Targetes i Associacions Campistes

Càmpings i caravàning
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Targetes i Associacions Campistes

EntradaAutor: Takita » dt. juny 03, 2014 3:17 pm

Hi han moltes i de diferents modalitats. En teniu alguna o sou sòcies de cap Associació campista? Nosaltres, estem pensant a fer-nos la ACSI de cara a l'any vinent, doncs fora de temporada alta, els descomptes que fan a molts càmpings són importants.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Targetes i Associacions Campistes

EntradaAutor: gusiluz » dc. juny 04, 2014 3:17 pm

Hola,

Jo no hi estic gaire posada, pero tinc una amiga que f3ia servir els camping cheque , que son uns talonaris de vals que compre i despres els pots gastar en varis campings, i deia que li sortia molt be. Suposo que per internet es pot trobar informacio.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Targetes i Associacions Campistes

EntradaAutor: Takita » dj. juny 05, 2014 12:34 pm

Gràcies, gusiluz :ok: , també he mirat els camping-cheque i inclús vaig preguntar a una socpetitona que els fa servir, però l'inconvenient que li veig és que has de comprar els xecs per avançat i que, a cada recàrrega que es fa, et cobren 6€.
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Targetes i Associacions Campistes

EntradaAutor: nurdeu » dj. juny 05, 2014 2:23 pm

Podeu explicar una mica com funciona i per quin tipus de campistes està pensat?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
maza
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1794
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 12:43 pm

Re: Targetes i Associacions Campistes

EntradaAutor: maza » ds. juny 07, 2014 7:17 pm

Algú en pot fer 5 centims de com funciona! Gràcies
Imatge

Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/

Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Targetes i Associacions Campistes

EntradaAutor: Takita » dl. juny 09, 2014 3:26 pm

Perdoneu, noies, que no m'he pogut passar abans per aquí. La ACSI, que és la que ens estem mirant nosaltres, és una targeta que accepten a molts països europeus i que permet llogar parcel.les, en temporada baixa, a 12, 14, 16 i 18€ per a 2 persones. A alguns càmpings, els nens no paguen.
La targeta té un preu de 14,95€ per al 2015 (gener a desembre) i ja no es paga res més, només cal ensenyar-la en arribar al càmping per a gaudir del preu amb descompte.
A Catalunya, l'accepten a 66 càmpings. En aquest enllaç els podeu veure: http://www.campingcard.co.uk/gb/en/euro ... catalonia/ i també el preu i les dates de validesa.
Avatar de l’usuari
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

Re: Targetes i Associacions Campistes

EntradaAutor: Nuvolmagic » dc. juny 25, 2014 3:42 pm

Hola!
Nosaltres també hi anem de càmping i utilitzem càmping cheque, hi han molts càmpings que per 11 nits pagades et regalen 3 més així que crec que el preu és molt competitiu per 16€ nit....també és veritat que potser no té tants càmpings com la Acsi però és veu que més d' un és queixava que amb Acsi una vegada arribaven al càmping els hi deien que no acceptaven la targeta, ho vaig veure en un fòrum de acampada, ho dic perquè truqueu abans d' anar-hi.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Targetes i Associacions Campistes

EntradaAutor: Takita » dv. ago. 08, 2014 7:13 am

Noies, hi ha cap sòcia de la Unió Caravanista de Catalunya? La meva companya de feina ho era, perquè treuen una campanya d'hivern en què l'acampada al Frontera Park (a l'entrada d'Andorra) els hi sortia súper bé de preu i ens ho volem mirar de cara a l'octubre.
Avatar de l’usuari
san
:: tigre
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

Re: Targetes i Associacions Campistes

EntradaAutor: san » dl. ago. 11, 2014 9:42 pm

Bones jo soc de caravaning osona. La.veritat el primer any sha de fer la matricula.i.la quota anual son 120 crec pero la resta danys son 30 eurs. Tens ofertes fora de temporada alta. Per exemple la.pretemporada q es dabril.fins finals de juny(caps de setmana ponts..etc.) son menos 500 eurs q es paguen en dos cops. Surt molt be. Tb hi ha.la post temporada surt tb molt be aquesta no.lhen fet encara. Fa 1 any q som del caravaning osona. Hi ha diferents campings per triar.
Imatge


Imatge

Torna a “Càmpings”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::