De dormir 6 i 8 hores a menjar cada 2...
De dormir 6 i 8 hores a menjar cada 2...
Hola noies! Ahir, dia 18, l'Enzo va fer 3 mesos... i en fa tres que es desperta cada 2 hores per menjar. El cas és que fins ara dormia 6 hores dun tiron, alguna nit 8 i després es tornava a despertar a les 4 o 5 hores... Ja sé que era un luxe, però aquest canvi tan radical no sé si és la "crisi dels tres mesos" o què... Menja més sovint de nit que de dia, i em diu que el xumet me'l fiqui jo, que vol manduca. En fi, algun cas similar?
si noia si... bevinguda a la fantàstica crisi dels 3 mesos. a mi em va passar el amteix.
En teoria, aixó s'arregla a "tetassus", és a dir, dos dies, TOT el dia amb la teta fora. Que vingui algú a ajudar-te i au! a muerte!
i que no sigui res. ës mooolt cansada la crisis dels 3 mesos! i més si et passa com a mi, que estaves acostumada a dormir tota la nit...
au, ánims!
En teoria, aixó s'arregla a "tetassus", és a dir, dos dies, TOT el dia amb la teta fora. Que vingui algú a ajudar-te i au! a muerte!
i que no sigui res. ës mooolt cansada la crisis dels 3 mesos! i més si et passa com a mi, que estaves acostumada a dormir tota la nit...
au, ánims!
Jajjajajaj...m'agrada l'expressió de "a tetassus", te la puc robar? jejejejejje
Tal com diu la nuscka...vinga teta, teta i tetaaaaaaaaaaaaaa!!!
Posa'l al llit, q dormireu, ell menjara i la producciño augmentara!!
Tal com diu la nuscka...vinga teta, teta i tetaaaaaaaaaaaaaa!!!
Posa'l al llit, q dormireu, ell menjara i la producciño augmentara!!
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.
http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
Nenes quin luxeeeeeeeeee!!!!!!
Si que aguanten els vostres nadons!!!
La meva petita, val que es prematura i va neixer a la 32 setmana de gestacio, però fins fa 15 dies es despertava cada 3 hores. Ara amb cereals aguanta unes 4 o 5 i quin descans acostumats al trajin d'abans i la noia te mig any eh!! tela marinera!!
Si que aguanten els vostres nadons!!!
La meva petita, val que es prematura i va neixer a la 32 setmana de gestacio, però fins fa 15 dies es despertava cada 3 hores. Ara amb cereals aguanta unes 4 o 5 i quin descans acostumats al trajin d'abans i la noia te mig any eh!! tela marinera!!
-
VisitantVi
jo també penso que el millor per tots dos és posar-lo al llit i donar-li el pit sense llevar-te. Aniràs més descansada i menjarà més i millor.
Fins i tot és possible que dormi més. De vegades es desperten i el que necessiten és saber que som allà. Si dorm amb tu et notarà tota l'estona i potser dorm amb més tranquil.litat.
Fins i tot és possible que dormi més. De vegades es desperten i el que necessiten és saber que som allà. Si dorm amb tu et notarà tota l'estona i potser dorm amb més tranquil.litat.
Això és el que ens passa a nosaltreees!!!
Però no passa com ho fan les crisis! Portem així unes tres setmanes....
. Tot i que adormir-se li és més fàcil i de vegades ho fa sola, ara ja no fa la tirada llarga on es saltava una toma!! i a més menja més sovint de nit que de dia!
Cap allà les 4.30-5 es desperta i encara que no demana inmediatament es passa una bona estona mirant la llum del sostre (tenim un rellotge d'aquests que projecta l'hora al sostre) i riu i tot! si em moc, pam! li agafa gana...
Avui he decidit treure-li el rellotge a veure si quan es desperta i ens veu dormint ella pilla la indirecta. Per sort, no plora. (toco ferro!)
Què en penseu? Això passarà o serà així mesos i mesos?
Però no passa com ho fan les crisis! Portem així unes tres setmanes....
. Tot i que adormir-se li és més fàcil i de vegades ho fa sola, ara ja no fa la tirada llarga on es saltava una toma!! i a més menja més sovint de nit que de dia!
Cap allà les 4.30-5 es desperta i encara que no demana inmediatament es passa una bona estona mirant la llum del sostre (tenim un rellotge d'aquests que projecta l'hora al sostre) i riu i tot! si em moc, pam! li agafa gana...
Avui he decidit treure-li el rellotge a veure si quan es desperta i ens veu dormint ella pilla la indirecta. Per sort, no plora. (toco ferro!)
Què en penseu? Això passarà o serà així mesos i mesos?

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]