De dormir 6 i 8 hores a menjar cada 2...

Els hàbits de dormir.
vak
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: dl. des. 10, 2007 5:52 pm

De dormir 6 i 8 hores a menjar cada 2...

EntradaAutor: vak » dc. des. 19, 2007 5:09 am

Hola noies! Ahir, dia 18, l'Enzo va fer 3 mesos... i en fa tres que es desperta cada 2 hores per menjar. El cas és que fins ara dormia 6 hores dun tiron, alguna nit 8 i després es tornava a despertar a les 4 o 5 hores... Ja sé que era un luxe, però aquest canvi tan radical no sé si és la "crisi dels tres mesos" o què... Menja més sovint de nit que de dia, i em diu que el xumet me'l fiqui jo, que vol manduca. En fi, algun cas similar?
nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dc. des. 19, 2007 7:14 am

si noia si... bevinguda a la fantàstica crisi dels 3 mesos. a mi em va passar el amteix.
En teoria, aixó s'arregla a "tetassus", és a dir, dos dies, TOT el dia amb la teta fora. Que vingui algú a ajudar-te i au! a muerte!
i que no sigui res. ës mooolt cansada la crisis dels 3 mesos! i més si et passa com a mi, que estaves acostumada a dormir tota la nit...

au, ánims!
ImatgeImatge
Parvaty
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dc. maig 31, 2006 8:56 am

EntradaAutor: Parvaty » dc. des. 19, 2007 11:09 am

Jajjajajaj...m'agrada l'expressió de "a tetassus", te la puc robar? jejejejejje
Tal com diu la nuscka...vinga teta, teta i tetaaaaaaaaaaaaaa!!!
Posa'l al llit, q dormireu, ell menjara i la producciño augmentara!!
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.

http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Plufi » dc. des. 19, 2007 4:32 pm

Nenes quin luxeeeeeeeeee!!!!!!
Si que aguanten els vostres nadons!!!

La meva petita, val que es prematura i va neixer a la 32 setmana de gestacio, però fins fa 15 dies es despertava cada 3 hores. Ara amb cereals aguanta unes 4 o 5 i quin descans acostumats al trajin d'abans i la noia te mig any eh!! tela marinera!!
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. des. 20, 2007 6:30 pm

jo també penso que el millor per tots dos és posar-lo al llit i donar-li el pit sense llevar-te. Aniràs més descansada i menjarà més i millor.
Fins i tot és possible que dormi més. De vegades es desperten i el que necessiten és saber que som allà. Si dorm amb tu et notarà tota l'estona i potser dorm amb més tranquil.litat.
cabreta
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dv. des. 21, 2007 10:00 am

jo estic d'acord amb el que t'han dit
a cops de teta tot s'arreglara... tingues en compte que es un luxe que hagiu dormit tant al principi... moltes no hem notat la crisi perque ja era aixi des del naixement
ANIMS!!!!!!!!
mariola
Entrades: 1034
Membre des de: dt. gen. 02, 2007 4:21 pm
Ubicació: El Penedès

EntradaAutor: mariola » dc. feb. 20, 2008 9:36 am

Això és el que ens passa a nosaltreees!!!
Però no passa com ho fan les crisis! Portem així unes tres setmanes.... :plora: . Tot i que adormir-se li és més fàcil i de vegades ho fa sola, ara ja no fa la tirada llarga on es saltava una toma!! i a més menja més sovint de nit que de dia!
Cap allà les 4.30-5 es desperta i encara que no demana inmediatament es passa una bona estona mirant la llum del sostre (tenim un rellotge d'aquests que projecta l'hora al sostre) i riu i tot! si em moc, pam! li agafa gana...
Avui he decidit treure-li el rellotge a veure si quan es desperta i ens veu dormint ella pilla la indirecta. Per sort, no plora. (toco ferro!)

Què en penseu? Això passarà o serà així mesos i mesos? :-((
Ilítia
Entrades: 2187
Membre des de: ds. març 10, 2007 9:11 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Ilítia » dc. feb. 20, 2008 1:45 pm

Tot passa Mariola, tard o d'hora però passa.
Jo amb això de la son el que veig es que va per temporades, hi ha dies que potser només es desperta un cop, i altres que es pot despertar fins a 3 cops.
Ànims!!!!!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::