Es desperta quan té pets

Els hàbits de dormir.
inspiracio
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 28, 2012 2:26 pm

Es desperta quan té pets

EntradaAutor: inspiracio » ds. març 17, 2012 6:40 pm

Fa unes quàntes setmanes la meva filla va començar a passar-ho malament quan tenia pets, es despertava plorant i costava molt de tornar-la a dormir. Sembla ser que cada vegada anem a pitjor. Hem arribat a un punt que gairebé no dorm durant el dia, fa migdiades de 30 minuts i durant la nit aguanta una mica més però comença despertant-se cada 2 hores i acaba aguantant només mitja hora.

He eliminat els làctics de la meva dieta i de moment no he notat cap millora. Tampoc crec que sigui conseqüència d´un excés de lactasa, més que res que les caques són grogues i pel que tinc entés si mama més de la llet del principi les caques serien més verdoses.

El cas és que em preocupa molt que no dormi les hores que ha de dormir. A part que, com us podeu imaginar nosaltres tampoc no dormim gaire...la situació és desesperant, a veure si a algú li ha passat i em pot donar algun consell.

Gràcies!
Imatge
pilareta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:20 pm

Re: Es desperta quan té pets

EntradaAutor: pilareta » dg. març 18, 2012 10:16 am

M'has fet recordar que nosaltres també vam passar una temporada que es queixava molt pels pets. És curiós com t'oblides de les coses quan ja han passat!
Crec que també va ser al voltant dels 3 mesos. De dia, començava a plorar cada vegada que havia de fer un pet i, de nit, es despertava molt sovint plorant pel mateix. A vegades feia pets estant adormida i no es despertava, però si que començava a moure's i rondinar fins que li sortien.
Suposo que és temporal perquè li va passar durant 3 setmanes o així i després ja està. El que feia era intentar prevenir que se li acumulessin els gasos i fer que els expulsés sovint. De tant en tant, durant el dia i abans d'anar a dormir, li feia massatges a la panxa i la passejava de panxa a terra durant una estoneta. Ens anava molt bé portar-la assentadeta mirant cap endavant, amb les cames ben arronsades. Quan plorava també anava provant aquestes postures per ajudar-la a expulsar-los més ràpid.
En algun lloc vaig llegir que els hi pots donar alguna infusió però no sé ben bé quina i jo no ho he fet mai, potser alguna altra marona et pot ajudar més.
Ànims i espero que passi aviat!
Imatge
inspiracio
Entrades: 46
Membre des de: ds. gen. 28, 2012 2:26 pm

EntradaAutor: inspiracio » dg. març 18, 2012 2:56 pm

Moltes gràcies, Pilareta!! Ja intento fer-li massatges, cada vegada que li canvio el bolquer, ens estem una estoneta fent exercicis, de fet li agrada i li agafa per riure però la veritat és que de pets no en treu masses.

En fi, segurament és qüestió de tenir paciència...com a mínim aquesta nit hem pogut dormir una miqueta més, a veure si a partir d´aquí anem millorant perquè acabem tots tres destrossats.

Gràcies!
Imatge
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dj. juny 07, 2012 5:11 pm

Ja veig que fa molt temps d'aquesta entrada, però volia comentar que a nosaltres també ens passava. L'Arlet no tenia còlics al vespre, com la majoria de bebé, els tenia a partir de les 4-5 de la matinada. Es despertava plorant i el que tenia eren pets. El meu marit li feia massatget, i li aixecava les cames amunt apretant suaument a la panxa i s'en tirava un bon munt! Llavors tornava a dormir tranquila. Suposo que al estar tanta estona estirats i ser tan petitons els deu costar treure'ls...

Ara té 5 mesos i no li costa gens, dormida se'n tira cada un la tia!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::