mocs que li van a la orella i aquesta li fa mal...potser per això no dorm? pq en té molt i no respira bé? pq en té molts i no popa bé? pq quan popa o dormint li fan mal les orelles??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |