pit quan remuguen o esperar que plorin?

Els hàbits de dormir.
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

pit quan remuguen o esperar que plorin?

EntradaAutor: catalanna » dg. feb. 19, 2012 3:11 pm

torno a obrir un post per preguntar.. tinc un nen de 24 dies que fa LME. A la nit, es va despertant de tant en tant i comença a remugar i és quan jo l'agafo i li dono el pit. Ara però, acabo de llegir en un llibre que m'hauria d'esperar a que plorés, ja que el fet que remuguin no vol dir que tinguin gana sinó que es troben a la fase REM del son.. la veritat és que m'he quedat una mica parada! què feu vosaltres? He de dir que mai no ho he intentat i no sé quan trigaria el nen a plorar... també és cert que hi ha nits que menja més de nit que de dia.. (cada 2-3 hores)
què us sembla?
Merci!
San78
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

Re: pit quan remuguen o esperar que plorin?

EntradaAutor: San78 » dg. feb. 19, 2012 3:38 pm

Hola, catalanna!
Jo faig el mateix que tu: quan noto que es mou una mica li agafo i me la poso al pit. Penso que m'ha anat bé, perquè en els sis mesos que té la nena cap dia s'ha despertat a mitjanit plorant; jo crec que si m'hagués esperat a que plori després hauria estat més difícil fer-la dormir, i d'aquesta manera en 10 o com a molt 20 minuts ja torna a estar dormideta, i a mi tampoc em costa tornar a estar relaxada i agafar la son perquè no he hagut d'escoltar plors.
No sé si serà el millor però almenys és el que millor ens funciona a les dues... ;D
Yaiza202
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dg. feb. 19, 2012 5:41 pm

Hola reina.

Mira jo amb les meves dues nenes he fet LM, i amb la segona vam fer pit tres anys, jo no em guiaria massa per un llibre, jo a les meves les posava al pit moltissimes vegades al dia, ploressin o no, nose si es fase REM o no ho es quan estan mig adormits, pero es beneficios posarlos al pit, pensa que necessiten el contacte constant amb la mare, per això a la que els acostes al pit xuclen deseguida, jo de tu seguiria posant-l'hi el pit com estas fent fins ara, i encara que et cansis!!!! Arriba un moment en que penses mes que ets una vaca que una dona, pero mira, personalment jo amb les meves he vist la diferencia. Amb la gran vaig fer 5 mesos de LM pero combinat amb LA ja que em deien que quedava amb gana, i no era així, ja que com te comentat abans l'ho que necessiten es el contacte constant, així que amb la segona em vaig informar moltíssim i mira fins els 3 anys, ara espero que amb la tercera sigui l'ho mateix, perque la segona te moltíssima mes salut que la gran, casi mai es posa malalta en canvi la gran si.

Petonetsss
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. feb. 19, 2012 7:21 pm

A mi em sembla que hauriam de fer més cas al nostre instint i al nostre sentit comú que no pas del que diuen els llibres. I parlo per mi mateixa també que quan vaig tenir a la nena només feia que llegir llibres com si busqués el llibre d'instruccions per fer funcionar algún aparell...

Si un bebé remuga i està alerta, vol dir que segurament té gana o vol contacte amb la mare. I se'l ha de satisfer.
Nuri g
:: zebra
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nuri g » dg. feb. 19, 2012 8:47 pm

catalanna ha escrit:torno a obrir un post per preguntar.. tinc un nen de 24 dies que fa LME. A la nit, es va despertant de tant en tant i comença a remugar i és quan jo l'agafo i li dono el pit. Ara però, acabo de llegir en un llibre que m'hauria d'esperar a que plorés, ja que el fet que remuguin no vol dir que tinguin gana sinó que es troben a la fase REM del son.. la veritat és que m'he quedat una mica parada! què feu vosaltres? He de dir que mai no ho he intentat i no sé quan trigaria el nen a plorar... també és cert que hi ha nits que menja més de nit que de dia.. (cada 2-3 hores)
què us sembla?
Merci!

Crec que ja sé de que parles.... i potser la pregunta hauria de ser aquesta.... totes les freses que fa un bebe a la nit són de gana. Doncs no. Els bebes quan dormen fan freses i no sempre significa que estan desperts i reclamant gana.

Crec que encara és molt aviat perquè coneguis el teu bebe tant bé i sapigues identificar el que li passa, donat temps. En el meu cas, quan el meu bebe era tant petit sempre li donava pit, fes la fresa que fes. Però ara m'ho plantegeria una mica diferent... intentaria estar atenta i esperar uns segons.... i intentar veure (amb una petita llum o penombra) si realment s'ha despertat o segueix dormint. En el canvi de cicle de son solent fer un suspir.... i nosaltres tenim el radar tant activat que sentim una espurna i ja els hi hem ficat el pit a la boca... ja,ja La meva pauta és que si comencen a sumicar, encara que no sigui plor, és que estan desperts i tenen gana. Consell: escolta el teu fill i aviat aprendràs que et vol dir....
ImatgeImatgeImatgeImatge
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » dg. feb. 19, 2012 9:15 pm

CATALANNA,

Jo tinc una nena de 5 setmanes, i ja en tinc un altre de 3 anys. A les nits, si la sento... normalment, ella no fa sorollets ni protesta si està dormideta... quan la sento i ja és l'hora.. normalment a les nits fa mes de 3-4 hores.. doncs això, quan la sento, me la poso al pit. No la deixo plorar. I gairebe amb els ullets tancadets s'atipa... i com t'ha dit la companya, jo també crec que això els fa estar mes tranquilets.... menja i s'adorm de seguideta.
Intento canviar-la sense massa llum i me la torno a posar a l'altre pit... però practicament sempre està adormida de seguida.

Crec que com no s'enfada i no plora... això la beneficia en la seva son. I en la meva, :-)

Que vagi molt bé!

Isa s.f.
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dg. feb. 19, 2012 9:36 pm

hola boniques,
doncs sí, ja teniu raó que hauríem de confiar més en el nostre instint.. el que m'ha fet dubtar és que el nen no està despert quan remuga, ni es menja les mans ni fa les coses òbvies.. però vaja, que me'l poso al pit i xucla com un boig, o sigui que ja li està bé :-D I sí, menja de pressa i es torna a dormir! Res, que seguiré fent el que feia!
Aprofitant que parlem del tema: vosaltres els canvieu tant sovint de nit com de dia? Jo primer ho feia, però ara miro i si no té caca el canvio una vegada sí i una no... abans del pit, que si no se'm desvetlla! Tinc curiositat, com ho feu vosaltres?
Yaiza202
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dl. feb. 20, 2012 7:27 am

Hola!!!

Sobre el canvi de panyal, jo les canviaba quan feia falta, si s'habien fet caca i si el bolquer estaba bastante ple, jo prefereixo molestar l'ho minim.
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. feb. 20, 2012 8:59 am

Bon dia noies!!Jo tinc un bebe de quasi un mes (26 de gener) i faig LM i LA, perque es quedava amb gana, quan puc trec la llet amb el llevallets.
Jo quan remuga me'l miro a veure que farà i de vegades es torna a adormir. Jo faig cas de meu instint, una mare és una mare.
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dl. feb. 20, 2012 9:13 am

El pit, a part d'alimentar, serveix per moltes altres coses, entre d'altres calmar la set, donar seguretat, descongestionar el nasset quan està constipat, regular la temperatura corporal tant si té fred o calor o té febre..... és un kit tot inclòs que funciona a la perfecció.... i a més a més és el somnífer més potent que conec.

L’ús que tu en vulguis fer l'hauràs de decidir tu, comprovant com funciona el teu petitó i amb el temps sabràs més o menys el que necessita en cada moment. Si deixes que ell et faci de guia segur que tot anirà rodat.

Molta sort.
pilareta
Entrades: 152
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:20 pm

EntradaAutor: pilareta » dl. feb. 20, 2012 4:17 pm

Jo també me la poso al pit quan remuga, però com ja han dit per aquí, de vegades rondina una mica i m'espero una estoneta, a veure què fa. Això sí, si veig que continua, li dono el pit abans que es posi a plorar. Potser no té gana i només necessita consol,i a mi ja m'està bé.
Sobre canviar-li el bolquer a la nit, els primers mesos ho feia molt però tampoc cada vegada que menjava. Quan la nena va començar a dormir més hores seguides, em vaig acostumar a no canviar-la tan sovint, no era qüestió de despertar-la :ok: Ara té 5 mesos i torna a despertar-se molt durant la nit, de vegades li toquetejo el bolquer per veure si està ple, jeje, però com a molt la canvio un cop o fins al matí (si no ha fet caca, es clar). Així no es desvetlla.
Imatge
taniadlt
Entrades: 4
Membre des de: dc. feb. 01, 2012 3:30 pm

EntradaAutor: taniadlt » dl. feb. 20, 2012 5:19 pm

Hola:
La meva petita te 2 mesos i mig, i tinc la gran sort de que m'adorm tota la nit, pero puc dir-te que remuga moltissim pero no pq tingui gana, sino pq li ha caigut el xumet, somia o simplement pq s'esta posant comoda al llitet, se que gana no es pq sino acabaria plorant i quasi mai es aixi. Jo m'aseguraria que el petit o la petita tingui gana de veritat pq sino tens el risc que s'acostumi a que la posis al pit per poder agafar la son altra vegada i que aixo es converteixi en una rutina.
Per tant jo tb opino que segueixis el teu instint i que no descartis cap opcio, has d'anar provant totes les possibilitats per trobar la que millor et vagi!
Sort!!
wana
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. jul. 02, 2010 1:38 pm

EntradaAutor: wana » ds. maig 19, 2012 10:14 pm

Pit quan remuguen, sempre!!!!!!! fins quan ja són més grandets... però pensa que el pit és el millor que li pots oferir.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::