Què feu quan es desperten a la nit??
Què feu quan es desperten a la nit??
Noies, passem nits de tot (menys de dormir d'un tiron), però aquesta nit dues hores desperts, no sabia què fer-li, ha mamat (diuen que ara ja no hauria... té quasi vuit mesos), l'he acaronat, m'he esperat fora de l'habitació, l'he posat al llit amb nosaltres..... ha xisclat perquè volia sortir, ha tornat a mamar (s'havia quedat amb gana??? ni idea!!), torna al llitet i el nen què coi, tenia ganes de juerga, tapar-lo és mission impossible, té una tècnica super perfeccionada per treure's el llençol en dos cops de cames que flipes... (i això que de vegades el meu home li posa els llençols en plan "envasado al vacío"....)
Què és millor?? què feu vosaltres?? seguiu algun criteri? us aixequeu vosaltres? ells? xumet? aigua? pit? cançons? deixar plorar??? dir-li "s'ha de dormir" dolçament?, dir-li "és hora de dormir" amb to d'enfadat?? jo ho he provat tot........
Nosaltres primer intentem posar el xumet.... però com hi vagi jo i em vegi o el Liulo tardi a reaccionar (que és el més normal), cagada (veieu per què millor canviar-me de nom? com li hauria de dir al meu Liulo?? jajaja). Total, acabo posant-me'l al pit i bastants cops s'adorm però la gent (i les revistes) diuen que a partit de sis mesos si mamen a la nit "és per capritxo", i no vegis com mama, jo penso que si mama i s'adorm és que tenia gana, no?? però bé... a veure què dieu vosaltres.......
Sol ja sé que tu li dones el pit com jo tot i que també ja va cap als vuit mesos... m'alegra saber que també ho fas... a mi em compensa, almenys aquella estona no plora (sinó jo tampoc dormiria) i amb sort de vegades s'adorm...
Què és millor?? què feu vosaltres?? seguiu algun criteri? us aixequeu vosaltres? ells? xumet? aigua? pit? cançons? deixar plorar??? dir-li "s'ha de dormir" dolçament?, dir-li "és hora de dormir" amb to d'enfadat?? jo ho he provat tot........
Nosaltres primer intentem posar el xumet.... però com hi vagi jo i em vegi o el Liulo tardi a reaccionar (que és el més normal), cagada (veieu per què millor canviar-me de nom? com li hauria de dir al meu Liulo?? jajaja). Total, acabo posant-me'l al pit i bastants cops s'adorm però la gent (i les revistes) diuen que a partit de sis mesos si mamen a la nit "és per capritxo", i no vegis com mama, jo penso que si mama i s'adorm és que tenia gana, no?? però bé... a veure què dieu vosaltres.......
Sol ja sé que tu li dones el pit com jo tot i que també ja va cap als vuit mesos... m'alegra saber que també ho fas... a mi em compensa, almenys aquella estona no plora (sinó jo tampoc dormiria) i amb sort de vegades s'adorm...
Hem alletat 19 mesos!
Re: Què feu quan es desperten a la nit??
Liula ha escrit: Total, acabo posant-me'l al pit i bastants cops s'adorm però la gent (i les revistes) diuen que a partit de sis mesos si mamen a la nit "és per capritxo", i no vegis com mama, jo penso que si mama i s'adorm és que tenia gana, no?? però bé... a veure què dieu vosaltres.......
QUI ÉS LA MARE DE LA CRIATURA, TU O LA GENT!? A la gent que la donin pel sac!!!! I ben donada!!! I el redactor que digui això deu ser un "mamón frustrat", que no toca teta ni de la seva dona, i la única cosa que toca són els picarols????
T'he rellegit el missatge, i aquí la única cosa que passa és que tu et sents "culpable" de donar la teta a un nen "tan gran". No dius que amb la teta s'adorm? Doncs perquè li vols negar???? Si t'enfades ell ho nota, i el poses nerviós, i no s'adorm, i tu et poses nerviosa, i el poses nerviós, i et posa nerviosa, i,... vinga cercle viciós i tot déu acaba histèric!!
A CAGAR LA GENT, LES REVISTES I L'ESTIVILL, HOME!!! I SI HO FAN TAN BÉ, QUE VINGUIN A MITJA NIT I TE'L CONSOLIN!!! (AIXÒ TAMBÉ SERVEIX PER LES VEÏNES, CUNYADES I SOGRES SAVIONDES)
Gràcies Nurieta, potser sí que em sento una mica culpable per no esforçar-me gaire en estar-me dues hores intentant-lo fer dormir i oferir-li el pit tot i que sembli que ja no ho hauria de fer..... havia pensat fer-li algun bibi amb llet meva, però estarem a les mateixes! si cada nit demana bibi encara serà pitjor...... a veure, si a mi ja m'agrada donar-li el pit... si justament a la nit és quan en gaudeixo més perquè el tinc als braços sense que es despisti gaire...! (ara com hi hagi llum, ja l'hem liat, que maca que és la làmpara, que bonics els quadres, que divertit el papa dormint.....)
Ara bé, quan ja li he donat teta i al llit amb nosaltres no s'adorm........ què farieu??

Ara bé, quan ja li he donat teta i al llit amb nosaltres no s'adorm........ què farieu??

Hem alletat 19 mesos!
...
Doncs jo estic igual! La Bet ja té 10 mesos i mig, i encara pren teta a la nit. Ella acostuma a despertar-se un sol cop, mama i es torna a adormir. Potser sí que és gran, però si així s'adorm i queda contenta, endavant!
Petons i ànims!
Petons i ànims!

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
...
brisca l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 22, 2008 2:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
Doncs el Dr. Sears, moooolt pro-teta, diu que les preses de la nit són les millors per al manteniment de la llet i que endavant si és que tu no ho passes molt malament o el nen té càries.
Veig que quan et menja a la nit se't desperta molt. La Mariona continua mig adormida i és acabar el pit i tornar a dormir. Jo potser provaria d'adormir-lo en braços amb molta paciència. Si no hi estàs acostumada no en tindràs gaire, de paciència, però és qüestió d'això, de mentalitzar-se. I quan trobis el mètode segur que se t'adorm més ràpid. Evita els llums. Si està tot en penombra no crec que li durin gaire les ganes de jugar.
Ignora les seves ganes de jugar, però això no vol dir que el renyis o passis d'ell. Vol dir cara de pal. Que no noti ni que li fas gràcia ni que et posa de mal humor.
Veig que quan et menja a la nit se't desperta molt. La Mariona continua mig adormida i és acabar el pit i tornar a dormir. Jo potser provaria d'adormir-lo en braços amb molta paciència. Si no hi estàs acostumada no en tindràs gaire, de paciència, però és qüestió d'això, de mentalitzar-se. I quan trobis el mètode segur que se t'adorm més ràpid. Evita els llums. Si està tot en penombra no crec que li durin gaire les ganes de jugar.
Ignora les seves ganes de jugar, però això no vol dir que el renyis o passis d'ell. Vol dir cara de pal. Que no noti ni que li fas gràcia ni que et posa de mal humor.
La Maia cuando se despierta de noche se gira y hay esta la teta,vamos que yo no secuantas veces mama o se despierta de noche yo creo que dos veces y tiene 10 meses,pero seguro que lo hara mas
.
Cuando la pediatra me pregunta le digo que duerme muy bien,estoy cansada de oirle decir que por las nochei no ha de despertarse ya y sobre todo que no mame,y yo estoy cansada de decirle que a los 18 años seguro que ya no que ya no mama,y como en mi casa todos dormimos estupendamente pues ya esta

.
Cuando la pediatra me pregunta le digo que duerme muy bien,estoy cansada de oirle decir que por las nochei no ha de despertarse ya y sobre todo que no mame,y yo estoy cansada de decirle que a los 18 años seguro que ya no que ya no mama,y como en mi casa todos dormimos estupendamente pues ya esta

SI ANNA SI, SOL SIGUE MAMANDO LO QUE PASA QUE COMO GENERALMENTE NO SUELE DESVELARSE PUES POR COMODIDAD LA SIGO DANDO, ES UN VICIO POR QUE HAMBRE NADA DE NADA SI SE VA A LA CAMA BIEN LLENITA TE LO DIGO YO!!!!!!!!!
SI SE DESVELA LA PONGO MIL VECES EL CHUPETE HASTA QUE VUELVE A DORMIRSE, PERO NO LA SACO AL SALON NUNCA JAMAS POR QUE SI LO HICIERA BATALLA PÈRDIDA QUERRA SALON Y JUERGA TODOS LOS DIAS Y YA LE DEDICO TODO EL DIA A ELLA COMO PARA TAMBIEN DEDICARLE PARTE DE LA NOCHE NONONONONONO!!!!!!!!!!! TRATO DE QUE ACABE ENTENDIENDO(DENTRO DE SU MENTE DE CASI 8 MESES CLARO)QUE LA NOCHE ES PARA DORMIR!!!!!!!!!!!!
SI SE DESVELA LA PONGO MIL VECES EL CHUPETE HASTA QUE VUELVE A DORMIRSE, PERO NO LA SACO AL SALON NUNCA JAMAS POR QUE SI LO HICIERA BATALLA PÈRDIDA QUERRA SALON Y JUERGA TODOS LOS DIAS Y YA LE DEDICO TODO EL DIA A ELLA COMO PARA TAMBIEN DEDICARLE PARTE DE LA NOCHE NONONONONONO!!!!!!!!!!! TRATO DE QUE ACABE ENTENDIENDO(DENTRO DE SU MENTE DE CASI 8 MESES CLARO)QUE LA NOCHE ES PARA DORMIR!!!!!!!!!!!!
Apa aqui estic jo per anar en contra de tothom
Jo vaig aplicar el metode aurorill als 9 mesos i vaig deixar de donar-li el pit a la nit... vaig fer aixecar al meu home i aqui de teta na de na
Vaig tenir sort? si molta ... pero va arribar un dia que era o pit o jo... i em vaig decantar pel jo
ara mamem tres cops al dia ... la primera entre les 5 i les 7 del mati, a la 1 i a les 7 de la tarda
Jo segeixo sense dormir d'un tiron... perque la sento gemegar i em desperto... pero em trobo millor que abans
I tinc llet... potser jo la fabrico de dia 8cada vaca es un mon!)
Jo vaig aplicar el metode aurorill als 9 mesos i vaig deixar de donar-li el pit a la nit... vaig fer aixecar al meu home i aqui de teta na de na
Vaig tenir sort? si molta ... pero va arribar un dia que era o pit o jo... i em vaig decantar pel jo
ara mamem tres cops al dia ... la primera entre les 5 i les 7 del mati, a la 1 i a les 7 de la tarda
Jo segeixo sense dormir d'un tiron... perque la sento gemegar i em desperto... pero em trobo millor que abans
I tinc llet... potser jo la fabrico de dia 8cada vaca es un mon!)
Osti tu...doncs el Roc deu ser un malcriat pq va mamar de nit fins als 2 anys!!!
JO els hi dono el pit. Si no s'adormen pq tenen ganes de juerga..doncs jo segueixo "clapant" fins que la juerga s'apaga, s'apaga, s'apagaaaaaa i llavors s'adorm.
JO els hi dono el pit. Si no s'adormen pq tenen ganes de juerga..doncs jo segueixo "clapant" fins que la juerga s'apaga, s'apaga, s'apagaaaaaa i llavors s'adorm.
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |