Sidecar i dubtes
Sidecar i dubtes
Hola noies
Nosaltres volem fer collit però teníem pensat posar el bressol en sidecar, per entendre'ns, per si les mosques.
Però tenim un dubte... Quan dorm a altres hores del dia que no són la nit, com ho feu amb el sidecar? Vull dir, li falten les baranes per un costat. Suposo que no passa res perquè hauria de recòrrer tot el llit per caure però ho volíem preguntar...
Nosaltres volem fer collit però teníem pensat posar el bressol en sidecar, per entendre'ns, per si les mosques.
Però tenim un dubte... Quan dorm a altres hores del dia que no són la nit, com ho feu amb el sidecar? Vull dir, li falten les baranes per un costat. Suposo que no passa res perquè hauria de recòrrer tot el llit per caure però ho volíem preguntar...
Re: Sidecar i dubtes
Així ho he fet jo sempre, amb coixins! I com més gran la criatura, més gran el búnquer de coixins! 

- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Helia ha escrit:Així ho he fet jo sempre, amb coixins! I com més gran la criatura, més gran el búnquer de coixins!
I tant! El búnquer acaba sent força gran!!!
Jo també ho faig amb búnquer de coixins i els que em van molt bé són aquells grossos quadrats que els puc posar drets i la cosa queda més alta... i per davant i per darrera els "falco" amb coixins de llit individual o altres coixins més petits...

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
Oh!!! Moltes gràcies i què ràpides responent!
Ja m'imaginava que amb coixins però, són d'aquelles coses que t'agafen tots els dubtes!
Nosaltres agafem un bressol de l'ikea i fem un "apanyo".. a veure com va! Quins llits teniu vosaltres?
Ja m'imaginava que amb coixins però, són d'aquelles coses que t'agafen tots els dubtes!
Nosaltres agafem un bressol de l'ikea i fem un "apanyo".. a veure com va! Quins llits teniu vosaltres?
nivaira ha escrit:Nosaltres agafem un bressol de l'ikea i fem un "apanyo".. a veure com va! Quins llits teniu vosaltres?
Doncs nosaltres, ho fem exactament així!
Per cert, si tens altres dubtes sobre el collit, aquí ens hi expliquem les penes i alegries!
jeje... viewtopic.php?f=17&t=20821Re: Sidecar i dubtes
jo al meu peque li he ensenyat a baixar el nostre llit i ja fa molt sobre els 11 mesos que sap baixar del llit per tant no poso bunquer ni res, baixa sol i si esta molt cansat es queda a la punta plorant pobriso......
laura_28, ens hem creuat! Jo també li he ensenyat a baixar del llit! però encara no ho té gaire per la mà... ho veu massa amunt, es posa nerviosa, i acaba plorant si la faig baixar... jo crec que estant desperta no cauria, peeeeeeeeero es que la meva nena quan dorm i es desperta és com si tingués molles als peus, i camina de quatre grapes "sin rumbo fijo", ben adormida, i llavors sí que em fa por! 

Helia ha escrit:nivaira ha escrit:Nosaltres agafem un bressol de l'ikea i fem un "apanyo".. a veure com va! Quins llits teniu vosaltres?
Doncs nosaltres, ho fem exactament així!El bressol de l'ikea, a la posició de dalt queda a la mateixa altura exacta que el nostre matalàs, no hi hem fet res! I el bressol, entre el nostre matalàs i la paret, i com que el nostre somier pesa molt, el llitet ja no es mou!
Per cert, si tens altres dubtes sobre el collit, aquí ens hi expliquem les penes i alegries!jeje... viewtopic.php?f=17&t=20821
Merci! Es que nosaltres patim perquè el nostre llit (també d'Ikea) és dels baixos i té com un tros que li surt de fusta. I no sabem com encaixarà. Però ja farem algun invent per resoldre el trosset de fusta aquest! (és tipus "futon" per entendre'ns)
- Alesta

A mi em van donar el bressol que tinc enganxat amb brides al nostre llit i pq quedés a la mateixa alçada hi vaig posar un matalasset d'aquests de bressol de viatge a sota del matalàs del bressol i està a la mateixa mida exacte!
El matalàs del bressol també ens quedava un parell de dits separat del nostre matalàs i hi vaig posar uns coixins molt prims i petits que vaig fer jo fa temps per una altra cosa (però amb alguns coixins de dormir de nen petit ve a ser el mateix) i els vaig encaixar entre el matalàs del bressol i la barana i així no es mou el matalàs de la peke...
El matalàs del bressol també ens quedava un parell de dits separat del nostre matalàs i hi vaig posar uns coixins molt prims i petits que vaig fer jo fa temps per una altra cosa (però amb alguns coixins de dormir de nen petit ve a ser el mateix) i els vaig encaixar entre el matalàs del bressol i la barana i així no es mou el matalàs de la peke...

Goga, i no et salta del llit per la barana? és que ara que la nostra ha començat a gatejar, quan es desperta s'asseu i comença a gatejar per tot el llit, i em fa por que salti pels peus del seu llitet, on hi té barana... i no sabem gaire com resoldre-ho.
De moment, i esperant que no ho necessiti, hi hem posat un coixí al terra, per si caigués...
De moment, i esperant que no ho necessiti, hi hem posat un coixí al terra, per si caigués...
Oh, sou unes craquis! Gràcies per les fotos i les idees! :)
Ara que, Alesta, m'ha encantat que haguessis fet tu els coixins!
Nosaltres demà comprem el bressol... Ja farem invents i xaradejos allà! hehe
Ara que, Alesta, m'ha encantat que haguessis fet tu els coixins!
Nosaltres demà comprem el bressol... Ja farem invents i xaradejos allà! hehe
Helia ha escrit:laura_28, ens hem creuat! Jo també li he ensenyat a baixar del llit! però encara no ho té gaire per la mà... ho veu massa amunt, es posa nerviosa, i acaba plorant si la faig baixar... jo crec que estant desperta no cauria, peeeeeeeeero es que la meva nena quan dorm i es desperta és com si tingués molles als peus, i camina de quatre grapes "sin rumbo fijo", ben adormida, i llavors sí que em fa por!
si el meu tambe es queda a la punta si esta molt adormit i no s'atreveix a baixar, pero es una maquina el tiu!! i sap baixa perfectament, el principi sempre estava alla per ajudar-lo fins que el vaig veure preparat aixo si no el deixo a les fosques sino es fot de cap!!! quan fagi el llit et faig una foto!!! jo es com la Alesta pero el seu llit queda mes baix que el nostre!! sino dormin cauria sobre nostre !!
Jo us estic interrogant i encara no ha nascut el petitó! hehe
Però com demà atacarem Ikea, ho volíem fer bé! :)
- Alesta

nivaira ha escrit:Jo us estic interrogant i encara no ha nascut el petitó! hehe
Clar que sí, tu pregunta i resol tots els dubtes que tinguis abans de carregar amb coses "inútils" (jo tinc un convertible molt maco que ens fa de magatzem de joguines... una mica car aquest magatzem, no?jejeje).
Vaig a fer una foto del llit i a veure si després la puc penjar...

Sou les millors!!!
Ai Alesta, com t'entenc! Nosaltres ens hem posat molt tontos en què comprarem el mínim i regal que no haguem demanat, serà retornat! hahaha
Ai Alesta, com t'entenc! Nosaltres ens hem posat molt tontos en què comprarem el mínim i regal que no haguem demanat, serà retornat! hahaha
Ei, nivaira, com us ha quedat al final? A mi també m'interessa molt, perquè voliem fer el mateix, però tenim també un llit amb una fusta al voltant (tipus futon, bastant ample), i això trobo que dificultarà el tema... Per una banda, un tros quedaria sense baranes, i apart, suposo que li hauria de fer algun matalàs especial, o fer un apanyo amb coixins... no se....
Per això m'interessa saber com us ha quedat a vosaltres!! Alguna més té un llit amb una fusta al voltant, tipus futon?
Per això m'interessa saber com us ha quedat a vosaltres!! Alguna més té un llit amb una fusta al voltant, tipus futon?
Hola Koks!!!
Doncs nosaltres al final hem comprat el model Gulliver de l'Ikea i el Nivairo li ha fet forats a l'alçada del nostre llit i hi encaixa perfectament! Hem decidit que el lligarem, amb brides al nostre llit i que el matalàs del Lau el posarem sobre la fusta i el "forat" que quedi al costat dels barrots el cobrim amb un coixí! Ara no som a casa però quan tornem t'envio una foto per si et serveix!!!
Molts petons!
Doncs nosaltres al final hem comprat el model Gulliver de l'Ikea i el Nivairo li ha fet forats a l'alçada del nostre llit i hi encaixa perfectament! Hem decidit que el lligarem, amb brides al nostre llit i que el matalàs del Lau el posarem sobre la fusta i el "forat" que quedi al costat dels barrots el cobrim amb un coixí! Ara no som a casa però quan tornem t'envio una foto per si et serveix!!!
Molts petons!
Ok, merci, quan puguis ja m'enviaràs una foto!!! I suposo, però, que llavors queda un espai sense baranes a on hi ha la fusta del voltant del llit, oi?
ai, que tinc pendent la foto!!!
Bon dia noies! Nosaltres ja tenim el bressolet a punt per ser muntat, obviament per comoditat ens esperarem a que neixi el nen, però tinc un dubte i no sé si em podeu il•luminar! Quan tingui el bressol muntat, fa 1'20m, m'haig d'anar cap als peus a baixar del llit no? I recent parida, amb punts allà sota o en el pitjor dels cassos cessàrea, teniu llibertat de moviments com per arrosegar fins als peus del llit per baixar? Aixx ara mateix tinc dubtes de tot!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |