Quan aprenen a posar-se el xumet sols?
Quan aprenen a posar-se el xumet sols?
Hola! fa dies que tinc un dubte al cap i no l'he sabut trobar pel fòrum: quan aprenen, de mitjana, a posar-se el xumet sols, els nens? Al meu, que té 4,5 mesos i que fins fa poc dormia tota la nit, ara li ha donat per plorar quan es desperta perquè li posi el xumet, i m'estic plantejat treure-li, perquè és pitjor el remei que la malaltia... però per altra banda penso que si aviat se'l sabrà posar solet potser podria esperar?
Gràcies!
Gràcies!
Re: Quan aprenen a posar-se el xumet sols?
Hola catalanna!
El meu peque cap als 4 mesos i mig ja se'l posava...pero a la nit es desperta igual perquè li posis el xumet...jejej o sigui que no sé si encara que aprengui a posar-se'l et servirà perquè se'l posi a la nit!!!
Ja ens aniràs explicant!
El meu peque cap als 4 mesos i mig ja se'l posava...pero a la nit es desperta igual perquè li posis el xumet...jejej o sigui que no sé si encara que aprengui a posar-se'l et servirà perquè se'l posi a la nit!!!
Ja ens aniràs explicant!
ostres Laia, ara m'has matat!! I fas això de posar-li uns quants xumets al llit perquè els trobi?
No! encara no ho he probat!! ho probaré i ja et diré el q!!! jajajjajaj
El meu peque d'aqui dues setmanes farà 5 mesos, se'l treu i se'l posa pero malament, ell ho intenta. A la nit tambè es desperta i li poso el xumet i es torna a dormir.
Jo crec que la clàudia posar-se'l posar-se'l expressament, als 7 mesos. Abans hi jugava i se'l posava, jo crec que de rebot.
Ara comença a buscar-lo de nit, però mai el troba
, però al estar al llit amb nosaltres és ràpid!
Ara comença a buscar-lo de nit, però mai el troba
, però al estar al llit amb nosaltres és ràpid!Re: Quan aprenen a posar-se el xumet sols?
Nosaltres, amb l'Oriol, estem com la Tutty29.
L'altre dia li vaig fer una foto i tot, amb la cara ben feliç però portant el xupete del revés
L'altre dia li vaig fer una foto i tot, amb la cara ben feliç però portant el xupete del revés

l' Ivet ha après a treure-se'l i mirar-s'ho 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,Magar