Collit tots quatre!
Collit tots quatre!
Ho he estat buscant, i no trobo cap post específic...
Doncs això, que pràcticament hem decidit que quan neixi la petita, farem collit tots quatre. Fins ara la baldufa dorm al sidecar la primera part de la nit, i llavors quan es desperta la torno a adormir al pit, i ja es queda al nostre llit (a vegades la torno a posar al sidecar, però llavors té el son força lleuger i es desperta i no vol estar-hi).
La qüestió és que quan em vaig quedar embarassada de nou vaig pensar a canviar-la d'habitació, però continua fent pit, i no la veig preparada... de fet, ni ella ni jo! Sempre he volgut respectar el seu ritme, i no tinc ganes de forçar-la ara i muntar un sidral considerable per adormir-la lluny de mi...
Totaaal! Que us volia preguntar, les que feu collit amb dos petits, com us ho munteu? El millor seria poder afegir un llit de plaça a l'altra banda del llit gran, però no m'hi cap. O sigui que segurament hauré de treure el sidecar i posar-hi un llit de plaça, estarem millor...
Però estic oberta a noves possibilitats!
Com us ho feu vosaltres?
Doncs això, que pràcticament hem decidit que quan neixi la petita, farem collit tots quatre. Fins ara la baldufa dorm al sidecar la primera part de la nit, i llavors quan es desperta la torno a adormir al pit, i ja es queda al nostre llit (a vegades la torno a posar al sidecar, però llavors té el son força lleuger i es desperta i no vol estar-hi).
La qüestió és que quan em vaig quedar embarassada de nou vaig pensar a canviar-la d'habitació, però continua fent pit, i no la veig preparada... de fet, ni ella ni jo! Sempre he volgut respectar el seu ritme, i no tinc ganes de forçar-la ara i muntar un sidral considerable per adormir-la lluny de mi...
Totaaal! Que us volia preguntar, les que feu collit amb dos petits, com us ho munteu? El millor seria poder afegir un llit de plaça a l'altra banda del llit gran, però no m'hi cap. O sigui que segurament hauré de treure el sidecar i posar-hi un llit de plaça, estarem millor...
Però estic oberta a noves possibilitats!
Com us ho feu vosaltres?- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: Collit tots quatre!
Hola!!
Nosaltres no el fem per norma, pq el Walid ja dorm al seu llit.. pero mltes nits acabem tots quatre ben apretadets al llit, estem super estrets i ens llevem amb mal d'esquena... pero dormim tant bé!!!
la ines com la teva baldufa fa la segona part de la nit al llit amb bosaltres pq sino es desperta cada dos per tres i el Walid com que te un llit d'homenet sense barana ni res doncs quan es desperta en vé a veure i allà es queda jiji A vegades el papa ens abandona jajaj pq aquests nens tenen la "costum" d'atravessar-se i quan un dels dos té la nit "tonta" a tres cabem millor! sino aguantem bastant bé!
La Inès ha dormit sempre bastant malament i des de petita q es inquilina del nostre llit i el Walid ja tenia el seu llit que li permet lliure moviment.. aixi que quan es despertava ja venia... quan els dos eren mes petits era mes facil

Nosaltres no el fem per norma, pq el Walid ja dorm al seu llit.. pero mltes nits acabem tots quatre ben apretadets al llit, estem super estrets i ens llevem amb mal d'esquena... pero dormim tant bé!!!
la ines com la teva baldufa fa la segona part de la nit al llit amb bosaltres pq sino es desperta cada dos per tres i el Walid com que te un llit d'homenet sense barana ni res doncs quan es desperta en vé a veure i allà es queda jiji A vegades el papa ens abandona jajaj pq aquests nens tenen la "costum" d'atravessar-se i quan un dels dos té la nit "tonta" a tres cabem millor! sino aguantem bastant bé!La Inès ha dormit sempre bastant malament i des de petita q es inquilina del nostre llit i el Walid ja tenia el seu llit que li permet lliure moviment.. aixi que quan es despertava ja venia... quan els dos eren mes petits era mes facil

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
Helia, nosaltres només som 3 però tenim un llit de matrimoni + un llit individual tot enganxat i hi cabem de sobres i encara ens hi cabria un altre peque
Vull dir que si ho fas així jo crec que hi cabreu de sobres (sempre i quan les teves peques no decideixin posar-se les dues atravessades, perquè llavors potser haureu d'emigrar els papes al sofà, je je).
L'únic que em molesta a mi una mica és quan em toca dormir en la junta entre els dos llits, però en canvi el Bernat hi ha moltes nits que se les passa senceres allà al mig
Per cert, nosaltres tenim dos llits idèntic i dos matalassos idèntics, així estan a la mateixa alçada exacta.
Vull dir que si ho fas així jo crec que hi cabreu de sobres (sempre i quan les teves peques no decideixin posar-se les dues atravessades, perquè llavors potser haureu d'emigrar els papes al sofà, je je).L'únic que em molesta a mi una mica és quan em toca dormir en la junta entre els dos llits, però en canvi el Bernat hi ha moltes nits que se les passa senceres allà al mig
Per cert, nosaltres tenim dos llits idèntic i dos matalassos idèntics, així estan a la mateixa alçada exacta.Re: Collit tots quatre!
Nosaltres amb l'Emma des del principi vam poar una cuna Ikea sense una de les baranes ben arrambada al llit i queda com un sidecar. Pel peque que naixerà a l'estiu hem comprar una altre cuna igual i la posarem al meu costat del llit. A veure com ens va. Més endavant, quan l'Emma ja no capiga a la seva cuna ja ens mirarem un llit. De moment tots hi estem molt a gust aixi i no tenim cap ganes de canviar.... ja veurem si quan arribi el peque hem de fer canvi de plans o que....
Nosaltres ahir vam posar un 2n bressol sidecar :P (ja el teníem). I hem guanyat en qualitat ;). L'Emma de vegades ve al llit, i si coincideix que tinc a la Ivet ja estàvem massa "tetris". D'aquesta manera puc apurar més l'espai si la Ivet està amb mi, si la Ivet està al seu llit estem com reis... Ara, no crec que pugui tornar a fer el llit mai més ;).
El que ara me n'alegro d'haver inventat alternatives al pit per si es desperta l'Emma... perquè hem tingut 2 nits que s'ha despertat només un cop però quan se'n recorda que hi ha la Ivet comença un repertori de demandes que l'hem de tallar, i si em demanés pit moriria :P. Però la veritat, les 3 nits que hem estat els 4 a casa han anat molt i molt bé (també per això, perquè tinc a la Ivet ben a propet i no arriba a plorar mai quan es desperta
).
El que ara me n'alegro d'haver inventat alternatives al pit per si es desperta l'Emma... perquè hem tingut 2 nits que s'ha despertat només un cop però quan se'n recorda que hi ha la Ivet comença un repertori de demandes que l'hem de tallar, i si em demanés pit moriria :P. Però la veritat, les 3 nits que hem estat els 4 a casa han anat molt i molt bé (també per això, perquè tinc a la Ivet ben a propet i no arriba a plorar mai quan es desperta
jo conec uns que són 4 i tenen matalassos a terra i dormen tots junts diu que així no cauren mes avall de terra........no se jo posaria potser el llit de matrimoni i un llit individual no?........
no se nosaltres molts dies acabem dormin junts cada dia jajaj l'Eloi al mig!!
no se nosaltres molts dies acabem dormin junts cada dia jajaj l'Eloi al mig!!
Julyet ha escrit:Ara, no crec que pugui tornar a fer el llit mai més ;).
Sí, ja ho havia pensat, això, però crec que serà un problema bastaaaaaaant menor!! jajaja...Merci per les respostes, guapes!!
Jo conec una noia que també són cuatre amb una nena de 3 anys i un nen de 10 mesos i ells han posat un llit individual enganxat al seu llit i ho porten força bé dormint tots 4 juntets. 
Tot i que tothom ens diu q feina tindrem quan neixi el petit a treure el gran del llit (qui ha dit q volguem fer-ho????), tenim molt clar que serem 4
Li pei a qui li pesi...
Avui un metge m'ha dit q ells son o 4 o 3: 3 quan ell se'n va al sofà desvetllat
Li pei a qui li pesi...Avui un metge m'ha dit q ells son o 4 o 3: 3 quan ell se'n va al sofà desvetllat

Nosaltres només el fem quan els nens no poden dormir però és tant agradable veure'ls al nostre costat mentre dormen, em fa tant feliç... Quan el meu marit va de nit aprofito i a la primera de canvi acaben al nostre llit. I m'encanta quan un dels nens em busca i no s'adorm fins que no està ben aprop meu 

Ahhh! I després de veure com ens agrada dormir amb els nens, però que odiem llevar-nos amb mal d'esquena, vam canviar el llit per un de 1,80 x 2 metres, i ara i cabem tots la mar de bé!
Nosaltres també en tenim un de matrimoni i un individual junts i dormim alternats (nen gran papa nen petit mama) perquè al gran tot i que encara li dono el pit no li dono de nit i si em tenia a tiro se'ns feia més difícil... Ara rarament es desperta i quan ho fa el calma el papa i ja està! I el petit barra liure!
El meu petit te 6 mesos i durant la nit dorm a la seva habitacio i al mati dorm amb mi una 1h i a la migdiada tambe dorm amb mi
Ostres! no havia vist aquest post!
Al desembre també serem 4 al llit nosaltres!
Nosaltres teníem un llit de 1.35m i quan va néixer l'Ïu ràpid vam veure que es quedava petit. Així que ens vam autoregalar un llit de 1,80
La millor inversió del últims anys!
L'Ïu des dels 6 mesos que comença la nit a la seva habitació i a mitja nit (mai més tard de la 1 de la matinada) ja ens reclama de venir al llit. Per tant fins ara al llit som (per ordre): el papi, l'Ïu, la mama, i el xurro-coixí de lactància (que gairebé és com una persona! i fa una mica de barana). Ara fa un parell de mesos que l'Ïu allarga més la nit al seu llit, fins i tot fa alguna nit sencera (i quan em llevo i veig que no hi és... snif! snif!)
Al desembre quan neixi l'Ot (
) tenim pensat posar un llit de l'ikea en sidecar al meu costat de llit. Suposo que acabarà dormint al nostre llit però el sidecar servirà perquè no estigui al costat del precipici. Per tant la idea quan siguem tots 4 al llit serà: papa, Ïu, mama, Ot. Així jo tinc els dos nens ben apropet per fer teta i potser acabem convidant a la festa el xurro-coixí de lactància! que no sé on el posarem ni si el necessitarem.
Ponioleta a l'Ïu li agrada dormir amb el cap enmig dels dos coixins (?). Quines coses més estranyes...
Julyet la veritat és que m'ho he qüestionat alguna vegada de com es deu fer el llit amb el sidecar... ja intuïa que el resultat era una mica patatós!
Hèlia ja ens explicaràs com va!
Al desembre també serem 4 al llit nosaltres!
Nosaltres teníem un llit de 1.35m i quan va néixer l'Ïu ràpid vam veure que es quedava petit. Així que ens vam autoregalar un llit de 1,80
La millor inversió del últims anys!L'Ïu des dels 6 mesos que comença la nit a la seva habitació i a mitja nit (mai més tard de la 1 de la matinada) ja ens reclama de venir al llit. Per tant fins ara al llit som (per ordre): el papi, l'Ïu, la mama, i el xurro-coixí de lactància (que gairebé és com una persona! i fa una mica de barana). Ara fa un parell de mesos que l'Ïu allarga més la nit al seu llit, fins i tot fa alguna nit sencera (i quan em llevo i veig que no hi és... snif! snif!)
Al desembre quan neixi l'Ot (
) tenim pensat posar un llit de l'ikea en sidecar al meu costat de llit. Suposo que acabarà dormint al nostre llit però el sidecar servirà perquè no estigui al costat del precipici. Per tant la idea quan siguem tots 4 al llit serà: papa, Ïu, mama, Ot. Així jo tinc els dos nens ben apropet per fer teta i potser acabem convidant a la festa el xurro-coixí de lactància! que no sé on el posarem ni si el necessitarem.Ponioleta a l'Ïu li agrada dormir amb el cap enmig dels dos coixins (?). Quines coses més estranyes...
Julyet la veritat és que m'ho he qüestionat alguna vegada de com es deu fer el llit amb el sidecar... ja intuïa que el resultat era una mica patatós!
Hèlia ja ens explicaràs com va!
pesol, només fem el llit si ve gent :P.
Nosaltres ja portem més de 3 mesos i no me'n penedeixo gens, al contrari, penso que va ser molt encertat. Tinc la sensació que ha ajudat a crear vincles entre les germanes (de debò que no hem viscut cap situació de gelosia, tot al contrari), dormim TOTS tota la nit (alguna nit que l'Emma no s'ha trobat bé sí que hi ha hagut festival, però sinó dorm tota la nit), la Ivet no s'ha desvetllat mai i com que hem té a prop si es desperta no plora...
En resum, penso que ens ha facilitat molt les coses haver optat per deixar les coses com estaven :).
Nosaltres ja portem més de 3 mesos i no me'n penedeixo gens, al contrari, penso que va ser molt encertat. Tinc la sensació que ha ajudat a crear vincles entre les germanes (de debò que no hem viscut cap situació de gelosia, tot al contrari), dormim TOTS tota la nit (alguna nit que l'Emma no s'ha trobat bé sí que hi ha hagut festival, però sinó dorm tota la nit), la Ivet no s'ha desvetllat mai i com que hem té a prop si es desperta no plora...
En resum, penso que ens ha facilitat molt les coses haver optat per deixar les coses com estaven :).
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Nosaltres ara començem la nit, cadascu al seu llit, la inés ja te llit de nenq gran tb i després venen a "veuren's" i allà es queden.. no fan gens de soroll i s'ajeuen al nsoytre costat i a vegade sn i em desperto!! ara cap dels dos mama pero la veritat q m'encanta! be a vagedes tenim una mica de calor... jajja pero buenoooo
lo divertit es q ni l'un ni l'altre fan soroll a l'aixecar-se ,pero sovint venen els dos junts... nosé si es que es busquen l'un a l'altre abans de sortir de l'habitacio (q dormen a la mateixa) o que tenen una ulta oïda!!!

lo divertit es q ni l'un ni l'altre fan soroll a l'aixecar-se ,pero sovint venen els dos junts... nosé si es que es busquen l'un a l'altre abans de sortir de l'habitacio (q dormen a la mateixa) o que tenen una ulta oïda!!!

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |