Menja més de nit que de dia!

Els hàbits de dormir.
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Menja més de nit que de dia!

EntradaAutor: catalanna » dt. feb. 28, 2012 3:23 pm

Bona tarda mares expertes!
(abans que res, sé perfectament com funciona la lactància materna a demanda - alimento el meu fill quan ho demana i ho penso seguir fent, no és aquest el dubte que tinc! <:-) )
El meu nen d'un mes, que va molt bé de pes i fa LME, està començant a agafar un ritme de menjar. Tot i que hi ha dies que demana més sovint, estic veient que més o menys em demana cada 3-4 hores durant el dia si som a casa, menys si passegem i està distret. La cosa està que a la nit demana cada dues hores si no menys, i em té morta! El que no entenc és que menja cap a les 8-9 i el tio és capaç de dormir sis hores seguides, però justament se salta la presa de quan me'n vaig a dormir, que no em "molesta" donar-li (perquè encara no estic dormint) i es desperta al cap d'1 o 2 hores que fa que dormo. I a partir de llavors, clinc! es torna a despertar cada dues hores. Algú s'ha trobat amb el mateix?? Fins i tot vaig obrir un post fa poc perquè m'estava plantejant a veure si era jo que interpretava que tenia gana quan feia sorollets de nit i en realitat no ho era, però la realitat és que comença a remugar i a estar intranquil i veig que sí, que el que vol és menjar! No tinc cap problema en seguir com fins ara, i sóc conscient que és molt petit, però em té una mica mosca que precisament la gana se li desperti a la nit... i si la presa que se saltés fos la de les 3 del matí enlloc de la de les 12 realment seria mooolt més senzill!
Sóc conscient que és el ritme del nen i és el que hi ha, però voldria saber si algú s'ha trobat amb el mateix i si ha trobat una solució màgica! He provat de fer-lo menjar més a la nit però no seveix de res! I fins hi tot ahir vaig posar-me'l al pit adormit a les 12 de la nit, per veure si feia les 6 hores seguides després, però no el vaig enganyar :-D
Nuri g
:: zebra
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

Re: Menja més de nit que de dia!

EntradaAutor: Nuri g » dt. feb. 28, 2012 3:50 pm

Hola, catalanna

catalanna ha escrit:El que no entenc és que menja cap a les 8-9 i el tio és capaç de dormir sis hores seguides, però justament se salta la presa de quan me'n vaig a dormir, que no em "molesta" donar-li (perquè encara no estic dormint) i es desperta al cap d'1 o 2 hores que fa que dormo. I a partir de llavors, clinc! es torna a despertar cada dues hores. Algú s'ha trobat amb el mateix??

Quina sort!!! fa pinta que serà bon dormidor!!! si al mes ja et fa 6 hores seguides dormint és que aviat podràs dormir del tirón!!

Es normal que ells facin la tirada més gran de dormir després de les 9 del vespre... evidentment ens agradaria que fos quan ens anem a dormir... però tendeixent a seguir el sol. Com que s'ha passat 6 hores dormint té gana.. quan es desperta li donsc els 2 pits o 1?

Si li dons els 2 pits t'aguantarà més entre presa i presa.... però depen de la son que té... si amb el primer pit ja et té prou s'adormirà i no podràs fer res...

Va, paciència!! ho estàs fent molt bé!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dt. feb. 28, 2012 4:10 pm

Gràcies Nurig! Li ofereixo els dos pits però sol menjar només d'un. No havia pensat això del sol però té la seva lògica...
Rousi23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Rousi23 » dt. feb. 28, 2012 6:54 pm

No se si et serveix de consol, però o estic igual que tu, el meu petit de tres mesos de dia gairebé no demana, més aviat menja perquè jo lli ofereixo, però a la nit es desperta a les 2h a les 5h i a les 7h, també vaig morta!!! Ahir, que va fer just 3 mesos es va despertar a xumar a les 6 i després va voles anar a jugar, no volia dormir!!! A les 8 vam tornar a dormir fins les 10h!!!
Tinc entès que a la nit desprenem una hormona que es la que li diu al pit quanta llet ha de produir, i ells, que són la mar de intel•ligents, es quan més es desperten i més mengen, o sigui que ens hem d’armar de paciència i desfruitar-ho. Perquè arribarà el dia que ja no ens ho demanin i trobarem a faltar aquells moments en que es queda adormit i fa una rialleta al pit tot satisfet.
Tot i que vaig morta intento pensar que li estic donant el millor aliment que li podia donar, i ho comparo amb nens que no han pres pit i m’adono que aquets han agafat més moquets o inclús algun virus.
Jo només et puc dir que no estàs sola i que d’aquí a un temps ho trobarem a faltar. Ànims!!!
Imatge
Imatge
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dt. feb. 28, 2012 7:48 pm

Doncs tens tota la raó.. sé que és queixar-me per queixar-me, perquè tinc un nen ben sa i guapo :love:
i això que has dit de la rialleta al pit és veritat! És d'aquells moments inoblidables! :love: :love:
Per cert, a mi també em passa que se'm desperta a les 5 o a les 6 i té els ulls com plats i ben poques ganes de dormir... en fi, paciència!!! I a creuar els dits a veure si canvien de costums aviat! :-:)
giuliette
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » dt. feb. 28, 2012 8:29 pm

Hola!!

Doncs el meu feia practicament el mateix!! pero desde la 'crisis' dels 3 mesos, que ara es desperta mes sovint encara!!! abans hem feia unes 6h del tiron, ara el dia que mes, en fa 4 pero això ja es molt eh? nomes ho ha fet 1 dia crec!! ara es desperta cada 2h sempre, o menys!! a vegades es cada hora!! jo tb li dono pit a demanda, i el empitjorament de les nits, coincideix amb la tornada a la feina, aixi que suposo que com de dia no te la popa quan la vol, de nit aprofita!! pq realment, quan arribo de la feina, tp no menja amb afan...pero a la nit popa popa popa!! no se si es desperta per gana o que... jo li dono la popa i s'adorm...vaig destrosadisima... però es el que dieu, es el millor per ells i aviat ja dormiran mes!!
Ah, el meu abans sobre les 4 o les 5 li costava tornar a dormir, ultimament, per sort, ja li pasa mes de 6 a 7, pero vamos, a les 8 no arribem mai!!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
MONN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

EntradaAutor: MONN » dc. feb. 29, 2012 4:42 am

Hola,

Llegint-te em veig a mi amb cada un dels tres fills que he tingut. Jo crec que vas perfectament, així comencen a aprendre què és el dia i què és la nit. Els meus van fer el mateix i van anar allargant mica en mica. Els bessons cap els 2 mesos i pico van passar a fer només la toma de les 4-5-6h depenent del dia i el dia que van fer 4M van passar a dormir les 12h seguides i mai més s'han despertat (excepte quan tenen alguna cosa o estan malalts). La petita, que ara té gairebé 11 mesos, doncs el mateix, però va passar a dormir les 12h als 3 mesos i també encara és hora que es desperti.

Amb això et vull dir que ho estàs fent molt bé, vas per bon camí!

M.
Imatge
Imatge
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dc. feb. 29, 2012 7:22 am

Ostres, em deixeu molt més tranquil·la!! Les que dieu que els vostres van començar així i al cap del temps dormien més hores, ho van fer solets o vau fer alguna cosa com fer-los menjar més en algunes preses etc?
Gràcies! :-()-)
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dc. feb. 29, 2012 7:26 am

Catalana, no he llegit totes les respostes i potser ja t'ho han dit, però jo aniria a dormir amb ell per fer les 6 hores, encara que fossin les 8 del vespre! Crec que algun dia farà al tom o començarà a allargar més tot sol, però fins llavors segur que és molt difícil (per no dir impossible de canviar-li l'horari) així que "si no pots amb ell, aliat-hi!!" Bé de fet, és el que feia amb el meu fill, de molt petit anavem a dormir com a les 12 pq era el moment que feia la tirada llarga, i amb els mesos ho vam abançar.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. feb. 29, 2012 9:19 am

Tinc un bebe d'un mes i tambè es desperta cada 2 hores, de vegades nomès passa 1h. Jo faig LM i LA perque va perdre bastant pes. Dorm més de dia que de nit, per exemple aquesta nit ha menjat a les 12h- 03:00- 05:00 - 07:00- 08:00- 10:00 i ara dorm.
Jo a la nit l'hi dono 120ml de LA i al mati em trec LM amb el llevallets (al tenir els pits plens trec uns 120ml) i durant el dia trec uns 60ml de LM.
terix
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dt. març 22, 2011 5:43 pm

EntradaAutor: terix » dt. març 27, 2012 7:14 pm

Hola noies,

doncs res nosaltres estem en el mateix. La setmana que ve farem 4 mesets i des de fa potser tres setmanes que es desperta molt més a la nit. És a dir que si abans feia una tirada llarga al començament ara ja ni això. Avui ja ha estat el sumum, 11, 1:30, 4 i 7 i apa a les 7:30 amunt que ja es el dematí, aquí anem per l'arrastre...Cap als dos mesos diria que només es despertava dues vegades i ara la cosa va així. I durant el dia pot aguantar sense dir ni piu 4 hores i perque jo li ofereixo i llavors es recorda que hi ha una cosa anomenada pit! Si dieu que paciència, doncs no hi ha un altre. Però hi ha algú que hagi provat de donar-li un biberó o algo, perque quan li dono el pit a les 8-8.30 se m'adorm al pit i res ja la poso a dormir i ara ja dubto de si menja prou abans d'anar a dormir perque no agunati.
A quina hora li doneu la última presa abans d'anar a dormir??
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dj. març 29, 2012 7:50 pm

Què bé! veig que no sóc l'única! :ok:
En meu menut, de 5 mesos, mama cada 1h-2h de nit!! /i de dia una mica menys sovint). Ho he provat tot: roba de llit (per si tenia calor/fred), posar-me d'esquenes (per si sentia la olor), canviar el bolquer a mitjanit (per si estava massa humit), ... M'he rendit! :P
No hi ha manera i duem així 2'5 mesos!! per sort, no es desvetlla, popa amb els ulls tancats i quan en té pro s'aparta..el problema és que últimament añguna toma la vol estant jo asseguda al llit (i no estirats en paral·el com acostumem a fet)...sort del collit! :love:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dv. abr. 06, 2012 9:01 am

El meu petit fa una setmana que acaba de cumplir els 2 mesos i dorm mes de nit que de dia. A les nits dorm de 9 a 1, de 1 a 4 i fins les 7 i algo, i de dia cada 3 o 4h demana.
Kopihue
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 04, 2012 5:46 pm

EntradaAutor: Kopihue » dg. juny 17, 2012 1:03 am

Això que expliqueu em recorda a la crisi de creixement que vam tenir fa unes setmanes. La meva filla des del mes que dormia casi totes les nits 6h + 4h. Una mica abans de fer els tres mesos, va començar a dormir 3-4h al principi i a partir d'aquí 2-3h durant tota la nit. Això va durar casi 5 setmanes i després hem tornat d'un dia per l'altre a dormir 6h + 4h.

L'explicació que donen es que durant les crisis de creixement, els nadons necessiten menjar més. Ara bé, la llet d'última hora de la tarda i del principi de la nit, és sempre menys rica en greixos, per la qual cosa no els atipa tant i per això tenen gana més sovint. La solució: paciència. Jo el que feia es que de tant en tant me n'anava a dormir al mateix temps que ella per poder dormir una mica més seguit. Una cosa que em van recomanar és extreure llet del matí (més rica en greixos) i donar-li a la nit. No ho vaig arribar a fer, però almenys si prepares el bibe i aconsegueixes que li doni algú altre, segur que pots dormir més ;-)
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dl. juny 18, 2012 8:34 pm

Hola marones!! Lo millor de llegir-vos és comprovar que no estem soles!!

El meu petit comença a fer les 4 hores ara a les 9 de la nit. I em passa que quan vaig a dormir a les 2 hores ja demana i després cada 3, fins a les 9:30 del matí que ja demana festa :)

Agafo les recomenacions de paciència que tot ho anirem fent i a gaudir d'aquest moment que dieu del somriure...

Ahh!! I a agafar forces que potser en breu ens arribarà la crisis i necessitarem més paciència!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dl. juny 18, 2012 9:19 pm

El meu petit fara 5 mesos i el poso a dormir pee alla les 8 o algo i dorm fins les 2:30 i despres fins les 6 i les 9.Per exemple aquesta nit a dormit fins les 6 i despres a les 9, no totes les nits son iguals.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::