productes ecològics

Estil de vida saludable
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Ginger » dv. abr. 20, 2012 8:02 am

Que bé, les teves aportacions, Coquette!! A mi el que em passa ara és que estem mirant d'estalviar per totes bandes i, clar, els producten eco pujen bastant més de preu...
Jo tb feia servir l'ecobola i tp m'acabava de convèncer. Ara tinc nous de rentat i no ho acabo de tenir clar, tampoc. Això és un rotllo!

Bé, seguirem buscant... :)
Les marques que deies deuen resultar bastant més cares que els productes convencionals, oi?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitonica
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 9:31 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: petitonica » ds. abr. 21, 2012 4:29 am

elia1733 ha escrit:hola a totes!
necessito consell de les mares ecològiques.
Doncs he estat fent lactancia materna exclusiva amb el meu nadó durant 6 mesos. Ara ja toca menjar. La toma de cereals la faig treient-me llet, però vull una altra opció que no sigui la llet de continuació de farmàcia. El pediatra diu que esperaria a l'any per fer-ho amb llet vegetal. Com ho feu vosaltres? una altra opció és amb suc de fruita, no?
gràcies.



Jo a la Bruna li preparo els cereals ecologics amb aigua ja que després ja pren pit i se'ls pren molt bé.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

Re: productes ecològics

EntradaAutor: mirins » ds. abr. 21, 2012 10:06 pm

Jo amb 8-9 mesos ja li donava llet d'ametlla al nen. El pediatra et dirà que els fruits secs són alergènics per acumulació, o sigui que pot tenir alèrgia quan porti un temps prenent-la. Jo als cinc mesos ja li donava pinyons etc... tu mateixa. TAmbé hi ha llet de civada, d'arròs etc..que són cerals i no fruits secs.


També li feia bibes de fruita amb suc i fruites i cereals.


La ecobola la poso més perquè 'fregui' la roba i la neteja que per convicció amb els ions blablabla
Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: coquette » dj. abr. 26, 2012 9:55 pm

Hola Ginger, doncs sí, em temo que els productes ecològics de neteja normalment surten més cars que els convencionals. Jo el Sonett el vaig comprar en garrafa gran, així el preu per litre em va sortir una mica més econòmic. I normalment no faig servir suavitzant, així que m'estalvio aquest apartat. La marca Froggy és de supermercat i té un preu bastant més similar.
El més barat és fer servir productes com vinagre, llimona, bicarbonat... i fer servir poca quantitat de producte!

petons
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
adaflai
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. abr. 09, 2012 4:45 pm

Re: productes ecològics

EntradaAutor: adaflai » dt. maig 01, 2012 4:08 pm

els supers alemanys Aldi i Lidl, tenen alguns productes amb el segell ecològic. Jo he tastat les melmelades de l'Aldi, amb sucre de canya i eren molt bones. Em sembla que cada comunitat autònoma té uns criteris per donar aquests tipus de segells, potser els criteris de la Rioja no són tant estrictes com els de Catalunya o a la inversa.
Per mi és important saber d'on venen les coses, i potser, a vegades no té el segell eco però ho ha cultivat el pagès del costat de casa seva, sense productes fitosanitaris, i tu has vist com creixia i com eliminava les possibles plagues amb preparats naturals. Jo prefereixo aquests enciams que els de qualsevol super, que només per l'etiqueteta verda ja te la claven...
el passat se'm desfà, m'enlluerna el futur (màrius torres)

18 març: TE+
27 març: ECO, es veu el saquet
11 abril: el cor batega! 1,6mm
9 maig: TS - 5,5mm
21 maig: diuen q sembla un NEN...
13 juny: ECOcardiografia ok. Nen confirmat
2 juliol: 333grs i 23 cm
3 d'octubre: 1.300 grs 42cm (32setmanes)
25N: benvingut al món! 3590grs i 52cm
Avatar de l’usuari
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

Re: productes ecològics

EntradaAutor: mirins » dt. maig 01, 2012 10:29 pm

Ok,

productes locals!! :ok:
Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Maroa » dg. juny 03, 2012 9:59 pm

Algú ha comprovat si a França o a Andorra hi ha molta diferència de preu amb els productes ecològics? Sobretot amb tema cosmètica (Weleda, ... )
Algú sap d'alguna web on es puguin comprar bé de preu?
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Takita » dt. juny 05, 2012 11:59 pm

Maroa, jo no vaig trobat molta diferència, però comprant més d'un producte sí que em vaig estalviar. La del culet de Weleda em sortia quasi 3€ més econòmica que a la farmàcia, així que en vaig comprar 2 i amb la hidratant, ara no recordo exactament, però un parell d'euros segur.

Per cert, noies, feu servir pasta de dents ecològica pels nens? en busco una que tingui gust de maduixa, perquè ara ja s'ha acostumat a aquest "sabor" i em fa por canviar i que no vulgui rentar-se les dents ;-))) . Alguna recomanació?
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Mara17 » dc. juny 06, 2012 7:21 am

Maroa ha escrit:Algú ha comprovat si a França o a Andorra hi ha molta diferència de preu amb els productes ecològics? Sobretot amb tema cosmètica (Weleda, ... )
Algú sap d'alguna web on es puguin comprar bé de preu?
Gràcies!


Nosaltres, quan anem a Perpinyà, anem a la Grande Pharmacie de la Loge i sí que hi ha coses que les trobem més barates (pastes de dents, sobretot; i també les pedres d'alum), però si algun cop passeu per Montpeller, aneu a la parafarmàcia que tenen al centre comercial Polygone, perquè allà hi vam trobar encara més diferència. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: productes ecològics

EntradaAutor: laura_28 » dc. juny 06, 2012 8:56 am

Takita ha escrit:Maroa, jo no vaig trobat molta diferència, però comprant més d'un producte sí que em vaig estalviar. La del culet de Weleda em sortia quasi 3€ més econòmica que a la farmàcia, així que en vaig comprar 2 i amb la hidratant, ara no recordo exactament, però un parell d'euros segur.

Per cert, noies, feu servir pasta de dents ecològica pels nens? en busco una que tingui gust de maduixa, perquè ara ja s'ha acostumat a aquest "sabor" i em fa por canviar i que no vulgui rentar-se les dents ;-))) . Alguna recomanació?


remenant he trobat aquest....

http://www.totbio.com/producte.php?quan ... id_pro=472
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Takita » dj. juny 07, 2012 8:00 pm

Moltes gràcies, Laura_28, bonica! :ok:
Avatar de l’usuari
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Sonne » dg. juny 17, 2012 1:49 pm

Molt interessant aquest post! Últimament estic mirant de comprar productes ecològics pel meu petit que té la pell atòpica. Seguint els consells de la coquette vaig agafar el sabó sonett per la roba i deu n'hi do que car!! Però la veritat és que va tant bé com els altres i deixa una oloreta molt bona.
Aquesta garrafa gran que dius, on la compres? al carrefour?
Imatge
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: productes ecològics

EntradaAutor: laura_28 » dt. juny 19, 2012 9:19 pm

pasta de dents ecològica!!

Ingredientes:
Dos cucharadas de piel de limón finamente rallada
Un cuarto de taza de levadura de cerveza
Dos cucharaditas de sal
Preparación:

Coloca en una batidora o procesador todos los ingredientes juntos, moliéndolos fuertemente hasta que queden bien integrados y formen un pasta.

El paso siguiente será el del guardado. Debes emplear un frasco hermético y reservar en un lugar fresco y seco para que la levadura no se ponga fea. Cuando la emplees, cerciórate de usar el cepillo bien húmedo, ya que será el medio líquido que activará la preparación.
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: productes ecològics

EntradaAutor: laura_28 » dt. juny 19, 2012 9:20 pm

hi un altre:
para preparar pasta de dientes natural con extractos de plantas medicinales para limpiar y proteger nuestros dientes y encías de una forma más sana y sin agentes químicos.

Para preparar la pasta de dientes necesitaremos agua, sal, tomillo, salvia, argila blanca, y esencia de menta. Para empezar cogemos una cazuela, la llenamos sobre la mitad de agua y la hervimos. Introducimos una cucharada de tomillo y otra cucharada de salvia. El tomillo y la salvia son adecuados por su poder desinfectante y antiinflamatorio. También añadiremos un poco de sal para ayudar al blanqueamiento natural de los dientes. Dejaremos reposar el preparado con la infusión hasta que el agua este tibia. Mientras reposa, cogeremos un botecito de cristal y ponemos dos o tres dedos de argila blanca.

Cuando la infusión este tibia, ponemos un poco dentro del bote y removemos con un palo para deshacer los grumos que se hacen con la argila. Iremos tirando la infusión a medida que removemos y dependiendo si queremos una pasta más líquida o sólida echaremos más o menos infusión en la arcilla. Para acabar, ponemos unas gotitas de esencia de menta, le dará un sabor agradable y refrescante.
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: productes ecològics

EntradaAutor: laura_28 » dt. juny 26, 2012 2:58 pm

he trobat aquest bloc molt interessant per fer neteja de la llar!

http://evolucionando.wordpress.com/2007 ... teresante/
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Ginger » dt. juny 26, 2012 8:13 pm

laura_28 ha escrit:he trobat aquest bloc molt interessant per fer neteja de la llar!

http://evolucionando.wordpress.com/2007 ... teresante/


Gràcies, pinta molt bé! me l'apunto :) :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: coquette » dg. jul. 08, 2012 1:23 am

Hola Sonne, he trobat Sonnett en pols que és més barat que el líquid, tot i que continua sent car , una caixa crec q és de 4kg m'ha costat 15€, diu que cundeix 42 rentats així que surt a uns 40 centims per rentat.

Altres opcions més econòmiques passen per llegir bé les etiquetes, doncs hi ha marques "normals" que han fet més esforç per que els seus processos tinguin menys impacte ambiental, per ex la Skip.
També és millor compear paquets grans i evitar les pastilles empaquetades...

Per a perfumar un detergent de forma natural s'hi poden posar unes gotes d'oli essencial de lavanda, o romaní, o l'essència que més ens agradi...
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Sonne » dg. jul. 08, 2012 10:37 pm

Gràcies coquette. El Sonett en pols on el compres? ni al carrefour ni al món viu l'he vist...

Aprofito per fer una pregunta, quins potitos industrials són els més naturals? els holle? quins em recomaneu? sempre faig anar la babycook però m'agradaria tenir un parell de potitos a la despensa per si algún dia tenim una emergència.
Imatge
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: productes ecològics

EntradaAutor: coquette » dt. jul. 10, 2012 8:06 pm

Ai ho havia oblidat! Vaig trobar-lo a una botiga una mica "eco-pija" que hi ha al c/Pau Casals de bcn, es diu Babydeli.
Podries mirar si al Monviu el podrien aconseguir per encàrrec, o a la botiga La Fageda de Mataró www.lafageda.com
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

Re: productes ecològics

EntradaAutor: Sonne » dt. jul. 10, 2012 9:54 pm

Que maca aquesta botiga de la fageda!! coquette gràcies >.-<:
Algú em sap dir quins serien els "potitos" més naturals???
Imatge

Torna a “Ecologia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::