El rotet a la nit
El rotet a la nit
Hola noies!!Tinc un bebe de 6 mesos i a la nit encara pren un bibero, de vegades fa el rotet i de vegades no, el tinc un rato al coll i algun cop el poso a l llitet sense que l'hagi fet. Passa algo ?
Re: El rotet a la nit
la meva filla de 4 mesos i mig gairebé sempre el fà, però no sempre i de vegades se'ns dorm mentres li fem els copets a l'esquena, així que la posem a dormir sense rotet. De moment no li ha passat rès... encara que tampoc em fà gaire gràcia, peró no hi podem fer més...
A mi, ja a la clínica, tan pel nen com per la nena, em van dir que el rotet era important però que tampoc era obligatori fer-lo, que si la criatura s'adormia menjant, la posés a dormir de costat i llestos, que si ha de treure no s'ho pugui empassar i no tinguessim problemes.
A mi també em feia cosa posar-lo a dormir sense el rotet però no crec que passi res! si no el fa no el fa! Jo des dels 7-8 mesos que el poso al llit sense ni tan sols intentar-ho perquè després del biberó s'em quedava la mar de relaxat i era posar-lo per fer el rotet que plorava, es posava molt nerviós i després no hi havia qui l'adormís. Ara el que faig és xumet i cap al llit! alguna vegada li surt el rotet tot sol mentre dorm 

Gracies noies!!!
El meu fill te sis mesos i mig i tb li donc un cop bibi a la nit ! No laixeco del llit aixi k sel pren estirat de manera q quan acaba li posu la pipa es gira i sadorm! Aixi doncs el rotet no el fa i no passa absolutament res!
Jo l'agafo i li dono el bibi al sofà i quan el poso a la cuna le dono el xumet i queda adormidet.
Jo tinc 2 de 2 mesos i el mateix,si el fan genial,peró a vegades triguen tant q es dormen sense fer-lo
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |