DOCUMENTAL NO ESTIVILL
DOCUMENTAL NO ESTIVILL
Hola noies!
estic buscant un documental que estigui encontra del metode estivill, em podeu ajudar??
gràcies.
estic buscant un documental que estigui encontra del metode estivill, em podeu ajudar??
gràcies.
jo ni idea
no sé de cap... però bueno, el dr.gonzalez es bastant anti estivill, no? perquè diu precisament que no és el que s'ha de fer.
no sé de cap documental, però sí el llibre dl dr gonzalez "besame mucho"
:)
jo encara no sóc mami però no crec que li faci el mètode estivill...

no sé de cap documental, però sí el llibre dl dr gonzalez "besame mucho"
:)
jo encara no sóc mami però no crec que li faci el mètode estivill...

- PRUNAENSUCRADA
- :: cèrvol

- Entrades: 511
- Membre des de: dl. feb. 18, 2008 2:26 pm
- Ubicació: Porqueres
Hola!!
Jo tampoc se cap documental anti Estivill, però tampoc m'agrada gens.
Vaig començar a provar-lo, però al cap de tres dies de que el meu nen s'adormis cansat de plorar i jo m'anés al llit amb mal de panxa vaig decidir enviar a la .... al Dr i fer el meu propi mètode, quedar-me amb el meu nen fins que s'adormís. Per sort vaig comprar-li una cuna convertible i jo tb em ficava al llit amb ell i li explicava un conte i em quedava amb ell fins que s'adormia. Ara el nen té 3 anys i encara m'hi estic... Però tal i com em va dir una amiga: Quan tingui 12 o 13 anys diràs "ja està? què ràpid passa el temps...", pq què són 10 o 11 anys en comparació amb tota una vida? (això com a molt pq molts comencen a adormir-se sols molt abans).
Jo crec que el millor mètode és el que nosaltres anem fent amb el temps, el mètode que s'adapta a la nostra familia, el nostre mètode....
I a viure la vida que són dos dies i després "que me quiten lo bailao"
Petonets!!!!!

Jo tampoc se cap documental anti Estivill, però tampoc m'agrada gens.
Vaig començar a provar-lo, però al cap de tres dies de que el meu nen s'adormis cansat de plorar i jo m'anés al llit amb mal de panxa vaig decidir enviar a la .... al Dr i fer el meu propi mètode, quedar-me amb el meu nen fins que s'adormís. Per sort vaig comprar-li una cuna convertible i jo tb em ficava al llit amb ell i li explicava un conte i em quedava amb ell fins que s'adormia. Ara el nen té 3 anys i encara m'hi estic... Però tal i com em va dir una amiga: Quan tingui 12 o 13 anys diràs "ja està? què ràpid passa el temps...", pq què són 10 o 11 anys en comparació amb tota una vida? (això com a molt pq molts comencen a adormir-se sols molt abans).
Jo crec que el millor mètode és el que nosaltres anem fent amb el temps, el mètode que s'adapta a la nostra familia, el nostre mètode....
I a viure la vida que són dos dies i després "que me quiten lo bailao"
Petonets!!!!!

NGM,
hi ha un video on surt el estivill ensenyant el mètode... és esfereïdor, si pots ensenya-li al teu marit i segur que s'acaba de convèncer del tot!
el link:
http://www.metodoestivill.com.ar/
hi ha un video on surt el estivill ensenyant el mètode... és esfereïdor, si pots ensenya-li al teu marit i segur que s'acaba de convèncer del tot!
el link:
http://www.metodoestivill.com.ar/
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |