Matinades mogudes

Els hàbits de dormir.
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Matinades mogudes

EntradaAutor: magrana » dv. des. 28, 2012 9:50 am

Hola, noies!

A veure si em doneu idees...

La Mar farà un any molt aviat. Dorm dues migdiades (una al matí i l'altra cap a les 4), d'aproximadament una hora o hora i mitja.
Pren pit i menja cereals, verdura amb carn o peix, fruita... No és una nena de molt menjar però va fent i es va engreixant més o menys bé. Fins fa una temporada dormia bé a les nits, només es despertava un cop o dos. Però ara la cosa s'ha girat una mica: dorm bé fins a les 5, més o menys. Llavors mama i es torna a adormir, però es desperta al cap de mitja hora i vinga tornem-hi. Vol tornar a mamar i fa el mateix, s'adorm i es desperta al cap de res. I així fins a les 8 que ens llevem!! Va a dormir cap a les 9:30 de la nit, això no ha canviat.
No sé què li passa... He pensat que potser té gana i que no en té prou amb el pit... Però no m'imagino fent-li una papilla a les 5 del matí... I tampoc pren biberó... Què feu, vosaltres? Creieu que pot ser per gana??

Quan es desperta la poso a dormir amb mi, perquè sinó no dorm ni mitja hora.

Moltes gràcies!
Imatge
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Matinades mogudes

EntradaAutor: Ponioleta » dv. des. 28, 2012 9:59 am

magrana ha escrit:Hola, noies!

A veure si em doneu idees...

La Mar farà un any molt aviat. Dorm dues migdiades (una al matí i l'altra cap a les 4), d'aproximadament una hora o hora i mitja.
Pren pit i menja cereals, verdura amb carn o peix, fruita... No és una nena de molt menjar però va fent i es va engreixant més o menys bé. Fins fa una temporada dormia bé a les nits, només es despertava un cop o dos. Però ara la cosa s'ha girat una mica: dorm bé fins a les 5, més o menys. Llavors mama i es torna a adormir, però es desperta al cap de mitja hora i vinga tornem-hi. Vol tornar a mamar i fa el mateix, s'adorm i es desperta al cap de res. I així fins a les 8 que ens llevem!! Va a dormir cap a les 9:30 de la nit, això no ha canviat.
No sé què li passa... He pensat que potser té gana i que no en té prou amb el pit... Però no m'imagino fent-li una papilla a les 5 del matí... I tampoc pren biberó... Què feu, vosaltres? Creieu que pot ser per gana??

Quan es desperta la poso a dormir amb mi, perquè sinó no dorm ni mitja hora.

Moltes gràcies!

Magrana, pel que he vist jo amb el meu fill (que també fa pit) és que el tema de les nits és molt irregular. Tant aviat fan un despertar o dos a la nit com es passen mitja nit enganxats a la teta. Tant aviat fan despertars d'aquests de 2 xumadetes i a seguir roncant com es posen nerviosos, s'enganxen i es desenganxen i et donen la nit (perquè clar, tu no pots dormir amb tant de moviment).
Estic segura que no és gana, més aviat penso que a la nit "paeixen" les emocions i les novetats del dia i per això passen èpoques més mogudetes.
En el cas del meu fill, sense fer res, aquestes èpoques han passat (i han tornat! vull dir que és cíclic!).
Ara té dos anys i mig i comença a fer algunes nits senceres (o com a molt es desperta cap a les 6h o quarts de set, fa una mica de teta i dorm). Però fa uns dies que es desperta a les 6h o quarts de set i es posa com tu dius, nerviós, fa teta, es mou, s'adorm un moment, es torna a despertar... Total que jo ja no puc dormir més xxcool xxcool

Ah, i per mi dormir amb ell ha sigut el millor que podia haver fet en aquestes nits tant mogudes, que com a mínim descanses una mica més :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dv. des. 28, 2012 11:30 am

Jo sóc una altra que pateix aquesta situació, i et dic el mateix que la Ponioleta. Hi haurà temporades de tot tipus, s'ha de tenir paciència. Ànims!
soneta
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 313
Membre des de: dv. juny 12, 2009 3:49 pm

EntradaAutor: soneta » dv. des. 28, 2012 3:58 pm

El meu no fa pit, té dos anys i mig i també fa el mateix a vegades, fins vora l'any dormia molt bé, llavors varem tenir una epoca de despertar-se molts i molts cops a la nit, vam acabar fent collit i es va solucionar una miqueta, des de l'estiu que va tornar a dormir a la seva habitació per decisió propia seva, i ara torna a venir al llit amb nosaltres cap a les 6 o les 7, a vegades abans, a vegades a les 8 l'he d'anar a despertar per marxar a la llar, va com va, crec que és una manera de canalitzar o treure les emocions que han tingut durant el dia.
Imatge
Imatge
carbasseta
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dg. des. 30, 2012 11:03 pm

La meva te un anyet i tambe hi ha molts dies q ho fa. A vegades es desperta i tot i saluda com si ja hagues acabat la son. Jo li dic q encara no es hora i l'estiro amb mi perque mami i es torni a adormir. Sort del collit per mi tambe!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dj. gen. 03, 2013 9:35 am

Una altra que se sent identificada! Com ja t'han dit les companyes tot és cíclic.
La Berta ara últimament dormia bastant bé, fem collit i pit, i sols es desperatva un parell de cops per mamar i es tornava a adormir bastant ràpid. Aquesta setmana en canvi, portem 4 nits del lloro!!! jo estic zombie perduda perquè no puc dormir més de 4 hores per nit i espero que la cosa fagi el tomb!! La qüestió és que ha estat malaltona, ha tingut el grip i la tos no la deixava dormir bé, i ara que ja està millor resulta que de cop ha après a dir moltes paraules noves i veu que l'entenem i li donem el què vol quan ho demana. Suposo que això per ella és molt emocionat i es desperta a les 4:00 per demanar-me "wawa" (aigua) o per dir "xecar" (que es vol aixecar) i que vol "ballar ballar"! Com comprendreu jo la última cosa que vull a les 4:00 és ballar! zz:-)
Què hi farem... són etapes, tot passa... el què em sap més greu és que el meu company s'ha de llevar a les 5:00 per anar a treballar i últimament pobre no descansa...
A esperar que tot torni a la normalitat! ah!! i aquests dies hem fet vacances així que la pobra encara va més perduda per tema d'horaris!! és normal!
Marineta
Entrades: 1
Membre des de: dc. abr. 10, 2013 7:36 am

EntradaAutor: Marineta » dv. maig 17, 2013 7:50 am

Bon dia a totes,
Bé bon dia zombi, perquè aquesta nit ha sigut una mica dolenta! Jo tinc una nena que es diu Marina i té 8 mesos i mig, fem pit i ja menja fruita i verdura.
Ella sempre ha sigut de dormir molt, des de quarts d'onze fins les 6 del matí, que li donava pit i es tornava a adormir una bona estona.
Ara ja fa uns mesos que jo torno a treballar, i tot just el segon mes de la meva reincorporació, va començar a despertar-se més sovint, primer sense donar-li el pit es tornava adormir si la movia una miqueta, més endavant ja li vaig haver de donar pit perquè tornés a adormir-se.
Fa dues setmanes va estar amb passa de mal de panxa i constipada i va ser una mica dur perquè hi havia dies que ni amb el pit aconseguia calmar-la.
Però aquesta setmana que sembla que ja està bé, s'ha anat despertant cada nit dues o tres vegades i vol fer pit i a més molta estona per tornar-se adormir, avui ha sigut molt dur perquè es despertava quasi cada hora o dues hores, i no la podia tornar a calmar.
Li he mirat si són les dents que li comencin a sortir o he pensat portar-la al metge a veure si es que no es troba bé i jo no sé veure-li.
O també he pensat que potser que nosaltres li passem nervis que tenim durant el dia i ella els expressi de nit.
Ja no sé que fer perquè pugui dormir una mica més i més tranquil·la, em fa patir una mica, a més quan dorm somia i es queixa molt.
Que passeu un bon dia!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::