MOTIUS I DESPERTARS

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Marian77
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:01 am

MOTIUS I DESPERTARS

EntradaAutor: Marian77 » dt. maig 10, 2016 9:13 am

Hola a totes,
us escric com a mare preocupada i cansada. La meva filla de 15 mesos sempre ha sigut una nena que ha dormit moltes hores seguides i potser s'ha despertat algún cop. Bé, portem ja quatre dies que com a mínim es desperta 5 cops. Per sort es torna a calmar amb xumet o sense. Ahir la vam portar al CAP perque es va despertar de la migdiada i vam veure els seus llençols tacats amb gotetes de color marró. Una de les oïdes les tenia amb molta cera (és una nena que sembla produeix molt) La dra. ens va comentar que tenia un tap i ens va recomanar unes gotes. Semblava ser no era otitis. No portem ni 24h amb aquestes gotes però creieu per la vostra experiència que podria estar relacionat?
Molts petons a totes. </;-)
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: MOTIUS I DESPERTARS

EntradaAutor: nivalis » dt. maig 10, 2016 12:33 pm

Hola,
Si que pot estar relacionat. Potser, encara que no sigui otitis, te l'oida inflamada i a l'estar estirada li fa més mal. Al meu nen li passa quan està refredat.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: MOTIUS I DESPERTARS

EntradaAutor: garota » dt. maig 10, 2016 1:14 pm

I tant! Al meu fill tb li va passar una vegada! Pensa que l'orella molesta molt.... i neguiteja molt...!
Marian77
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:01 am

Re: MOTIUS I DESPERTARS

EntradaAutor: Marian77 » dt. maig 10, 2016 1:56 pm

Moltes gràcies per la resposta!!!! I creieu que és normal que li hagi de donar ibuprofè? És que lo que m'extranya és que la dra. no hagi vist otitis i em recepti aquestes gotes (que són per otitis i antibiòtic) i ibupofré. :-:)
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: MOTIUS I DESPERTARS

EntradaAutor: rundi » dt. maig 10, 2016 7:18 pm

El mal d'orella és horrorós i el dalsy en ser antiinflamatori l'ajudarà a calmar el mal.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: MOTIUS I DESPERTARS

EntradaAutor: noviachuky » dc. maig 11, 2016 8:15 am

Marian com t'han dit les companyes pot tenir relació, si t'han donat ibuprofè dona-li, a nosaltres ens l'han receptat un parell o tres de vegades quan el meu fill gran les tenia molt vermelles, encara que no sigui otitis les deu tenir inflamades i per això t'ho han donat, no sé quina pauta però nosaltres era cada 12 hores i la veritat que hi notavem.

Ànims guapa!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: MOTIUS I DESPERTARS

EntradaAutor: nivalis » dc. maig 11, 2016 8:41 am

Si, l'ibuprofé va molt be pel mal d'orella.
Marian77
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:01 am

Re: MOTIUS I DESPERTARS

EntradaAutor: Marian77 » dc. maig 11, 2016 2:44 pm

Moltes gràcies! Doncs mireu que tot és extrany llavors. Li toco l'orella i no es queixa. Durant el día super bé però es arrivar a la nit i, ja us dic, com a mínim 5 cops es desperta queixant-se. Es calma aviat (sobre tot si té contacte) però això d'aixecar-te del llit continuament i tallar-te la son cansa... que us haig de dir! Sincerament les gotes li posso però l'ibuprofé no... No sóc de donar-li molt antibiòtic o medicaments així com així, a més, al CAP li va revisar una dra. d'urgències que, la veritat, no m'inspira gens confiança. No tenia clar si tenia otitis o no perque veia molta cera i no veia res, tocava l'orella i no es queixava molt, pero ella "per si de cas" receptava les gotes (que em va dir que no era antibiòtic i després si que ho era quan vaig arrivar a casa) i l'ibuprofé per calmar-li el dolor o possible inflamació. Vinga! Antibiòtics per si de cas... Bueno, suposo que és questió de temps i controlar-li que no vagi a més...
Marian77
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:01 am

Re: MOTIUS I DESPERTARS

EntradaAutor: Marian77 » dv. maig 13, 2016 9:07 am

Hola noies,
el tema segueix igual...ara ens dona la sensació que és la boca. Es porta molt sovint coses a ella, agafa i mossega d'una forma molt determinada la corda del xumet... el bitxo com és un pur nervi no es deixa tocar, així que no he pogut mirar molt. La meva mare i la seva mestre diuen que sí ho té inflamat...
Quina ha sigut la vostra experiència amb les dents i que heu provat? Apiretal, Chamodent,... A més lo que és segur és que està més sensible de lo habitual. Sempre ha sigut una nena molt independent i ara demana la mà per anar a quaselvol lloc, no li agrada estar sola ¿? i al matí quan es desperta inmediatament demana braços...

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::