collit i nen que ja s'aixeca sol...com ho heu fet?
collit i nen que ja s'aixeca sol...com ho heu fet?
Hola!!
Segurament ja hi hagi en algun lloc un post que parli d'això pq dubto que sigui l'única..
Nosaltres fem collit i tinc una cuna de ikea enganxada tipo sidecar, el cas, es que la cuna està en la posició mitja i el nen ja s'aixeca sol i tinc molta por de que caigui cap abaix, ja que desde la posicio intermitja, entre el matalas i tot, l'alçada que queda es molt poca....he pensat en empegar la cuna a la pared, però llavors per posarlo serà mes complicat i tb hem queda el problema amb la part dels peus...
Ara hem paso tota la migdiada i quan s'adorm abans que nosaltres, mirant la camara del intercomunicador....
Algun consell? merci!!
Segurament ja hi hagi en algun lloc un post que parli d'això pq dubto que sigui l'única..
Nosaltres fem collit i tinc una cuna de ikea enganxada tipo sidecar, el cas, es que la cuna està en la posició mitja i el nen ja s'aixeca sol i tinc molta por de que caigui cap abaix, ja que desde la posicio intermitja, entre el matalas i tot, l'alçada que queda es molt poca....he pensat en empegar la cuna a la pared, però llavors per posarlo serà mes complicat i tb hem queda el problema amb la part dels peus...
Ara hem paso tota la migdiada i quan s'adorm abans que nosaltres, mirant la camara del intercomunicador....
Algun consell? merci!!

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467
Us convido a visitar el meu blog de reposteria:
www.lagormanderia.blogspot.com
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
Re: collit i nen que ja s'aixeca sol...com ho heu fet?
nosaltres tenim el mateix bressol, el tenim contra la paret i als peus un expedit de 4 ( una estanteria).
ho tenim aixi perquè es com hi cabem, pero ha anat be per aquest tema q comentes.
potser ho posaria aixi durant un temps fins q ho entengues q es pot fer mal
ho tenim aixi perquè es com hi cabem, pero ha anat be per aquest tema q comentes.
potser ho posaria aixi durant un temps fins q ho entengues q es pot fer mal
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Re: collit i nen que ja s'aixeca sol...com ho heu fet?
A mi també m'interessa tenir idees per quan l'Aina comenci a aixecar-se... no podem posar el llit contra la paret ni una estanteria als peus del llit... idees?
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 53 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |