Reportatge Fotogràfic Treball Final de Grau

miriamla
Entrades: 2
Membre des de: dl. nov. 10, 2014 1:41 pm

Reportatge Fotogràfic Treball Final de Grau

EntradaAutor: miriamla » dl. nov. 10, 2014 1:49 pm

Bon dia mares i pares,

Em dic Miriam Lazaro, sóc estudiant de quart del grau de Fotografia a la Universitat Politècnica de Catalunya. Des de fa temps, el part natural m'ha suscitat interès i curiositat, per tant, he decidit realitzar el meu Projecte de Final de Grau al voltant del mateix.

Per això, volia demanar la vostra ajuda. Si algu/na de vosaltes disposats/des a compartir amb mi aquesta experiència, o que l'heu viscut ja i voleu participar amb el vostre testimoni.

El meu projecte consistirà en un reportatge fotogràfic sobre el part natural, no tan sols descrivint l'escena i l'essència de l'experiència en si, sinó intentant també aprofundir en una sèrie de qüestions: Què impulsa a les mares/pares a escollir aquest camí? Amb quina psicologia entenen el part i la maternitat? Què pensen sobre la relació entre la sexualitat femenina i el part? Les seves idees sobre maternitat, sexualitat i gènere van determinar la seva decisió?
Aquestes i moltes altres qüestions sobre gènere i condició femenina són les que em proposo estudiar durant el projecte, de forma narrativa a través de l'anàlisi de documentació i testimonis, i de forma visual a través de la fotografia.

El meu interès en aquest projecte radica en l'alta medicalització a la qual va ser sotmès el part en què vaig néixer, i la dicotomia que em genera aquesta pràctica: Per l'experiència familiar i personal, m'aterra, però a la vegada, per interès cap a la meva pròpia identitat femenina, em fascina. Essent al cap i a la fi un projecte per a contestar-me un dubte a mi mateixa.

Espero que la meva proposta sigui del vostre interès.

Moltíssimes gràcies per la vostra atenció,

Una abraçada!

PD: Copiaré aquesta entrada també al fòrum d'embaràs, espero que els administradors hi estiguin d'acord!

:cnena: :cnen:

Torna a “Sessions fotogràfiques”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::