LLENÇOL FANTASMA
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
LLENÇOL FANTASMA
No sé si heu sentit a parlar del llençol fantasma. Jo el vaig descubrir a un altre fòrum i en un principi em va impresionar una mica. Però sé que hi ha bastants mamis i nens que el fan servir molt contents, i això em fa pensar que pot esser una bona idea. Igual quan passi a la Marta al llit m'ho penso, amb el que ella es mou... Però de moment només ho comparto amb vosaltres, a veure què us sembla
La web és aquesta: http://www.sabanafantasma.com/
La alternativa más segura a la incómoda cuna de viaje, barreras de seguridad y saquito de dormir.
La web és aquesta: http://www.sabanafantasma.com/
- carpe diem
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
- carpe diem
- Contacta:
- noviachuky
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
- angelina
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: LLENÇOL FANTASMA
aiii quina engunia, no??? i si treu els braços i se'n va cap dins??
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
a la meva amb lo poc que li agrada estar atrapada segur que no m'ho voldria... 

La Lia ja és tota una princesa!
- carpe diem
- Contacta:
El meu marit tb ho ha vist i diu que aixo es molt raro... jejeje sembla un fantasma el nen
Uii!! Si que és extrany, no? I, com diu la noviachuky, com l'abrigues?
- mafalda1325
- :: poltre

- Entrades: 630
- Membre des de: dv. oct. 31, 2008 9:46 pm
Hola noies, nosaltres tenim uns amics del pais vasc que el tenen i encantats amb el nen, no es pot escapar cap a dintre queda agafat com si portes una samarreta de tirants, no li apreta gens i te tot espai de moviments es pot posar de peus, girar-se...jo soc de Manresa i ho vaig demanar fa uns dies a les botigues de nens de per aqui pero no en tenien em van dir que aixo es molt comu al pai vasc i tota aquella zona i no pas aqui, aixi que aquest mati he fet la comanda en aquesta pagina, he comprat una pel llit cuna convertible i l'altre per quan el passem a llit normal.
Pel tema abrigar-lo penseu que queden mes abrigats que sense ella ja que no es poden desabrigar, jo ho dic pel meu que es mou moltissim i sempre esta sense llençol ni vanua per sobre i em fa patir per si agafa fred, d'aquesta manera crec que almeys quedara tapadet amb el llançol
em fa una mica de por que ell no li agrada estar massa lligat i no les tinc totes si li anira be pero si mes no ho provarem , jo almenys estare mes tranquila que no es desabrigara i no caura del llit quan el passem al llit normal
Pel tema abrigar-lo penseu que queden mes abrigats que sense ella ja que no es poden desabrigar, jo ho dic pel meu que es mou moltissim i sempre esta sense llençol ni vanua per sobre i em fa patir per si agafa fred, d'aquesta manera crec que almeys quedara tapadet amb el llançol
em fa una mica de por que ell no li agrada estar massa lligat i no les tinc totes si li anira be pero si mes no ho provarem , jo almenys estare mes tranquila que no es desabrigara i no caura del llit quan el passem al llit normal
- carpe diem
- Contacta:
- Azzure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Juditsan quan t'arribin i els provis ja ens explicaràs què tal van i sobretot com li van al peque 
- mafalda1325
- :: poltre

- Entrades: 630
- Membre des de: dv. oct. 31, 2008 9:46 pm
OK TRACTE FET! PENSO QUE POTSER HAURIA D'HAVER DEMANAT NOMES UNA I DESPRES L'ALTRE SI LI AGRADA PERO COM FEIEN DESCOMPTE PEL SEGON LLENÇOL HE PENSAT MILLOR APROFITAR L'OFERTA, EN TOT CAS SINO PEL PROPER JA HO TINDRE I POTSER LI AGRADA, MAI SE SAP!
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Noies... com va el llençol fantasma? El meu menut està fet un belluguet i ara he vist això...però segueixo veient 2 temes:
- abric? Només un llençol al hivern???? amb llençol + pijama gruixut?
- i a l'estiu? no tenen calor???
D'altra banda, només de pensar que jo hauria de dormir així, m'agobio! He vist que es poden posar de peu i tot però...i girar-se?? Canviar de boca-terrosa a cap per amunt??
Aix!!! En imatges, sembla que el nen se l'hagui engullit el llit!
- abric? Només un llençol al hivern???? amb llençol + pijama gruixut?
- i a l'estiu? no tenen calor???
D'altra banda, només de pensar que jo hauria de dormir així, m'agobio! He vist que es poden posar de peu i tot però...i girar-se?? Canviar de boca-terrosa a cap per amunt??
Aix!!! En imatges, sembla que el nen se l'hagui engullit el llit!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |