Coixí per dormir
Coixí per dormir
Hola noies!
Quan heu començat a posar coixí per dormir als vostres petitons?
La meva té 2 anys i encara dorm sense, però no sé quan pot ser que estigui més còmoda dormint amb coixí...
Quan heu començat a posar coixí per dormir als vostres petitons?
La meva té 2 anys i encara dorm sense, però no sé quan pot ser que estigui més còmoda dormint amb coixí...
Re: Coixí per dormir
Hola
Jo li vaig posar coixí de seguida q va passar de la cuna-llit, a més a més els hi va be pels nens q se tapen i tenen atacs asmàtics i bronquitis pq son nens q millor q dormin inclinats, mho va dir la pediatra...
Jo li vaig posar coixí de seguida q va passar de la cuna-llit, a més a més els hi va be pels nens q se tapen i tenen atacs asmàtics i bronquitis pq son nens q millor q dormin inclinats, mho va dir la pediatra...
El meu dorm abraçat al coixí com si fos un nino o un coixí de lactància! Jo li vaig posar cap als dos anys, però ja veus que no en fa un ús tradicional. Sempre he sentit que millor baixets.
Jo li vaig posar molt aviat un pràcticament plà que vaig comprar a una botiga de puericultura. Podriem dir que és un coixí simbòlic pero a ell li encanta tenir-ne, com els papàs!!
Necessitar, no el necessiten i quan més yard millor.
Pel tema asma i bronquitis son uns coixins especial que aixequen desde l'esquena. Un coixí normal pot forçar massa les cervicals dels petits.
Necessitar, no el necessiten i quan més yard millor.
Pel tema asma i bronquitis son uns coixins especial que aixequen desde l'esquena. Un coixí normal pot forçar massa les cervicals dels petits.
Nosaltres li vam posar el coixi, un d'aquests molt baixets/petits, quan vam canviar al llitet de nen gran, ja que també era com un incentiu de nen gran que ja tenia coixi i tot. Normalment hi dorm bé, pero a vegades acaba pels costats i dorm sense.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |